Beter laat dan nooitquote:
Dat toetsenbordje is echt enorm stijlvol, en die foto is gewoon adorable.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gaan we dit topic wat opleuken met een foto.
[[url=http://img299.imageshack.us/img299/3457/dsc001171im.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn iMac G5 20" RevB met een Philips 190s 19" als tweede monitor. Heerlijk werken, zeker met een lekker Creative Digital Surroundset eraan.
Druk bezig met Pages zie ik?quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 21:27 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gaan we dit topic wat opleuken met een foto.
[[url=http://img299.imageshack.us/img299/3457/dsc001171im.th.jpg]afbeelding][/URL]
Mijn iMac G5 20" RevB met een Philips 190s 19" als tweede monitor. Heerlijk werken, zeker met een lekker Creative Digital Surroundset eraan.
Da's Wordquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 01:42 schreef Furious het volgende:
[..]
Druk bezig met Pages zie ik?![]()
Goed idee van de foto's, ik zal er zo even wat plaatsen.
Adorable...geweldige omschrijvingquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:47 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Dat toetsenbordje is echt enorm stijlvol, en die foto is gewoon adorable.
Ik heb alles wit.. en een zwarte muis van microsoft erbijquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zag net een Apple Powerbook op TV, met een Logitech MX1000 muis er naast. The HORROR!
Hoezo.quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 23:46 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik zag net een Apple Powerbook op TV, met een Logitech MX1000 muis er naast. The HORROR!
Draadjesquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 10:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Hoezo.
Ik heb er een Mx900 BTmuis aan hangen. Like a charm. Tot een week of twee geleden had Apple nog geen fatsoenlijke muis, remember?
En zonder BT mot ik die mighty mouse voorlopig ook nog niet.
www punt macintoys punt nlquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:34 schreef tonks het volgende:
waar heb je die van furious
De BT uitvoering schijnt inderdaad kut te zijn, maar deze met draad vind ik prima.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:42 schreef nietzman het volgende:
Is dat niet gewoon een The Mouse?
Dat zijn kutdingen. Die BTversie in ieder geval wel..
Toch maar een Logitech gehaald.
Dan liever een MX1000.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
die mighty mouse is 55 euro.. hoe duur word de bluetooth versie dan80 ofzo?
Geen idee, probeerde net eens te kijken wat het verschil was tussen de gewone muis en de BlueTooth-versie daarvan, maar het lijkt alsof Apple geen standaardmuis met staart meer verkoopt...quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:48 schreef tonks het volgende:
die mighty mouse is 55 euro.. hoe duur word de bluetooth versie dan80 ofzo?
klopt... maar hij was 29 euroquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Geen idee, probeerde net eens te kijken wat het verschil was tussen de gewone muis en de BlueTooth-versie daarvan, maar het lijkt alsof Apple geen standaardmuis met staart meer verkoopt...
Geslacht: Manquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:55 schreef Furia het volgende:
macintoys is cool
* Furia plant vast strakke uitbreidingen voor dr nieuwe mini
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 16:58 schreef tonks het volgende:gaap jij bent een Man ik herinner je topics nog wel
de wijsheid van tonksquote:
Absoluutquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:04 schreef Furia het volgende:
[..]
de wijsheid van tonks![]()
terug OT
Ik hoor trouwens maar bar weinig over de Imac G5... is dat nog een beetje een aanrader??
ben zelf een beetje huiverig voor een all-in-one.. ik heb altijd liever een losse compu en een losse monitor.. vandaarquote:
Je in de terminal de levensstatus van je batterij opvragen. Maar ik denk dat jij gewoon eens moet ontladen en laden. Dus aanzetten tot hij daadwerkelijk zelf uitgaat en dan helemaal opladen, desnoods 2 of 3 keer en dat gaat ie wel weer.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:33 schreef broer het volgende:
Ha! Mac-gebruikers bij elkaar. Dan zit er vast wel iemand tussen die met mij wil meedenken.
Als ik mijn iBook gebruik, heb ik altijd de voeding aangesloten. Over het algemeen komt de batterij niet onder de 95%, volgens het icoontje van Energiestand. 's Avonds berg ik hem op (in de slaapstand). Als ik dan 's ochtends de laptop open, geeft hij de laatste tijd af en toe aan dat de batterij bijna leeg is en dat ik hem snel moet opladen omdat hij er anders op eigen initiatief wel eens mee zal ophouden. Sluit ik de voeding aan, dan geeft het Energiestandicoontje aan dat de batterij nog voor zo'n 90% is opgeladen.
Heeft er iemand enig idee of dit een bekend probleem is? Doe ik iets fout? Kan ik de energiestand nog op andere punten bekijken dan alleen in de Systeemvoorkeuren? Zou er iets anders aan de hand kunnen zijn?
Kortom: help!
LOLquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:31 schreef tonks het volgende:
Kut mijn apple leest opeens alles wat ik doe voorhoe gaat dat uit wtfff
quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:36 schreef XL het volgende:
[..]
Je in de terminal de levensstatus van je batterij opvragen. Maar ik denk dat jij gewoon eens moet ontladen en laden. Dus aanzetten tot hij daadwerkelijk zelf uitgaat en dan helemaal opladen, desnoods 2 of 3 keer en dat gaat ie wel weer.
quote:This is a common problem, you may be able to revive the battery by
resetting the NVRAM from Open Firmware. It goes something like this:
1) reboot while holding option-command-o-f (boot into open firmware)
2) type reset-nvram
3) type reset-all
4) reboot the iBook
quote:Run this command in Terminal:
ioreg -l -w 0 | grep IOBatteryInfo
to get a report of the battery performance direct from the OS. It'll look like this:
{"Capacity"=3711,"Amperage"=1200,"Current"=3702,"Voltage"=12487,"Flags"=1090519045}
The numbers are in "milli" units. 3711 = 3.711 and such.
* "Capacity" is the total battery capacity reported by the battery when fully charged.
* "Amperage" will show the current draw to or from the battery. If the number is 1200, this indicates that the charger is connected. On older versions of Panther, this number is bogus unless the computer is actually running on the battery. Later versions of Panther have fixed this bug. If the computer is running from a power adaptor, the battery current will be zero once the battery is charged. Positive numbers mean charge current, negative numbers mean discharge current.
* "Current" is the capacity left in the battery in its current state of charge.
* "Voltage" is the current battery voltage.
Zat ik inderdaad ook te denken. Maar ik ben nogal afhankelijk van die iBook. Is een beetje een lastig besluit om te nemen, dus.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:36 schreef XL het volgende:
Maar ik denk dat jij gewoon eens moet ontladen en laden. Dus aanzetten tot hij daadwerkelijk zelf uitgaat en dan helemaal opladen, desnoods 2 of 3 keer en dat gaat ie wel weer.
Je kunt het toch in een weekend plannen? Gewoon heel veel mee gaan werken, dan gaat hij harder als wanneer hij in energiestand staatquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef broer het volgende:
[..]
Zat ik inderdaad ook te denken. Maar ik ben nogal afhankelijk van die iBook. Is een beetje een lastig besluit om te nemen, dus.
Maar goed, dat ga ik maar eens doen...
Dank!
Je kunt hem toch gebruiken tot hij helemaal leeg is.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:44 schreef broer het volgende:
[..]
Zat ik inderdaad ook te denken. Maar ik ben nogal afhankelijk van die iBook. Is een beetje een lastig besluit om te nemen, dus.
Maar goed, dat ga ik maar eens doen...
Dank!
een 20" cinema en een PM G5 was me iets te duur maar ik begrijp je punt: gelukkig heb ik ook nog een losse PC en losse monitor. En een iBookquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 17:22 schreef Furia het volgende:
[..]
ben zelf een beetje huiverig voor een all-in-one.. ik heb altijd liever een losse compu en een losse monitor.. vandaar![]()
overzetten?quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef Thisbe het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag: maar kan ik msn overzetten op een Apple?
![]()
Er is een mac-versie van MSN.quote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:27 schreef Thisbe het volgende:
Misschien een beetje een rare vraag: maar kan ik msn overzetten op een Apple?
![]()
Ik ga de mijne verkopenquote:Op zaterdag 27 augustus 2005 18:35 schreef QyRoZ het volgende:
Ik wil een iBook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |