TS Begint......quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben dus zelf al een tijdje werkzaam in deze sector en om eerlijk te zijn... het bevalt goed, de verdiensten zijn geweldig en ik doe daadwerkelijk niets verkeerd. Ik betaal keurig belasting, ik lig echt niet met iedereen in bed.
Alleen de reacties van anderen erop... vreselijk.
Eerst een kijken of er meer zijn, dan wil ik misschien ook wel meer vertellen over wat ik precies doe.
Ben jij niet ook werkzaam in de erotsiche sector of is dat die andere mod?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef yvonne het volgende:
Bij toeval weet ik wat je doet
En je doet imho niets verkeerd, maar de reacties van "men"zal wel schrikbarend zijn ja helaas
Dezequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:32 schreef GREED het volgende:
[..]
Ben jij niet ook werkzaam in de erotsiche sector of is dat die andere mod?
Wat posdnous zegtquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:32 schreef GREED het volgende:
[..]
Ben jij niet ook werkzaam in de erotsiche sector of is dat die andere mod?
Nouja om die buurvrouw van 55jr ff een beurt te geven, nee bedanktquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:34 schreef IntroV het volgende:
Ik zou wel willen, de hele dag neuken met vrouwen en nog geld krijgen ook
Kies je toch zelf uitquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:35 schreef DaYwALKuR het volgende:
Nouja om die buurvrouw van 55jr ff een beurt te geven, nee bedankt
Als je niet bloedmooi en jonger dan 22 bent kan je denk ik niet iedereen die je niet wilt weigeren.quote:
Dat klopt. Tijdens mijn stage bij lichamelijk gehandicapten kwam er we eens een prostituee langs. Die mensen hebben ook hun behoeftes.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:37 schreef zoalshetis het volgende:
het enige dat ik weet, is dat die vrouwen stevig in hun schoenen moeten staan om aan het gevoel te ontsnappen dat ze iets oneerzaams doen.
overigens heb je ook vrouwen die gehandicapten bezoeken, diep respect!
Ik kreeg een linkje van iemand met: Hè, ken jij kleintje nog, zodoendequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:34 schreef Kleintje het volgende:
Yvonne, ben wel benieuwd hoe jij weet wat ik doe...
absoluut. overigens denk ik niet zo heel negatief over prostitutie, omdat ik denk dat er best veel mannen bij gebaat zijn.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:38 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat klopt. Tijdens mijn stage bij lichamelijk gehandicapten kwam er we eens een prostituee langs. Die mensen hebben ook hun behoeftes.
Tuurlijk, wat zou er mis moeten zijn met prostitueesquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
absoluut. overigens denk ik niet zo heel negatief over prostitutie, omdat ik denk dat er best veel mannen bij gebaat zijn.
Dat sowieso, en anders zou het niet zo'n ontzettend bloeiende byusiness zijn hè.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
absoluut. overigens denk ik niet zo heel negatief over prostitutie, omdat ik denk dat er best veel mannen bij gebaat zijn.
Zo denk ik ook. Ik denk dat als mannen geen mogelijkheid zouden hebben naar prostituees te gaan meer vrouwen zouden lastigvallen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik eerder aangaf hangt het van de vrouw in kwestie af. er zijn er veel die het niet aankunnen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Tuurlijk, wat zou er mis moeten zijn met prostituees.
Daarom lijkt het me ook om iets anders gaan hier.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:29 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben dus benieuwd of er hier mensen zijn die ervoor uit willen komen en willen vertellen wat ze doen en hoe ze het tegenover de buitenwereld verkopen.
Wat ben je toch een lieverd ...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:40 schreef Kleintje het volgende:
Jemig, als het echt zo belangrijk is wat ik doe...
Hahahaha... geweldigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik kreeg een linkje van iemand met: Hè, ken jij kleintje nog, zodoende
Vast wel in de homowereld.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef Skorpija het volgende:
Zijn er dat soort beroepen ook voor mannen?
en er zijn ook veel die eenzame in de goot terecht gekomen mannen uitpersen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:42 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zoals ik eerder aangaf hangt het van de vrouw in kwestie af. er zijn er veel die het niet aankunnen.
Ik denk niet dat dit waar is, een onomkeerbare weg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:41 schreef Lkw het volgende:
Het zou een onomkeerbare weg zijn waarin ik de exclusiviteit die ik nu wél kan voelen zou verliezen. En dat lijkt me verschrikkelijk.
Maar misschien verschilt eea per persoon.
kan je je het best even bij yvonne aanmelden. mail: yvonne@fok.nlquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:44 schreef Skorpija het volgende:
Zijn er dat soort beroepen ook voor mannen?
Dat boeit toch niet wie er naar je kijkt als je lekker achter je webcam zit..quote:
Okee, ik geloof je wel. Daarom zeg ik er ook bij dat eea wel per persoon zal verschillenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:45 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit waar is, een onomkeerbare weg.
Ik ben begonnen om uit schulden te komen. En als ik nu een uitdagende baan zou vinden waarmee ik minder zou verdienen... ook prima.
En exclusiviteit... kom op.. denk je echt dat die woorden me daar wat doen? Dat je mooi bent, sexy, dat ze je willen etc. etc?
Nee... totaal niet.
Maar als mijn eigen vriend het zegt... heerlijk.
Je moet denk ik op z'n minst toch een paar vingers in je hol kunnen duwen, en dan aflikken ofzo.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:45 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet wie er naar je kijkt als je lekker achter je webcam zit..
Ik meld me aan(mits het lekker betaald
)
Mwa, als je weet dat er kerels de hand aan zich zelf slaanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:45 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Dat boeit toch niet wie er naar je kijkt als je lekker achter je webcam zit..
Ik meld me aan(mits het lekker betaald
)
Veelzeggende woordkeuze of toeval?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:47 schreef Kleintje het volgende:
Soms wil de tegenpartij ook zijn cam aandoen en...
Ook niet als je iedere maand een euro of 4000 op je rekening zou krijgen??quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mwa, als je weet dat er kerels de hand aan zich zelf slaanterwijl je voor die camera zit. Ik word daar niet zo vrolijk van.
Dat boeit toch niet... net alsof je tv kijkt naar een slechte film..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Mwa, als je weet dat er kerels de hand aan zich zelf slaanterwijl je voor die camera zit. Ik word daar niet zo vrolijk van.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:46 schreef YoMomma het volgende:
Familie van me ook in de cam gebeuren... Verdienen goud geld, 300 euro per dag...
De vrouw verdient de kost en de man is Hennie Huisman ;-)
Goed lezen schat...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:42 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
[..]
Wat ben je toch een lieverd ...
Ach, er zijn zat BN'ers die zich graag laten fotograferen voor bijvoorbeeld de Playboy en die weten ook dat de meeste personen dat blad niet kopen voor de 'goede verhalen'...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:47 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Uhm..nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ook niet als je iedere maand een euro of 4000 op je rekening zou krijgen??
Zeg maar waar ik me aan kan meldenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:49 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Ook niet als je iedere maand een euro of 4000 op je rekening zou krijgen??
er zijn ook vrouwen die naar vrouwen kijken.quote:
Als je dit serieus meent, dan moet je me maar ff mailen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:51 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik me aan kan melden
Toch iets anders als live geil te gaan zitten doen voor een homo-webcam lijkt me,quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, er zijn zat BN'ers die zich graag laten fotograferen voor bijvoorbeeld de Playboy en die weten ook dat de meeste personen dat blad niet kopen voor de 'goede verhalen'...
Money makes the world go round, zo ook in deze branch, waar kennelijk genoeg vraag naar is.
Oke... en als het nou vrouwen zouden zijn die naar je zouden kijken... wat dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:53 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Toch iets anders als live geil te gaan zitten doen voor een homo-webcam lijkt me,
maar dat zal wel aan mij liggen of zo.
Ook niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:54 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Oke... en als het nou vrouwen zouden zijn die naar je zouden kijken... wat dan?
Is het verschil tussen mannen en vrouwen dan zo groot?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:51 schreef Kleintje het volgende:
[..]
er zijn ook vrouwen die naar vrouwen kijken.
Moet zeggen dat ik dan soms wel de cam van hun aan laat staan, dat kan best leuk zijn.
Dan heb je zelf ook een soort genot.
Laat ik het zo zeggen.. ik ben op het moment liever lui dan moe.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kleintje, jij verdient daar 4000 per maand mee?
Dan moeten ze toch eerst eens uitleggen wat ze op zo'n betaal site deden :pquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Het enige dat mij echt dwars zou zitten, is de kans dat bekenden je zien... Ik denk wel dat ik het aan mensen zou vertellen als ik dat deed, want ik geef weinig om wat 'men' denkt (en als het ze niet zint, rotten ze maar op), maar het is toch een ander verhaal als iemand je ineens ziet zitten...
Nee, dat is niet zo. Maar ik moet zeggen dat een vrouw die met zichzelf speelt mij meer opwindt dan een vreemde man die met zichzelf speelt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is het verschil tussen mannen en vrouwen dan zo groot?
Zijn bezoekende mannen per definitie 'pervers' en vrouwen absoluut niet?
Dat klinkt allemaal best wel goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:00 schreef Kleintje het volgende:
Laat ik het zo zeggen.. ik ben op het moment liever lui dan moe.
Ik zit voor meerdere grote sites tegelijk.
En na 20 minuten een half uurtje heb ik het wel gehad. Dus ik doe meerdere keren per dag zo'n sessie en kom bij elkaar nooit op meer dan 3 uur werken per dag.
Op een gegeven moment weet je de drukke tijdstippen.
Voor een uur cammen kom ik gemiddeld op 80 euro.
In de drukke uren op 100 euro, in slechte uren op 60 euro.
Dus ik zit met cammen op zo'n 250 euro per dag, een paar sms'jes en soms wat telefoontjes.
Ik probeer in ieder geval doordeweeks op 250 euro per dag te komen, in de weekend zit ik soms, niet altijd, en dan vind ik 150 euro mooi.
Daar krijg ik nog 19% belasting over, maar dat gaat gelijk naar de belastingdienst.
Ik kan mijn pc, lingerie, batterijen, complete telefoonrekening, complete internetverbinding afschrijven.
Maar... van het geld wat op mijn rekening komt moet ik ook loonbelasting betalen en ik moet ook een boekhouder betalen.
Maar ja... heb tegenwoordig dus wel bedragen van minimaal 3500 die op mijn rekening komen, terwijl ik met gemak op het strand kan liggen met mooi weer (dan werk ik 's avonds, overdag is er geen 'ruk' op internet te beleven). En ik kan naar mijn paardje wanneer IK dat wil.
En dat voor 3 uurtjes werk per dagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kleintje, jij verdient daar 4000 per maand mee?
Daar noem jij een goed punt.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:00 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Dan moeten ze toch eerst eens uitleggen wat ze op zo'n betaal site deden :p
Hmja. Nou vind ik er helemaal niks mis mee om op zo'n site te zitten, dus daar zou ik geen uitleg voor eisen. Ik zou het alleen vervelend vinden als een goede bekende mij op die manier zou zien.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:00 schreef Skorpija het volgende:
Dan moeten ze toch eerst eens uitleggen wat ze op zo'n betaal site deden :p
Oh, wat tof van je zeg! En je hebt natuurlijk eenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Kleintje het volgende:
Lupa, mocht je een keer tijd hebben en willen paardrijden.. je bent welkom!
5 minuten rijden, de straat uit, de dijk over en klaar is clara... ehm... kleintje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Oh, wat tof van je zeg! En je hebt natuurlijk eenstrand
in de buurt?
Ik heb wel dikke tieten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef Kleintje het volgende:
Ik ben ook niet blond, heb geen grote tieten en met onvoordelig licht zie ik bobbeltjes in mijn benen en billen.
Ben echt geen Hollands Next Topmodel.
Maar ze zitten er ook van ruim 100 kilo, en van ruim 50 jaar.
En ook die eten geen droog brood.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:10 schreef Kleintje het volgende:
[..]
5 minuten rijden, de straat uit, de dijk over en klaar is clara... ehm... kleintje.
Deze thread loopt pas een klein uurtje, dus wie weet...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:07 schreef Kleintje het volgende:
Jee, dat dit zo zou lopen... dat valt me mee. Ik heb alleen ander gespreksstof, had gehoopt op meer mensen in deze sector![]()
Tegenwoordig wordt je in de nachtelijke uren overspoeld met reclame voor webcam-girls en -sites en dan denk ik vaak 'Zoveel reclame voor zoiets simpels?'. Wat ik dan het aardige aan deze thread vind, is dat je iets meer hoort hoe dat allemaal in z'n werk gaat en dat er dus kennelijk genoeg vraag naar is, waardoor al die reclame te rechtvaardigen is.quote:Maar zie nu dat er veel vragen zijn over zulk werk.
aha , houd dus wel in neem ik aan dat de frame rate dramatisch omlaag gaat.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:22 schreef Kleintje het volgende:
Daar heb je een speciaal programma voor Joene.
Camsplitter.
Ik moest het destijds nog aanschaffen, tegenwoordig het gratis te verkrijgen.
Op 1 site cam ik zelfs met 2 cams tegelijk en dan trek je nog meer bezoekers...
Dan zijn er heus nog wel andere dingen te doen in de gehandicaptenzorg.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:19 schreef ruesailmana het volgende:
Zeker die die ook extra opleidingen en trainingen doen voor bijvoorbeeld de gehandicaptenzorg en dergelijke. Zoals al eerder gezegd werd, deze mensen hebben ook hun behoeftes, maar meestal vooral seks, en geen relaties.
zeker welquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:23 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
Dan zijn er heus nog wel andere dingen te doen in de gehandicaptenzorg.![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Kleintje, kun je een indruk geven van wat je precies allemaal doet voor die camera? Beetje met jezelf spelen, dildo...? En zit er geluid bij?
Ik vraag me af of ik zoiets serieus zou kunnen doen. Ik ben bang dat ik de slappe lach zou krijgen ofzo.
Welnee, geloof ik niks van. Dat is iets wat aangepraat wordt, iets cultureels voor mijn part. Ik heb in het verleden jarenlang redelijk genoeglijk zonder seks geleefd.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:19 schreef ruesailmana het volgende:
En seks is toch een van de eerste levensbehoeftes?
Ok, nog een vraag dan:quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:17 schreef Kleintje het volgende:
Je mag alles vragen, ik schaam me er niet voor... kom maar op!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |