abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:15:27 #276
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_66158849
Titel van dit topic kan wel veranderd worden in Bouaouzan verdient een dertiende kans.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:25:07 #277
176521 Grulez
rasgroninger
pi_66159238
quote:
Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef thewishmaster het volgende:
Titel van dit topic kan wel veranderd worden in Bouaouzan verdient geen dertiende kans.
pi_66159818
Het jammere is dat er altijd wel weer clubs in nood zijn die denken dat ze deze jongen wel even kunnen kneden. Dit soort terugkerend gekloot zou gewoon het einde van z'n carriere moeten betekenen, maar ik weet zeker dat hij straks gewoon weer ergens bij een andere club opduikt.
  dinsdag 17 februari 2009 @ 14:40:09 #279
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_66159830
Wtf. Voor de twee mooiste duels van het seizoen ongemotiveerd zijn... zal het geen faalangst zijn misschien?
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 17 februari 2009 @ 22:38:23 #280
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_66178516
Als ik Been hoor net in het filmpje bij de NOS, met de nadruk op de teksten buiten het interview om is het echt dramatisch gesteld met Bouaouzan.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_66202431
Ook vrij dom.... Bouaouzan zat vooraf in de kleedkamer al aan medespelers te vertellen dat ie geen zin had, kwam net Been binnen en die hoorde dat al gelijk. Die heeft hem nog gewaarschuwd geen domme dingen te doen, ook omdat er pers aanwezig zou zijn. En dan nog weggestuurd moeten worden....
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  woensdag 18 februari 2009 @ 16:11:23 #282
144262 thewishmaster
pi_66202527
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ook vrij dom.... Bouaouzan zat vooraf in de kleedkamer al aan medespelers te vertellen dat ie geen zin had, kwam net Been binnen en die hoorde dat al gelijk. Die heeft hem nog gewaarschuwd geen domme dingen te doen, ook omdat er pers aanwezig zou zijn. En dan nog weggestuurd moeten worden....
Die gozer heeft een IQ van een ezel. Je bent bevoorrecht als voetballer je geld te verdienen en dan heb je niet eens zin om te trainen?
pi_66206749
quote:
Op woensdag 18 februari 2009 16:09 schreef methodmich het volgende:
Dat maakt hem nog een grotere faler.
  woensdag 18 februari 2009 @ 18:17:20 #284
144262 thewishmaster
pi_66206775
quote:
'Nijmeegs avontuur Bouaouzan deze zomer ten einde'
Rachid Bouaouzan keert naar alle waarschijnlijkheid terug naar Wigan Athletic komende zomer. Dat vermoeden spreekt zijn manager Paul Nortan uit.

"Ik denk niet dat NEC daar op dit moment open voor staat", zegt de zaakwaarnemer van de rappe buitenspeler tegenover het Algemeen Dagblad. Bouaouzan werd deze week verbannen naar het beloftenelftal.

Omdat het niet de eerste keer was lijkt een langer verblijf van de NEC-huurling uitgesloten. Nortan zei ook nog niet te weten wanneer Bouaouzan weer een kans krijgt in het eerste elftal.

Bron: www.voetbalprimeur.nl
pi_66219661
Ongeloveloos..

Inzake "Kokmeijer" heb ik Bouaouzan veelal verdedigd, in die zin dat hij mijns inziens genoeg gestraft is. Hoe hij nu echter z'n eigen carrière om zeep lijkt te helpen.. Wat een knurft!
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_66225529
Je zag Been oprecht boos zijn. Ik snap er niks van. Je bent niet bovenmatig getalenteerd, maar met hard werken zit er best een aardige carriere in. Je hebt al een negatief imago en dan doe je dit.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:07:55 #287
144262 thewishmaster
pi_66225552
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:06 schreef Suijk het volgende:
Je zag Been oprecht boos zijn. Ik snap er niks van. Je bent niet bovenmatig getalenteerd, maar met hard werken zit er best een aardige carriere in. Je hebt al een negatief imago en dan doe je dit.
image building
pi_66225579
Mensen die nou nog denken dat die gozer een vijftiende kans verdient
  donderdag 19 februari 2009 @ 09:09:54 #289
144262 thewishmaster
pi_66225599
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die nou nog denken dat die gozer een vijftiende kans verdient
Hij verdient het inderdaad niet, helaas blijven dat soort gasten kansen krijgen (en vervolgens weer verspelen).
pi_66229167
Kokmeijer voetbalt inmiddels weer in de zaal in een 3e elftal.
pi_66230617
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 09:09 schreef thewishmaster het volgende:

[..]

Hij verdient het inderdaad niet, helaas blijven dat soort gasten kansen krijgen (en vervolgens weer verspelen).
ik heb het gevoel dat het nu afgelopen is. terug naar wigan, geen contract krijgen en oprotten.misschien een lage championship team ofzo. iets waar we niet veel meer van hem horen.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66230722
Ten eerste heeft het natuurlijk niks met Kokmeijer te maken. Dat is een op zich zelf staand ongeluk waarbij je Bouaouzan eerder teveel inzet kunt verwijten. En waar in mijn mening over zijn rug een mediashowtje is gemaakt, een duidelijk voorbeeld van selectieve verontwaardiging.

Als hij een motivatieprobleem heeft dan is dat een heel ander probleem. Dat is niet uniek. Daarnaast valt het op dat Been de combinatie pers en tweede elftal graag mag gebruiken om spelers in het gelid te krijgen. Zijn goed recht wat mij betreft, maar niet iets om heel dramatisch over te doen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_66230969
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Maja het volgende:
Kokmeijer voetbalt inmiddels weer in de zaal in een 3e elftal.
Net of hij ooit beter was dan dat

Maar die lul mag mooi terug naar Wigan A om ballenjongen te spelen.

24 jaar en dan nog niets presteren bij NEC ..
pi_66231413
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef TheClown1 het volgende:

[..]

ik heb het gevoel dat het nu afgelopen is. terug naar wigan, geen contract krijgen en oprotten.misschien een lage championship team ofzo. iets waar we niet veel meer van hem horen.
In Nederland kan je met de status van grillige verwende buitenspeler ook gewoon je carriere slijten bij clubs die het minder voor het kiezen hebben. Er zijn altijd weer trainers die denken dat ze zijn karakter wel even kunnen kneden, of het gewoon op de koop toenemen. Hij zal nu wel eerst een stap terug moeten doen, maar over een jaar staat elke degradatiekandidaat alweer voor hem in de rij.
  donderdag 19 februari 2009 @ 15:45:21 #295
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_66240568
Tsja, vraag me af waar die attitude is ontstaan. Bij Sparta gedroeg hij zich in zjin laatste seizoen ook achterlijk bij een wissel, en moest door een medespeler van het veld worden 'geduwd'.

Vraag me af wat zo'n jongen dan denkt.
pi_66240732
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Stpan het volgende:
Tsja, vraag me af waar die attitude is ontstaan. Bij Sparta gedroeg hij zich in zjin laatste seizoen ook achterlijk bij een wissel, en moest door een medespeler van het veld worden 'geduwd'.

voelt zich beter dan de rest en ziet zijn eigen fouten niet in.
"Once you jack off to Japanese girls puking in each others mouths, you can't exactly go back to Playboy" - Randy Marsh
pi_66244567
quote:
Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Stpan het volgende:

Zal nooit vergeten hoe hij na een wedstrijd waarin hij gewisseld was de sponsorruimte in kwam lopen en met een bruusk armgebaar zijn vriendin sommeerde te vertrekken, alsof hij een hond een opdracht gaf.

Dus buiten het veld is het ook niet de leukste jongen volgens mij.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_66310468
Been geeft hem inderdaad nog een kans!
pi_66310545
Been
pi_66312210
quote:
Op zaterdag 21 februari 2009 12:40 schreef knnth het volgende:
Been
Die heeft inderdaad al bewezen totaal verkeerd met spelers om te gaan?

Of wat bedoel je met " " ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')