quote:
Beter leren van je fouten
![]()
Ontopic. Goed...economisch gezien niet, maar het inzicht is er wel
![]()
Economisch gezien gaat het wel goed, maar mijn balans en resultaten rekening is niet op orde.
Dus ik ga stinkend rijk worden. Ik weet dat ik rijk ga worden, ik ga stinken van het geld. Ik ga zwemmen in het geld zoals Dagobert Duck. En niet 1 pakhuis, maar 1 miljard. Zoveel geld totdat het hele geld niets meer waard is. Dagobert Duck is niets vergeleken met wat ik ga bereiken
![]()
Ik zeg vaker in het echte leven dat ik de rijkste van de wereld ga worden, en dat word ik ook. Ik word zo rijk dat ik alles kan overkopen.
Ik word zo rijk nog, ik weet straks niet meer wat ik met het geld moet doen en dan ga ik het weggeven en investeren. Dan is de hele wereld van mij en dan is het hier het Romeinse tijdperk. Mijn Romeinse rijk dus
![]()
En iedereen gaat mee profiteren
![]()
Want ik laat niemand in de steek.
Caesar is niet dood
![]()
Die is nu pas echt op gang gekomen.
Wat nou Christus????? Hier is Danny!!!!!! Danny is Christus tot de macht 100001910
Ik bedoel dus. Het draait om welzijn en welvaart. En daar draait het om. Gelukkig zijn. Het ultieme. En als Christus het niet doet. Dan doe ik het wel. Dan leer ik maar gokken in de lotto en nog meer. Dan verdien ik maar miljarden binnen 1 dag. Ik bouw wel een nieuw rijk op. En niet het 3e rijk maar het 4e rijk misschien?
Hitler is ook een loser. Hij bakte er niets van. Een echte wereld leider die investeert en heeft de kennis. Zonder te moorden. Hitler is een schande
[ Bericht 10% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 19-08-2005 19:56:18 ]