TS Begint......quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben dus zelf al een tijdje werkzaam in deze sector en om eerlijk te zijn... het bevalt goed, de verdiensten zijn geweldig en ik doe daadwerkelijk niets verkeerd. Ik betaal keurig belasting, ik lig echt niet met iedereen in bed.
Alleen de reacties van anderen erop... vreselijk.
Eerst een kijken of er meer zijn, dan wil ik misschien ook wel meer vertellen over wat ik precies doe.
Ben jij niet ook werkzaam in de erotsiche sector of is dat die andere mod?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef yvonne het volgende:
Bij toeval weet ik wat je doet
En je doet imho niets verkeerd, maar de reacties van "men"zal wel schrikbarend zijn ja helaas
Dezequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:32 schreef GREED het volgende:
[..]
Ben jij niet ook werkzaam in de erotsiche sector of is dat die andere mod?
Wat posdnous zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:32 schreef GREED het volgende:
[..]
Ben jij niet ook werkzaam in de erotsiche sector of is dat die andere mod?
Nouja om die buurvrouw van 55jr ff een beurt te geven, nee bedanktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:34 schreef IntroV het volgende:
Ik zou wel willen, de hele dag neuken met vrouwen en nog geld krijgen ook
Kies je toch zelf uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
Nouja om die buurvrouw van 55jr ff een beurt te geven, nee bedankt
Als je niet bloedmooi en jonger dan 22 bent kan je denk ik niet iedereen die je niet wilt weigeren.quote:
Dat klopt. Tijdens mijn stage bij lichamelijk gehandicapten kwam er we eens een prostituee langs. Die mensen hebben ook hun behoeftes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:37 schreef zoalshetis het volgende:
het enige dat ik weet, is dat die vrouwen stevig in hun schoenen moeten staan om aan het gevoel te ontsnappen dat ze iets oneerzaams doen.
overigens heb je ook vrouwen die gehandicapten bezoeken, diep respect!
Ik kreeg een linkje van iemand met: Hè, ken jij kleintje nog, zodoendequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:34 schreef Kleintje het volgende:
Yvonne, ben wel benieuwd hoe jij weet wat ik doe...
absoluut. overigens denk ik niet zo heel negatief over prostitutie, omdat ik denk dat er best veel mannen bij gebaat zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat klopt. Tijdens mijn stage bij lichamelijk gehandicapten kwam er we eens een prostituee langs. Die mensen hebben ook hun behoeftes.
Tuurlijk, wat zou er mis moeten zijn met prostitueesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
absoluut. overigens denk ik niet zo heel negatief over prostitutie, omdat ik denk dat er best veel mannen bij gebaat zijn.
Dat sowieso, en anders zou het niet zo'n ontzettend bloeiende byusiness zijn hè.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
absoluut. overigens denk ik niet zo heel negatief over prostitutie, omdat ik denk dat er best veel mannen bij gebaat zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |