Hoeveel inch heb genomen?quote:Op zondag 4 september 2005 01:29 schreef Furious het volgende:
Maandag komt mijn Dell scherm eindelijk.
Hij is gister verzonden, na bijna 2 maanden..
De 2005FPW, 20" dus. Vanavond kan ik je er meer over zeggen, dan wordt hij afgeleverd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 10:16 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hoeveel inch heb genomen?
Ik zit zelf ook te kijken naar een beeldscherm voor aan m'n Powerbook, maar zit nog een beetje te twijfelen
De resolutie op een 14 inch scherm is het zelfde. Dus de pixels zijn groter op het scherm.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 09:00 schreef Brilaap het volgende:
Ik ga zo ie zo voor de 14' iBook, wat groter toetsenbord ed, als ik een iBook neem. Mijn huisgenoot zei dat ik beter als ik het geld heb een Powerook kan aanschafen omdat ie veel meer kunnen en software steeds 'zwaarder' word om te draaien. Zit een punt in dacht ik zo.
De mini wordt niet meer verkocht....quote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
Mmmm...even tegen een collega zeggen dat hij moet wachten, hij was van plan een mini te kopen.
Klote Apple!quote:Op woensdag 7 september 2005 20:27 schreef ChOas het volgende:
[..]
De mini wordt niet meer verkocht....
[afbeelding]
[afbeelding]
Wel een verbetering: Nu met Harry Potter logoquote:Op woensdag 7 september 2005 22:14 schreef super-muffin het volgende:
damn, geen prijsverlaging of verbetering van de normale iPod
Die telefoon vind ik maar lelijk. Misschien valt ie als telefoon nog mee, maar in vergelijking met de iPods is het echt niet veel. Misschien wordt het tijd voor een telefoon van Apple zelf? Die nano vind ik wel geweldig. Maar eens gaan sparen...quote:Op donderdag 8 september 2005 00:49 schreef Beathoven het volgende:
De telefoon er meteen ook maar ff bij om het rijtje compleet te maken
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |