Dat plaatje wat hij post is dan ook niet van de iPod Nano, maar van de iPod Harry Potterquote:Op donderdag 8 september 2005 08:10 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik begreep dat hij alleen in 2GB en 4GB was, hier staat op de achterkant 20!![]()
Maaruhhh, waarom een harry potter logo? Dat is toch wel een keuzemogelijkheid mag ik hopen?!
Dat kan als bedrijf je logo achterop laten graveren.quote:Op donderdag 8 september 2005 15:35 schreef Brilaap het volgende:
Het zou leuk zijn als je ipv 2 regels tekst een plaatje op de achterkant kan laten graveren. Zoals die HP dan, maar niet zo'n randebiel plaatje.
Ja? Coolquote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef super-muffin het volgende:
Ja dat kan wel, stond op de website. Bij bedrijven. Daar kon je een EPS bestand inleveren en je moest een aantal bestellen.
HP had een contract met apple, want ze maakte een paar iPods, de HP iPod's
quote:Geachte,
Nee, dit kunnen en zullen wij niet drukken.
Groeten,
Steve
Waarschijnlijk kan je het gewoon laten doen door de juwelier.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:47 schreef Brilaap het volgende:
Zou je als je een iPod koopt dat ergens bij iemand kunnen laten doen? Een plaatje erop laseren? Lijkt mij wel toch?
Nope, Tag&Rename doet dat wel op Windows-PC's, maar voor de Mac weet ik 1-2-3 niet zo een progje die dat ook kan.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:01 schreef Geqxon het volgende:
Nog even een kort vraagje mbt iTunes: Is het mogelijk om een soort van cd-database te raadplegen? Ik heb een hele zooi mp3's ingeladen, maar hier en daar staat een klein spelfoutje.
Daarnaast wil ik dat hij automatisch alle jaartallen goedzet. Is het mogelijk dit automatisch te doen?
Voor zover ik weet kan je dat vergeten in iTunes. Ik zorg er zelf altijd voor dat mijn tags kloppen voor ik bestanden aan de library toevoeg, en je kan altijd nog achteraf gezien hele albums selecteren en een genre/jaar/album/artiest in één klap toevoegen.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Ik wil nl. dat hij het genre en het jaartal van een online-database haalt. Ik heb nu genres als "78" of "1978". Omdat het om iets van 30gb gaat wil ik dat hij alles automatisch op het internet opzoekt (dus het jaartal van uitgave en het genre).
En ik heb een PC ja. Ik ben ff met iTunes aan het experimenteren hoe en of dat werkt
Nee, het werkt niet over internet. Vroeger wel, maar dat is er snel weer uitgehaald omdat de platenbazen er van over de zeik raakten.quote:Op vrijdag 9 september 2005 14:42 schreef Geqxon het volgende:
Het is toch geen P2P programma?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |