abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51931713
Hij kan zeker ballen inderdaad. Is toch een van de betere spelers van Sparta geweest vorig seizoen. Hij heeft wedstrijden dat hij vrijwel ongrijpbaar is. Zou een leuke toevoeging aan Utrecht zijn.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_51932944
Grappig. Bij Sparta is er juist kritiek op hem omdat hij vooral "dreiging" heeft, maar geen scorend vermogen en al helemaal geen voorzet. Maargoed, als anderen dat anders zien: gelijk verkopen!
  zondag 29 juli 2007 @ 15:42:13 #228
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_51935256
Een samenvattingenvoetballer dus, daar zie je alleen zijn gelukte acties. Strik erom, zijn opvolger hebben we al klaar staan met Joshua John.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_51937958
Hoe zit het met de rechtszaak?
  maandag 30 juli 2007 @ 10:08:31 #230
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_51953012
Rechtzaak OM vs. Bouaouzan wegens roekeloos gedrag is afgerond, met taakstraf en voorwaardelijke celstraf.

Rechtzaak Niels Kokmeijer vs. Sparta loopt nog.
Rechtzaak Niels Kokmeijer vs. Rachid loopt nog.

Rachid Bouaouzan is een ruwe diamant. Vloet heeft hem niet beter kunnen maken. Ik hoop dat Gert Aandewiel dit bij Sparta kan doen. Ik vind Bouaouzan in potentie teveel kwaliteit hebben om hem zomaar te laten gaan. Aan de andere kant loopt hij anders deze zomer gratis de deur uit. Dillema. Ik hoop niet dat hij weggaat, maar zijn vertrek is nou niet onoverkomelijk.
pi_51963529
quote:
Op zondag 29 juli 2007 15:42 schreef Bayswater het volgende:
Een samenvattingenvoetballer dus, daar zie je alleen zijn gelukte acties. Strik erom, zijn opvolger hebben we al klaar staan met Joshua John.
Viel me ook tegen PPSC op, dat Bouaouzan vaak verkeerde keuzes maakt. Dan ging ie zijn dribbel doorzetten als ie moest afgeven of andersom. Daar kreeg hij op ITWM ook veel kritiek op.

Maar misschien kan Van Hanegem de juiste snaar bij hem raken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_52724840
Rachid misschien naar Bolton

De strik lag al klaar, vliegticket erbij en
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:38:01 #233
43642 Bayswater
What'sYourFunctionInLife?
pi_52804599
Nou ja, Wigan is ook prima.
Life lies a slow suicide
Orthodox dreams and symbolic myths
From feudal serf to spender
This wonderful world of purchase
pi_52804631
Spelers in Nederland halen opgelucht adem
  donderdag 30 augustus 2007 @ 10:44:33 #235
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_52804745
quote:
Op maandag 27 augustus 2007 13:30 schreef knnth het volgende:
Rachid misschien naar Bolton

De strik lag al klaar, vliegticket erbij en
Kan hij gelijk de letselschade dat tegen hem geëist is afbetalen..
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_52805163
Ja idd, met 'n PL-salaris zal dat iig geen probleem zijn, ook wel fijn voor hem. Kokmeijer moet gewoon hoe dan ook z'n geld krijgen (hoewel ik 800k te hoog vindt, maar dat is aan de rechter), maar het zou niet leuk zijn dat Rachid financieel aan de grond zou geraken. Heb je twee mensen met een verkloot leven.
pi_52805478
TVP voor over 2 jaar als hij weer in Nederland speelt
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_52806381
Niet echt een speler voor Engelse voetbal lijkt mij.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 30 augustus 2007 @ 17:04:38 #239
73305 Stpan
Zullen wij laten hoo-ooren...
pi_52815041
Veel backs in Engeland zijn toch redelijk log en fysiek. Het zou nog best leuk kunnen uitpakken. Alleen moet hij dan eerst leren voorzetten.
pi_52830710
Stiekem kan ik niet ontkennen na het opnieuw zien van dat filmpje dat ik hoop dat hij vandaag nog zijn been zo leip breekt dat hij nooit meer kan voetballen. Aan de andere kant is het al 3,5 jaar terug en moet het ook eens ophouden. 800.000 voor kokmeijer is een erg hoog bedrag, maar ik snap hem wel ergens. Hij is ook al vanaf jongs af aan bezig prof te worden en zal er veel voor hebben gedaan en hebben gelaten. Als dan door zo'n belachelijke actie alles ineens weg is snap ik dat hij die persoon aan de grond wil hebben. Maar Kokmeijer moet er ook een punt achter zetten en verder gaan met wat hij nog wel heeft.
pi_54434457
Heeft hij al gespeeld in Engeland?
pi_54434768
Volgens mij niet. Akelig stil onder 'Season 2007 - 08'

http://www.wiganlatics.pr(...),10429~41635,00.html
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 21 november 2007 @ 10:21:34 #243
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_54755163
quote:
Sparta schikt met Kokmeijer
Uitgegeven: 20 november 2007 18:47
Laatst gewijzigd: 20 november 2007 19:50

AMSTERDAM - Sparta heeft een schikking getroffen met Niels Kokmeijer. Hiermee komt een einde aan een langslepende zaak tussen beide partijen.

Kokmeijer (28) eiste een forse schadevergoeding voor de zeer zware beenblessure die hij in december 2004 in een duel met Sparta opliep. Door een brute charge van tegenstander Rachid Bouaouzan moest de aanvaller zijn loopbaan als profvoetballer beëindigen.

Sparta wil geen mededeling doen over de hoogte van het schikkingsbedrag. De arbitragecomissie van de KNVB bepaalde eerder in een voorlopige uitspraak dat oud-Go Ahead Eaglesspeler Kokmeijer recht had op 100.000 euro als voorschot op de geleden en nog te lijden schade.

Tafel

De voetballer eiste 850.000 euro. "Daarop heb ik een aantal keren met de advocaat van Kokmeijer om de tafel gezeten", zegt advocaat Boudewijn van Eijck van Sparta.

"Daar is deze schikking de uitkomst van. Over de inhoud willen we verder niets zeggen."

Kokmeijer

Kokmeijer zelf wilde dinsdag niet inhoudelijk reageren: "We hebben een geheimhoudingsplicht. Maar ik ben wel tevreden dat er na een hele lange tijd een einde is gekomen aan deze zaak."

"Ik ben de zaak begonnen omdat ik vond dat er iets is gebeurd dat alle regels overtrad. Dat deze schikking eruit is gekomen voelt min of meer als een overwinning. Ik ben er blij om.''

Fysiek

Kokmeijer is bijna drie jaar na dato fysiek nog steeds niet de oude en verwacht ook niet dat hij dat ooit zal worden. ""Ik kan mijn tenen niet heffen en ik heb geen gevoel in de bovenkant van mijn voet."

"Ik probeer dat met krachttraining zoveel mogelijk te compenseren. Maar écht sporten zit er niet meer in.''
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_54755373
De vraag is nu of Sparta het nog op Bouaouzan zal proberen te verhalen.
  woensdag 23 april 2008 @ 13:39:41 #245
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_58252549
quote:
Raad: sportovertreding mishandeling

Een zware sportovertreding moet als zware mishandeling worden bestraft. Dat heeft de Hoge Raad besloten in de zaak tegen de voetballer Bouaouzan.

De ex-Spartaan schopte in december 2004 tegenstander Niels Kokmeijer zo hard onderuit, dat die zijn been brak op twee plaatsen. Kokmeijers voetbalcarrière was daarmee voorbij. Hij klaagde Bouaouzan aan en in hoger beroep leidde dat tot zes maanden voorwaardelijk.

De Hoge Raad heeft nu beslist dat die straf terecht is, omdat Bouaouzan wist dat hij Kokmeijer met zo'n actie zwaar kon verwonden. En opzettelijk toebrengen van letsel is overal verboden.

Bron: NOS
Nog altijd vind ik het grote onzin, bij mishandeling is het gevolg vooraf duidelijk, dit was zwaar ongelukkig.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  woensdag 23 april 2008 @ 14:03:44 #246
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_58253073
waar speelt Rachid nu ? ergens in engeland toch? en hoe doet hij het daar?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_58253236
quote:
Op woensdag 23 april 2008 13:39 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Nog altijd vind ik het grote onzin, bij mishandeling is het gevolg vooraf duidelijk, dit was zwaar ongelukkig.
Nee, bij mishandeling is het gevolg niet altijd vooraf duidelijk. Als je iemand een klap op z'n kaak verkoopt, verwacht je dat hij pijn heeft aan z'n kaak, niet dat hij omvalt, de punt van een tafel raakt en aan z'n verwondingen overlijdt. Blijft mishandeling.
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
pi_58254465
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:03 schreef One_conundrum het volgende:
waar speelt Rachid nu ? ergens in engeland toch? en hoe doet hij het daar?
Wigan. Kan nog geen spoor van ook maar één gespeeld competitieduel vinden ...
pi_58254489
quote:
Op woensdag 23 april 2008 14:59 schreef knnth het volgende:

[..]

Wigan. Kan nog geen spoor van ook maar één gespeeld competitieduel vinden ...
Heeft ie ook niet.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_58254782
Hij heeft in ieder geval genoeg geld om Kokmeijer af te betalen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')