quote:Op dinsdag 17 februari 2009 14:15 schreef thewishmaster het volgende:
Titel van dit topic kan wel veranderd worden in Bouaouzan verdient geen dertiende kans.
Die gozer heeft een IQ van een ezel. Je bent bevoorrecht als voetballer je geld te verdienen en dan heb je niet eens zin om te trainen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ook vrij dom.... Bouaouzan zat vooraf in de kleedkamer al aan medespelers te vertellen dat ie geen zin had, kwam net Been binnen en die hoorde dat al gelijk. Die heeft hem nog gewaarschuwd geen domme dingen te doen, ook omdat er pers aanwezig zou zijn. En dan nog weggestuurd moeten worden....
Dat maakt hem nog een grotere faler.quote:Op woensdag 18 februari 2009 16:09 schreef methodmich het volgende:
Ook vrij dom.... Bouaouzan zat vooraf in de kleedkamer al aan medespelers te vertellen dat ie geen zin had, kwam net Been binnen en die hoorde dat al gelijk. Die heeft hem nog gewaarschuwd geen domme dingen te doen, ook omdat er pers aanwezig zou zijn. En dan nog weggestuurd moeten worden....
quote:'Nijmeegs avontuur Bouaouzan deze zomer ten einde'
Rachid Bouaouzan keert naar alle waarschijnlijkheid terug naar Wigan Athletic komende zomer. Dat vermoeden spreekt zijn manager Paul Nortan uit.
"Ik denk niet dat NEC daar op dit moment open voor staat", zegt de zaakwaarnemer van de rappe buitenspeler tegenover het Algemeen Dagblad. Bouaouzan werd deze week verbannen naar het beloftenelftal.
Omdat het niet de eerste keer was lijkt een langer verblijf van de NEC-huurling uitgesloten. Nortan zei ook nog niet te weten wanneer Bouaouzan weer een kans krijgt in het eerste elftal.
Bron: www.voetbalprimeur.nl
image buildingquote:Op donderdag 19 februari 2009 09:06 schreef Suijk het volgende:
Je zag Been oprecht boos zijn. Ik snap er niks van. Je bent niet bovenmatig getalenteerd, maar met hard werken zit er best een aardige carriere in. Je hebt al een negatief imago en dan doe je dit.
Hij verdient het inderdaad niet, helaas blijven dat soort gasten kansen krijgen (en vervolgens weer verspelen).quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:08 schreef Scorpie het volgende:
Mensen die nou nog denken dat die gozer een vijftiende kans verdient
ik heb het gevoel dat het nu afgelopen is. terug naar wigan, geen contract krijgen en oprotten.misschien een lage championship team ofzo. iets waar we niet veel meer van hem horen.quote:Op donderdag 19 februari 2009 09:09 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Hij verdient het inderdaad niet, helaas blijven dat soort gasten kansen krijgen (en vervolgens weer verspelen).
Net of hij ooit beter was dan datquote:Op donderdag 19 februari 2009 11:01 schreef Maja het volgende:
Kokmeijer voetbalt inmiddels weer in de zaal in een 3e elftal.
In Nederland kan je met de status van grillige verwende buitenspeler ook gewoon je carriere slijten bij clubs die het minder voor het kiezen hebben. Er zijn altijd weer trainers die denken dat ze zijn karakter wel even kunnen kneden, of het gewoon op de koop toenemen. Hij zal nu wel eerst een stap terug moeten doen, maar over een jaar staat elke degradatiekandidaat alweer voor hem in de rij.quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:36 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
ik heb het gevoel dat het nu afgelopen is. terug naar wigan, geen contract krijgen en oprotten.misschien een lage championship team ofzo. iets waar we niet veel meer van hem horen.
voelt zich beter dan de rest en ziet zijn eigen fouten niet in.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Stpan het volgende:
Tsja, vraag me af waar die attitude is ontstaan. Bij Sparta gedroeg hij zich in zjin laatste seizoen ook achterlijk bij een wissel, en moest door een medespeler van het veld worden 'geduwd'.
Vraag me af wat zo'n jongen dan denkt.
Zal nooit vergeten hoe hij na een wedstrijd waarin hij gewisseld was de sponsorruimte in kwam lopen en met een bruusk armgebaar zijn vriendin sommeerde te vertrekken, alsof hij een hond een opdracht gaf.quote:Op donderdag 19 februari 2009 15:45 schreef Stpan het volgende:
Tsja, vraag me af waar die attitude is ontstaan. Bij Sparta gedroeg hij zich in zjin laatste seizoen ook achterlijk bij een wissel, en moest door een medespeler van het veld worden 'geduwd'.
Vraag me af wat zo'n jongen dan denkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |