Wat nou lang?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:35 schreef pekel het volgende:
Duurt wel lang, maar dan heb je ook wat
Tjonge, mijn eerste HTseizoen en nu al op plaats 33. En ik wordt nog steeds genegeerd als een rasechte newbiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:06 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in de Hattrick-topics gepost?
![]()
33. 185 Oldbie
die goeie ouwe tijdquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:06 schreef Arcee het volgende:Wie hebben het vaakst in de Hattrick-topics gepost?
![]()
44. 101 GRUMBLER
stfu, newbiequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Who the hell is GRUMBLER???
Ik sta boven hem. Ik eis respect![]()
Ruudt, kan je voor mij ook een leuk logo'tje maken? Ik ben helemaar n00b met grafische programma's en bewerking....of als er iemand anders is die zo vriendelijk zou willen zijn....ik hou me aanbevolenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:20 schreef Ruudt het volgende:
Heuj 19e
Ik heb een nieuw logo ontworpen, wat vinden jullie er van?
[[url=http://img380.imageshack.us/img380/954/brouwhuislogo7lm.th.jpg]afbeelding][/URL]
Wie ben jij?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Geef me maar de info die ik nodig heb, zoals de grootte / kleuren / achtergrond / stijl enzo en dan wil ik wel een logo voor je maken.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:29 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ruudt, kan je voor mij ook een leuk logo'tje maken? Ik ben helemaar n00b met grafische programma's en bewerking....of als er iemand anders is die zo vriendelijk zou willen zijn....ik hou me aanbevolen
scroll maar even 60 topics terug, en je weet wie het meest legendarische figuur GRUMBLER wasquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:27 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oei....eeehm, clubkleuren zijn rood en blauw. Verder grootte, achtergrond, stijl ....pfff, geen ideequote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:32 schreef Ruudt het volgende:
[..]
Geef me maar de info die ik nodig heb, zoals de grootte / kleuren / achtergrond / stijl enzo en dan wil ik wel een logo voor je maken.
Ik garandeer je dat het voor het nieuwe seizoen af is maar niet dat ik het volgende week al af heb ofzo![]()
Mja ik maak er wel wat vanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:37 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Oei....eeehm, clubkleuren zijn rood en blauw. Verder grootte, achtergrond, stijl ....pfff, geen idee
Kan je daar wat mee?
Het maakt me niet zo veel uit....als ik maar een leuk logo'tje bij mijn team kan plaatsenIk zou je eeuwig dankbaar zijn
nee, hier heet het kermisquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:51 schreef Grumpey het volgende:
[..]
ook mentor in de introperiode van het nieuwe collegejaar voor alle eerstejaars (synoniem voor kansloos week zuipen)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |