Van Vara HiTTekst:
quote:Meer te vinden op MTV
De onverslijtbare Rolling Stones gaan volgend jaar weer op wereldtoernee. Met de toernee viert de band het 40-jarig bestaan. Het is nog niet bekend wanneer de concertreeks start en of deze klein- of grootschalig van aard zal zijn.
Gaan ze nou echt door tot ze op het podium doodvallen of is het geld weer op!?!? In ieder geval, waarschijnlijk weer erg leuk om naar te kijken
Nahjah ik geloof dat ze 5 jaar terug al zeiden dat ze hun laatste tour zouden doen, toen geloofde ik ze al niet.
Misschien als ze er verstandig aan doen om NIET in de ArenA te gaan staan optreden dat ik mogelijk nog een overweging maak om zo'n show te gaan bezoeken. Hoewel (en dat zullen de meesten toch wel met mij eens moeten zijn denk ik) hun gloriedagen toch wel allang geweest zijn.
... maar Exile en Sticky Fingers blijven natuurlijk klassiekers. Ik vind ze live trouwens toch niet zo sterk, meestal spelen ze alle nummers 3x te snel
Het lijkt toch echt te gaan gebeuren:
quote:Bron: IORR
The Rolling Stones are expected to start their 2002 world tour in USA in September. While we expected an arena tour like No Security 1999 in USA, the 2002 world tour will most probably be the biggest and most exciting tour in the 40 years of the Stones playing live. The greatest rock'n'roll band in the world will take their tour to many cities in USA, before going to Europe, South America and Asia, taking them to more than 100 shows worldwide. There will be stadium shows, arena shows and also several club shows. Indeed a 40th anniversary party for Stones fans all over the world.
Als het een goede locatie is. Niet een Renbaan ergens
quote:Denk het niet. Het schijnt dat ze in Ahoy' formaat zalen gaan optreden
Op zondag 05 mei 2002 15:38 schreef kezmania het volgende:Als het een goede locatie is. Niet een Renbaan ergens
Iig in Amerika en het gerucht gaat dat ze van 23 tot 30 augustus 2003 in Earls Court londen staan!
Inmiddels 29 data bevestigd en plannen om daarna in Mexico, Australie, Europa en China te bezoeken. bron: Pollstar
Geruchten over concerten in Europa staan op http://www.iorr.org/tour02/index.htm
Daar worden al diverse data voor nederland genoemd maar nog onbevestigd.
Aug 2, 3 2003 Amsterdam Arena? Amsterdam The Netherlands - Aug 11 2003 theater Amsterdam The Netherlands - Aug 14, 15 2003 stadium Rotterdam The Netherlands - Aug 18 2003 Field? The Hague The Netherlands
De concerten vinden iig in Amerika plaats in stadions, overdekte zalen en zelfs kleine clubs.
Data voor de Europese tour worden waarschijnlijk in Oktober bekend gemaakt.
quote:Hoezo? Vallen ze je lastig dan?
Op dinsdag 20 augustus 2002 21:19 schreef BDisOKE het volgende:
pfff.. kunnen die gasten er niet eens mee kappen???![]()
Ben een paar jaar geleden naar hun concert in de Arena geweest en dat was echt een drama. Vooral vanwege de geweldige acoustiek in de Arena natuurlijk. Ik had een minuut na het begin van het nummer pas door dat ze Satisfaction aan het spelen waren!
Maar ja, ik ging vooral om ze een keer gezien te hebben, zodat ik dat later nog eens na kon vertellen. Ik hoef dus niet nog een keer.
Maar als ik wel eens televisieregistraties zie, vind ik ze inderdaad ook live niet eens zo geweldig, eerlijk gezegd. Gek is dat, want dat denk je op één of andere manier wel altijd bij de Stones.
Dat wordt kaartjes reserveren.
Ik heb ze inmiddels 8 keer gezien. Het mooiste concert vind ik nog steeds in het wembley Stadion.
quote:Die kans heb je nu wel! In Amerika treden ze in een aantal plaatsen 3 keer op, in een stadion, een 'ahoy'' zaal en een paradiso zaal!!!
Op donderdag 22 augustus 2002 09:21 schreef Vork het volgende:
Ik wil het toch wel een keer gezien hebben... maar dan wel in een redelijk kleine zaal, want ik ga niet in zo'n stadion zitten!
Dat zou dan Kuip, Ahoy' en Nighttown of ArenA, Music Hall en Paradiso kunnen worden
Tegenwoordig hoor je trouwens af en toe geruchten dat ze in die komende tournee misschien teruggaan naar de plek waar het in Holland allemaal begon: het Kurhaus!
quote:Er zijn een paar Hagenezen die dat graag willen, maar de kans dat het gebeurt is miniem. En nog over de openingspost van calvobbes (beetje laat, maar ja): het geld is nog lang niet op. Sterker nog, de heren op leeftijd maken zich druk over het land waar ze de nieuwe stukken gaan opnemen, want indien ze dat in the UK doen, gaat er meer geld naar de belasting dan wanneer ze in Canada of NL opnemen. Die jongens hebben zoveel geld, dat krijgen ze niet meer op voor hun dood.
Op donderdag 22 augustus 2002 18:43 schreef Mats het volgende:
Tegenwoordig hoor je trouwens af en toe geruchten dat ze in die komende tournee misschien teruggaan naar de plek waar het in Holland allemaal begon: het Kurhaus!
quote:Mwoah... Het schijnt dat het Kurhaus zelf de Stones al heeft benaderd voor een optreden daar. En aangezien ze ook in kleine zalen op gaan treden is het best wel reëel dat het gaat gebeuren!
Op donderdag 22 augustus 2002 18:58 schreef dwerg het volgende:Er zijn een paar Hagenezen die dat graag willen, maar de kans dat het gebeurt is miniem.
Best mooie documentaire...kinda shocking.
quote:Liep een beetje boel uit de hand...
Op donderdag 22 augustus 2002 21:07 schreef Scylla het volgende:
Liep een beetje uit de hand toen de organisatie maar de Hells Angels in schakelde om het publiek wat steeds het podium op kwam tegen te houden.
Wat ik altijd heb begrepen is dat de Hell's Angels zichzelf hadden uitgenodigd.
Wie durft daar nee tegen te zeggen ?
quote:Was idd erg goed heb um vanmiddag even gekeken moest hem helaas opnemen, maar was echt super vooral de livebeelden van nummers ( die werden gespeeld zonder vechten)
Op donderdag 22 augustus 2002 21:07 schreef Scylla het volgende:
Gister iemand het uur van de wolf gezien? Over het Altamont benefietconcert wat ze in '69 gaven, met Jefferson Airplane. Liep een beetje uit de hand toen de organisatie maar de Hells Angels in schakelde om het publiek wat steeds het podium op kwam tegen te houden.Best mooie documentaire...kinda shocking.
quote:Ik dacht altijd dat ze gevraagd waren door de Stones (zie ook het stukje dat Zander in het andere topic heeft gepost), maar ja, Hell's Angels...geen lekkere jongens...
Op donderdag 22 augustus 2002 21:11 schreef tong80 het volgende:
Wat ik altijd heb begrepen is dat de Hell's Angels zichzelf hadden uitgenodigd.
quote:Stelletje sjappies zijn het, verpeste echt dat hele concert daar vooral die vieze dikzak met die bril (voor de mensen die het gezien hebben) vondt ik maar niks
Op donderdag 22 augustus 2002 21:14 schreef Jane het volgende:[..]
Ik dacht altijd dat ze gevraagd waren door de Stones (zie ook het stukje dat Zander in het andere topic heeft gepost), maar ja, Hell's Angels...geen lekkere jongens...
quote:Die organisatie stonden daar met 20 man, en mensen klommen in de stijgers en op het podium, en nadat ze herhaaldelijk hadden gevraagd om er uit komen, wat die mensjes niet deden, vroegen ze de Angels om ze eruit te gaan halen. De rest van de avond voelden de Angels het als hun plicht om iedereen meteen neer te meppen die in de buurt van de band kwam.
Op donderdag 22 augustus 2002 21:14 schreef Jane het volgende:[..]
Ik dacht altijd dat ze gevraagd waren door de Stones (zie ook het stukje dat Zander in het andere topic heeft gepost), maar ja, Hell's Angels...geen lekkere jongens...
Hee sick vond ik ook die naakte vrouw die zich door alles en iedereen een weg baande, bij het podium aankwam, en er meteen 2 motormuizen op af stormden meteen op r in begonnen te meppen.
Street Fighting Man
If You Can't Rock Me
It's Only Rock'n Roll
Dont't Stop
Stray Cat Blues
Wild Horses
Loving Cup
Rocks Off
Rip This Joint
Tumbling Dice
--- Introductions
Slipping Away (Keith)
Happy (Keith)
Love Train (amazing, Mick with white coat and hat!)
Undercover of the Night
Can't You Hear Me Knocking (Ronnie is the master - fantastic!)
Honky Tonk Women (cartoon girl playing with the red tongue)
Satisfaction (Keith just great on guitar, Charlie drumming incredible!)
Mannish Boy (B-stage)
Neighbours (B-stage) (Rock'n'roll vedrsion a la Chuck Berry licks)
Brown Sugar (B-stage) (Bobby Keys joining in)
... the boys leave front left B-staged...
Sympathy For The Devil (encore no.l 1)
Jumping Jack Flash (encore no. 2)
Meer daarover: http://www.iorr.org/tour02/boston2.htm
quote:Basislidmaatschap is nu 50 dollar en premium is 95 dollarYou Can Always get wat you want... online!
De Rolling Stones Licks World Tour is in Amerika begonnen en de officiële Rolling Stones fanclub website is geopend: www.rollingstones.com
Deze site brengt je dichterbij het leven achter de schermen van de Stones dan je ooit geweest bent;; het is alsof je zelf ‘backstage’ rondloopt!Op de site kun je lid worden van de officiële Rolling Stones fanclub. Je kunt daar kiezen uit twee soorten lidmaatschap:
1. Basic Fan Club Membership, geeft je toegang tot de wereld van de Stones online. Met een ‘Virtual Ticket’ maak je een online tour. Je komt foto’s en tourverslagen tegen, interviews, repetities, sound checks en concertopnames. Maar ook exclusieve audio en video fragmenten van de Forty Licks greatest-hits dubbel-CD die pas op 30 september uitkomt. De virtuele deuren van het uitgebreide Stones archief gaan voor je open, je krijgt een speciaal bericht op het moment dat shows in de voorverkoop gaan, je kunt concertkaartjes reserveren en ‘members-only’ items bestellen in de Official Store. Bovendien wordt je een officiële Rolling Stones fan club pet toegestuurd.
2. Maar je kunt ook kiezen voor een Premium International Fan Club Membership. Dat geeft je dezelfde online privileges als het Basic Fan Club Membership, met een aantal zeer interessante extra’s: Je lidmaatschap geeft je namelijk de unieke mogelijkheid om 4 concertkaarten te kopen voor stadion of arena concerten nog VOORDAT de kaartverkoop begint!! Je krijgt een mailtje op het email adres dat je opgeeft als je jezelf aanmeldt, zodra de tourdata bekend worden gemaakt. Hiermee heb je een voorsprong van een aantal dagen voordat de kaartverkoop aan het grote publiek begint! Ook ontvang je als Premium International Member een exemplaar van de nieuwe Stones CD Forty Licks, een gratis Fan Club pet en 5% korting op alle aankopen in de de Official Fan Club store!
Dat is pas ‘Satisfaction’ voor de Stones fan!
Voor meer informatie en prijzen, check www.rollingstones.com.
LET OP: Het lidmaatschap van de official Rolling Stones Fan club loopt af aan het eind van Rolling Stones Licks World Tour.
Maar goed, de kaartjes zullen wel weer peperduur zijn ("Misschien is het wel de laatste keer", ja: hoe vaak hebben we die al niet gehoord...), dan zet ik mijn cd'tje wel nog een keer op.
Data voor de Australische tour worden waarschijnlijk volgende week dinsdag (29ste) bekend gemaakt, en waarschijnlijk dan ook de Europese data. De vvk zal dan wel spoedig volgen!
quote:Niet dus
Op woensdag 23 oktober 2002 00:10 schreef calvobbes het volgende:Data voor de Australische tour worden waarschijnlijk volgende week dinsdag (29ste) bekend gemaakt, en waarschijnlijk dan ook de Europese data.
Van www.iorr.org
quote:
Nov. 4: World Tour announcement delayed
The dates of the Rolling Stones world tour, including Asia, Australia and Europe, was supposed to be announced by the end of October, but a new date of the announcement is said to be Nov. 15.
De stadionconcerten zijn waarschijnlijk NIET in Echobak ArenA maar in de Kuip!!!! Mogelijke data 16 t/m 20 juli. Daarna misschien nog concerten in Ahoy en Paradiso.
Daarnaast worden Groningen (stadspark), Vredenburg en het Malie veld ook nog als concertlokatie genoemd!
Ik denk dat IORR een typefoutje heeft gemaakt, en dat het nog steeds 16-20 augustus is. 't Zou wel mooi zijn als het de Kuip wordt ipv. Arena, en natuurlijk super als er ook een of meer concerten in Vredenburg zouden zijn.
quote:Eerst stond er voor Nederland 16 augustus enverder, maar dat is nu veranderd in Juli! Dus een typefoutje zal het niet zo gauw zijn. Het valt dan wel samen met concerten in Scandienavie... Dus er klopt idd iets niet.
Op maandag 11 november 2002 22:06 schreef bruut het volgende:Ik denk dat IORR een typefoutje heeft gemaakt, en dat het nog steeds 16-20 augustus is.
En reken maar niet op meerdere concerten in Vredenburg, ik Amerika geven ze maar 1 concert per kleine zaal! Of je moet zoveel geld hebben dat je ze kunt betalen voor een prive feestje!
August 11, 12 2003 Feyenoord Stadium (De Kuip) Rotterdam The Netherlands 47,000 RUMOURED
August 15 2003 Ahoy Rotterdam The Netherlands 11,000 RUMOURED
August 17 2003 Heineken Music Hall Amsterdam The Netherlands 3,500 RUMOURED
August 19, 20 2003 Amsterdam ArenA Amsterdam The Netherlands 52,000 RUMOURED
August ??? 2003 Vredenburg (club) Utrecht The Netherlands 2,000 RUMOURED
quote:De rest van de Europese tour word (na vele vertragingen) waarschijnlijk maandag bekend gemaakt!
THE ROLLING STONES STADE VELODROME MARSEILLE
le 05 jul 2003THE ROLLING STONES P.O.P BERCY PARIS
le 07 jul 2003THE ROLLING STONES Stade de France SAINT DENIS
le 09 jul 2003ROLLING STONES OLYMPIA PARIS (cluboptreden) le 11 jul 2003
Volgende de laatste geruchten zijn er iig 1 concert in de Kuip en 1 in de Arena gepland met voor beide al 1 extra in optie. Daarnaast zouden er ook nog concerten in de Ahoy en Music Hall gaan plaatsvinden!
Ik ben benieuwd of nu dan eindelijk duidelijk wordt of "het nederlandse publiek" een duidelijke voorkeur geeft aan de Kuip of niet. Ik ga iig voor de Kuip!
Een nederlandse fansite weet al de eerste data van de Europese tour te melden!
quote:Concerten zijn du nog niet officieel bevestigd maar dat zal waarschijnlijk later vandaag gebeuren.
De volgende steden zullen volgende week in de voorverkoop gaan:4 juni 2003, Olympiahalle, München, Duitsland
6 juni 2003, Olympisch Stadion, München, Duitsland
8 juni 2003, Cirkus Kroner, München, Duitsland
7 juli 2003, Bercy, Parijs, Frankrijk
9 juli 2003, Stade de France, Parijs, Frankrijk
10 juli 2003, Olympia, Parijs, Frankrijk
18 juli 2003, Stockholm Stadion, Stockholm, Zweden
20 juli 2003, Globen, Stockholm, Zweden
22 juli 2003, Cirkus, Stockholm, Zweden
11 augustus 2003, Feyenoord Stadion, Rotterdam, Nederland
15 augustus 2003, Ahoy, Rotterdam, Nederland
16 augustus 2003, Vredenburg, Utrecht, Nederland
23 augustus 2003, Twickenham Stadion, Londen, Engeland
27 augustus 2003, Astoria, Londen, Engeland
29 augustus 2003, Wembley Arena, Londen, EngelandTickets gaan in Engeland op 6 december in de voorverkoop gevolgd door Nederland op 7 december, Zweden op 9 december en Frankrijk op 11 december.
Verdere steden, locaties en verkoopdata zullen volgen!
The Rolling Stones hebben hun plannen voor de Europese tour van de "Licks" Wereld Tournee onthuld. Zij zullen 22 steden aandoen gedurende de zomer (juni, july en augustus) en net als in de Verenigde Staten zullen zij compleet verschillende shows in verschillende locaties doen zoals stadions, arena's en theaters.
In sommige steden zullen fans alle drie de compleet verschillende shows kunnen zien, 3 verschillende sets, 3 verschillende locaties en 3 verschillende produkties. Licks World Tour promoter CPI BV kondigde 15 shows in Engeland, Duitsland, Nederland, Zweden en Frankrijk aan.
Ook bevestigd zijn toegevoegde shows in: Zwitzerland, Denemarken (Copenhagen), Finland (Helsinki), Oostenrijk (Wenen), Duitsland (München, Berlijn, Hamburg, Keulen en Leipzig), Spanje (Madrid en Barcelona), Italië (Milaan), Tsjechië (Praag), Joegoslavië (Belgrado), Kroatië (Zagreb), Nederland (Amsterdam) en Frankrijk (Marseille). Details voor deze concerten volgen op een later tijdstip.
Vooverkoop start dus a.s. zaterdag, over de ticketprijzen is nog niks bekend!
quote:Ik wil wel Vredenburg
De Rolling Stones geven in augustus vier concerten in Nederland. Op de 11e staat de Britse band in de Kuip in Rotterdam, de 15e in Ahoy' en 16 augustus in Vredenburg Utrecht. Ook komt er een optreden in Amsterdam, maar daarover was maandag nog niets bekend.De kaartverkoop voor de Licks wereldtour begint 7 december. De Stones zullen elk concert aanpassen aan de locatie. In totaal zal de rockband ongeveer vijftig nummers spelen. Zo willen bandleden Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts en Ronnie Wood hun fans meer verschillende nummers laten horen.
De Rolling Stones touren nu nog door Noord-Amerika. Zij treden komend voorjaar op in Australië en Oost-Azië. De band doet behalve Nederland nog elf andere Europese landen aan.
De Stones vieren dit jaar hun veertigjarig jubileum. Op 12 juli 1962 gaf de band zijn eerste concert in de Marque Club in Londen. De Rolling Stones speelden in 1999 voor het laatst in Nederland.
quote:Moet je nog wel even op zoek naar een oude sok met geld, de kaartjes daarvoor zullen niet goedkoop zijn.
Op maandag 2 december 2002 09:41 schreef Luigi het volgende:
Vredenburg is wel mega-okay hoor, om de Stones te zien. Leuk dat ze ook de kleinere zalen niet schuwen.
quote:Dat blauwe kleurtje levert een vette eindejaarsbonus op
Op maandag 2 december 2002 10:00 schreef calvobbes het volgende:[..]
Moet je nog wel even op zoek naar een oude sok met geld, de kaartjes daarvoor zullen niet goedkoop zijn.
quote:Omdat iedereen daar heen wilt. Je weet wel, vraag en aanbod
Op maandag 2 december 2002 10:24 schreef Luigi het volgende:
Waarom zou Vredenburg zoveel duurder zijn dan?
En daarbij, als de Stones geen hoge prijzen vragen, doen de zwarthandelaren het wel...
quote:Nee helaas...
Zijn er uberhaupt al prijzen bekend?
The Premium (International) Rolling Stones Membership includes:
Access to all the features of the Rolling Stones Official Fan Club web site
You will have the chance to purchase up to 4 tickets to one show (2 to theatres and clubs) - BEFORE they go on sale to the general public!
A complimentary copy of the new Stones CD Forty Licks and Official Fan Club Hat
A code good for 5% off ALL purchases in the soon-to-be launched Official Fan Club store!
For full details, click here...
Dus Vredenburg kan je gaan vergeten denk ik
Geen idee hoe...
* website gaat checken *
edit:
quote:Woei!!!!!
Met 3FM naar de Rolling Stones?
De Rolling Stones geven in augustus vier concerten in Nederland. Op de 11e augustus staat de Britse band in stadion de Kuip in Rotterdam, de 15e in de Rotterdamse concerthal Ahoy' en 16 augustus in theater Vredenburg in Utrecht. 3FM geeft hiervoor exclusief kaarten weg!3FM geeft deze hele week toegangskaarten weg voor alle drie de concerten van de Rolling Stones, dus ook die in Vredenburg! In alle programma's maak je kans op die toegangskaarten, luister zorgvuldig om te horen hoe je kans maakt! Natuurlijk kun je ook kaarten winnen voor die geweldige Rolling Stones concerten via de 3FM site!! De prijsvraag gaat vandaag online.
De kaartverkoop voor de Lick wereldtour begint 7 december. De Stones zullen elk concert aanpassen aan de locatie. In totaal zal de rockband ongeveer vijftig nummers spelen. Zo willen bandleden Mick Jagger, Keith Richards, Charlie Watts en Ronnie Wood hun fans meer verschillende nummers laten horen.
De Rolling Stones touren nu nog door Noord-Amerika. Zij treden komend voorjaar op in Australië en Oost-Azië. De band doet behalve Nederland nog elf andere Europese landen aan. De Stones vieren dit jaar hun veertigjarig jubileum. Op 12 juli 1962 gaf de band zijn eerste concert in de Marque Club in Londen. De Rolling Stones speelden in 1999 voor het laatst in Nederland: in Groningen en in Landgraaf.
quote:
De Rolling Stones maken hun plannen bekend voor het Europese gedeelte van de indrukwekkende Licks World Tour, waarmee de band 22 Europese steden aandoet in de periode juni, juli en augustus 2003. Net als in Amerika gaat het bij deze tour om 3 totaal verschillende shows in 3 totaal verschillende zalen. Zo spelen de Rolling Stones tijdens deze tournee in stadions, arenas en theaters in heel Europa.Feijenoord Stadion, Rotterdam
Maandag 11 augustus 2003
Aanvang: 19.30 uurAhoy, Rotterdam
Vrijdag 15 augustus 2003
Aanvang: 20.00 uurVredenburg, Utrecht
Zaterdag 16 augustus 2003
Aanvang: 20.00 uurKaartverkoop begint zaterdag 7 december om 10.00 uur door Ticket Service via de grotere postkantoren, VVV's en GWK's, 0900-300.1250 (45 ct p.m.), www.ticketservice.nl en de bekende voorverkoopadressen.
Reserveringen voor Vredenburg alleen telefonisch op 0900-300.1250.
quote:Ach, je hebt jaren de tijd gehad om daarvoor te sparen. Maar het lijkt me wel extreem gaaf.
Op maandag 2 december 2002 10:00 schreef calvobbes het volgende:[..]
Moet je nog wel even op zoek naar een oude sok met geld, de kaartjes daarvoor zullen niet goedkoop zijn.
http://tickets.lvp.nl/trs/vrst.php?ev=11778 Maar dat kost ze ze wel 90 dollar aan lidmaatschap
Van www.iorr.org
quote:Dus de kaarten voor de kleinste zaal zijn het goedkoopst!?!?! Pfff... dan had je wel lid moeten zijn van de fanclub....
Tickets for the stadium, arena and club shows in Sweden go on sale Monday Dec. 9 at 9:00 in the morning. Stockholms Stadion seats Euro 90, field (standing/open) front Euro 75, back Euro 55. Globen (Ahoy formaat ) seats Euro 100-50, standing Euro 70. Circus (Vredenburg formaat) club tickets Euro 55 through phone sales only telephone +46 8 660 10 20. See information by the promoter EMA Telstar.
quote:Ja de Ahoy en de Kuip ook
Op maandag 2 december 2002 16:30 schreef clowntje het volgende:Vredenburg, dat is toch met stoelen niet???
Bij Vredenburg zijn er ook wel een aantal staan plaatsen.
Nee, dat het niet echt goedkoop zou zijn wist ik ook wel van te voren. Maar voor dat geld kan ik bijna naar 10 andere concerten van minder bekende bands en kun je ook nog eens vooraan staan. Bij zo'n mega-concert zit je toch ook maar naar het videoscherm te kijken, dus kun je net zo goed een oude videoband bekijken.
quote:Nou idd... Die sfeer is dan ook altijd hetzelfde etc...
Op maandag 2 december 2002 16:56 schreef Zander het volgende:dus kun je net zo goed een oude videoband bekijken.
quote:Beter zelfs: geen mensen die 'Brown Sugar' vals meebleren in mijn oor, uit de maat meeklappen of over mijn schoenen heenkotsen omdat ze teveel gezopen hebben.
Op maandag 2 december 2002 17:00 schreef calvobbes het volgende:
Nou idd... Die sfeer is dan ook altijd hetzelfde etc...
krijg net dit mailtje...
VIRGIN UNRESTRICTED GIG GUIDE
THE ROLLING STONES
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
AUGUST 2003
SATURDAY 23RD - TWICKENHAM STADIUM
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PLEASE READ THE INFORMATION BELOW CAREFULLY
Deadline : Thursday 5th December, 2002 : 11.00am
LATE ORDERS WILL NOT BE ACCEPTED
Only 1 ticket MAX per person
YOU WILL NEED TO SUPPLY NAMES OF PEOPLE REQUESTING TICKETS
All tickets are subject to approval by management
Any alterations to your order will be advised asap.
All orders must be authorised by line manager
werken voor emi is ok
quote:Debiel inderdaad. In '95 was het nog 60 gulden.
Op maandag 2 december 2002 16:20 schreef Seborik het volgende:
Ok, dan maar geen Stones, ga niet meer dan 100 gulden betalen voor een kaartje.
quote:In de Arena kon je niet anders. Wat een slecht geluid zeg.
Op maandag 2 december 2002 17:08 schreef Zander het volgende:
uit de maat meeklappen
Niet dat ik heb zitten meeklappen , maar je wilt toch graag horen welk nummer er gespeeld wordt.
quote:En dat is 7 jaar geleden!
Op maandag 2 december 2002 17:40 schreef QyRoZ het volgende:Debiel inderdaad. In '95 was het nog 60 gulden.
Is in totaal zo'n 32 procent inflatie geleden Maar dan nog idd een stuk duurder...
quote:Van die irritante klapgolven.
Op maandag 2 december 2002 21:04 schreef Jane het volgende:[..]
In de Arena kon je niet anders. Wat een slecht geluid zeg.
Niet dat ik heb zitten meeklappen
, maar je wilt toch graag horen welk nummer er gespeeld wordt.
Koste me slechts 15 euro!
Maar ga zaterdag toch kaarten proberen te halen voor Vredenburg
quote:Ik kan je De Kuip ook echt aanraden, ben er 2 maal geweest toen de Stones er speelden en beide keren PERFECT.
Op dinsdag 3 december 2002 00:29 schreef kezmania het volgende:
Zit nu net de 98 bridges to babylon tour te kijken.Koste me slechts 15 euro!
Maar ga zaterdag toch kaarten proberen te halen voor Vredenburg
de Kuip:
Entree: 56 / 66 / 76 Euro (excl. servicekosten) Maximaal 10 kaarten per persoon
Ahoy:
Entree: 66 / 91 / 106 / 116 / 126 Euro (excl. servicekosten) Maximaal 4 kaarten per persoon
Vredenburg:
Entree: 51 Euro (excl. servicekosten) Maximaal 2 kaarten per persoon.
quote:Of geen kadotjes met de kerst
Op dinsdag 3 december 2002 12:51 schreef QyRoZ het volgende:
Pfew, weer aso duur. Dat wordt een extra lening afsluiten.
quote:Dat doe ik toch al nooit.
Op dinsdag 3 december 2002 12:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Of geen kadotjes met de kerst
quote:Hallo, je kan ze niet halen alleen telefonisch bestellen
Op dinsdag 3 december 2002 14:32 schreef Citroentje het volgende:
Ik ga proberen kaarten voor Vredenburg te halen. Erg vroeg opstaan...
quote:Voor vredenburg kan je alleen maar kaarten bestellen via de telefoon!
Op dinsdag 3 december 2002 14:32 schreef Citroentje het volgende:
Ik ga proberen kaarten voor Vredenburg te halen. Erg vroeg opstaan...
Dus vroeg opstaan heeft geen zin!!!!
quote:uhm!?!? wat is er zo grappig aan?
Op dinsdag 3 december 2002 14:35 schreef OneSoul het volgende:
https://tickets.lvp.nl/trs/presale.php?pass_vn=5832
quote:Dat zal denk ik pas vanavond gebeuren, de engelse codes kwam ook gisteravond laat, ik dacht 24.00, pas vrij.
Op dinsdag 3 december 2002 14:56 schreef OneSoul het volgende:
Grappig dat ik zit te wachten op het vrijgeven van de codes .....
quote:Engelse codes waren om 11 uur gisteren.
Op dinsdag 3 december 2002 15:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dat zal denk ik pas vanavond gebeuren, de engelse codes kwam ook gisteravond laat, ik dacht 24.00, pas vrij.
Je zit als gek te F5-en op die tourcode-page...
quote:code van de fanclub om voor de voorverkoop al kaartjes te bestellen voor Vredenburg
Op dinsdag 3 december 2002 15:18 schreef QyRoZ het volgende:
Wat voor codes hebben jullie het over?
* QyRoZ is al te lang niet naar grote concerten geweest.
quote:Aha, zo'n vermoeden had ik al. Veel plezier in Vredenburg, voor mij is de uitdaging al groot genoeg om de Kuip binnen te komen.
Op dinsdag 3 december 2002 15:20 schreef OneSoul het volgende:[..]
code van de fanclub om voor de voorverkoop al kaartjes te bestellen voor Vredenburg
quote:Daar komt waarschijnlijk wel een tweede concert voor
Op dinsdag 3 december 2002 15:22 schreef QyRoZ het volgende:Aha, zo'n vermoeden had ik al. Veel plezier in Vredenburg, voor mij is de uitdaging al groot genoeg om de Kuip binnen te komen.
quote:Amsterdam Arena is nog in de Running
Op dinsdag 3 december 2002 15:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
Daar komt waarschijnlijk wel een tweede concert voor
quote:Gatverdamme
Op dinsdag 3 december 2002 15:25 schreef OneSoul het volgende:[..]
Amsterdam Arena is nog in de Running
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 15:25 schreef OneSoul het volgende:Amsterdam Arena is nog in de Running
de Kuip is echt tien keer beter om naar een concert te gaan dan die echobak
quote:GMTA.
Op dinsdag 3 december 2002 15:27 schreef calvobbes het volgende:[..]
wie wil daar nou heen als je ook naar de Kuip kunt?
quote:Vraag me ook af wat er waar is van 14-8 HMH ....
Op dinsdag 3 december 2002 15:27 schreef calvobbes het volgende:[..]
wie wil daar nou heen als je ook naar de Kuip kunt?
quote:Als ze optreden in de HMH zal dat denk ik niet de 14 zijn. Volgens mij geven ze geen drie concerten achter elkaar.
Op dinsdag 3 december 2002 15:29 schreef OneSoul het volgende:Vraag me ook af wat er waar is van 14-8 HMH ....
www.iorr.org die de meeste data al goed had voorspeld heeft ook nog steeds vraagtekens staan bij de Music Hall. Maar noemt 19 en 20 Augustus nog steeds als data voor de Amsterdam ArenA.
quote:Ben benieuwd, iig zullen die data pas worden bekend gemaakt als alles is uitverkocht
Op dinsdag 3 december 2002 15:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Als ze optreden in de HMH zal dat denk ik niet de 14 zijn. Volgens mij geven ze geen drie concerten achter elkaar.
www.iorr.org die de meeste data al goed had voorspeld heeft ook nog steeds vraagtekens staan bij de Music Hall. Maar noemt 19 en 20 Augustus nog steeds als data voor de Amsterdam ArenA.
quote:Ik hoop voor de mensen die toch naar de ArenA willen dat het wat eerder bekend wordt gemaakt. Zou wel erg kut zijn als je kaarten hebt voor Rotterdam en ze daarna nog een concert in Amsterdam bekend maken.
Op dinsdag 3 december 2002 15:42 schreef OneSoul het volgende:Ben benieuwd, iig zullen die data pas worden bekend gemaakt als alles is uitverkocht
quote:zo werkt het wel vaker, maar je kiest het zekere voor het onzekere...
Op dinsdag 3 december 2002 15:44 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ik hoop voor de mensen die toch naar de ArenA willen dat het wat eerder bekend wordt gemaakt. Zou wel erg kut zijn als je kaarten hebt voor Rotterdam en ze daarna nog een concert in Amsterdam bekend maken.
vorig jaar kaartjes voor Tori in BXL en paar dagen later A'dam bekend gemaakt en ik kan zeggen ik zag ze alletwee en Brussel was veel beter en Tori speelde een hele andere set...
ff snel een calculatie gemaakt, lig hier met kaartjes voor een totaal aan 700 euro... wordt ff bezuinigen ...
code:Voorstelling: ROLLING STONES - VREDENBURG
Datum: Za 16 Aug 2003
Tijd: 20:00
Zaal: Vredenburg, UTRECHT
Reservering: Di 3 Dec 2002, 18:31
TransactieNr: *********
Status:
Uw betaling is geaccepteerd door de creditcard-maatschappij.
De kaarten worden toegestuurd.
[Dit bericht is gewijzigd door OneSoul op 03-12-2002 18:36]
edit: Ik ga NU naar een GWK!!!
Wel vreemd dat jij om 18.00 al kaartjes had, om 18.30 kon ik nog niks bestellen... En jammer dat ik maar voor 1 concert kaarten kon bestellen....
quote:colvobbes, 18.31 (zie mijn edit
Op dinsdag 3 december 2002 18:50 schreef calvobbes het volgende:
Woei!!!! Ik heb ook kaartjes!!!!edit: Ik ga NU naar een GWK!!!
Wel vreemd dat jij om 18.00 al kaartjes had, om 18.30 kon ik nog niks bestellen... En jammer dat ik maar voor 1 concert kaarten kon bestellen....
quote:Ja maar om 18.00 wist je al dat de presale was begonnen toch?
Op dinsdag 3 december 2002 18:53 schreef OneSoul het volgende:[..]
colvobbes, 18.31 (zie mijn edit
)
quote:de email kreeg ik toen...
Op dinsdag 3 december 2002 18:54 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja maar om 18.00 wist je al dat de presale was begonnen toch?
edit: nee dus
quote:
Status:
Uw betaling is geaccepteerd door de creditcard-maatschappij.
De kaarten worden toegestuurd.
quote:Nee helaas
Op dinsdag 3 december 2002 18:56 schreef OneSoul het volgende:kan je trouwens kaartjes afhalen met de code als je ook met cc hebt betaald?
edit: nee dus
Ik zal ze straks wel proberen te scannen voor je
quote:je kan ook daarna met je kaartjes nog ergens wat doen op de RS site...
Op dinsdag 3 december 2002 19:01 schreef calvobbes het volgende:[..]
Nee helaas
Ik zal ze straks wel proberen te scannen voor je
quote:Volgens mij niet meer dan wat je al kon met dat fanclublidmaatschap.
Op dinsdag 3 december 2002 19:03 schreef OneSoul het volgende:je kan ook daarna met je kaartjes nog ergens wat doen op de RS site...
quote:en je hebt ze op zak ?
Op dinsdag 3 december 2002 19:50 schreef calvobbes het volgende:[..]
Volgens mij niet meer dan wat je al kon met dat fanclublidmaatschap.
quote:
Op dinsdag 3 december 2002 19:59 schreef OneSoul het volgende:en je hebt ze op zak ?
Het zijn trouwens vouchers! Via post krijg je nadere instructies staat er op het kaartje en ook "ticket is op naam; ID verplicht". Goede zaak! maakt de zwarthandel wat lastiger!!!
Zie nergens waar ik een post kan plaatsen zonder te replyen op iemand
quote:ziet er goed uit
Op dinsdag 3 december 2002 20:08 schreef calvobbes het volgende:[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het zijn trouwens vouchers! Via post krijg je nadere instructies staat er op het kaartje en ook "ticket is op naam; ID verplicht". Goede zaak! maakt de zwarthandel wat lastiger!!!
quote:ja gewoon replyen
Op dinsdag 3 december 2002 20:13 schreef calvobbes het volgende:
Wat een kutforum hebben ze daar op www.rollingstones.comZie nergens waar ik een post kan plaatsen zonder te replyen op iemand
quote:Een Stones concert in de Kuip is ook leuk hoor
Op dinsdag 3 december 2002 20:12 schreef QyRoZ het volgende:
*jaloers is*
quote:Yep! Dat is wel de bedoeling, veel oude nummers! Ahoy' en Kuip zijn de "greatest hits" shows!
Op dinsdag 3 december 2002 20:14 schreef OneSoul het volgende:hoorde trouwens dat de kleine theaterconcerten anders worden, beetje semi-unplugged met heel veel oud werk uit de begintijd
quote:Het concert toen in Paradiso vond ik ook veel knusser en beter dan het concert in de Kuip in 1984
Op dinsdag 3 december 2002 20:17 schreef calvobbes het volgende:[..]
Yep! Dat is wel de bedoeling, veel oude nummers! Ahoy' en Kuip zijn de "greatest hits" shows!
quote:Trouwens levert dat lidmaatschap je ook nog Forty Licks op.
Op dinsdag 3 december 2002 19:50 schreef calvobbes het volgende:[..]
Volgens mij niet meer dan wat je al kon met dat fanclublidmaatschap.
Ga jij nog naar een ander concert OneSoul?
Ik zit er aan te denken om nog naar de Kuip te gaan! Alleen al om het spektakel dat ze daar bieden!
En voor diegene die zich al willen verlekkeren aan foto's van de diverse shows, kijk hier eens!
quote:Ja maar die heb ik al...
Op dinsdag 3 december 2002 20:24 schreef OneSoul het volgende:Trouwens levert dat lidmaatschap je ook nog Forty Licks op.
quote:Hmm een cd voor V&A
Op dinsdag 3 december 2002 20:29 schreef calvobbes het volgende:[..]
Ja maar die heb ik al...
En die Fanclub pet zit ik ook niet echt op te wachten
quote:Al een hele tijd
Op dinsdag 3 december 2002 20:39 schreef calvobbes het volgende:
De fanclub tickets voor Vredenburg zijn Uitverkocht!!!!
quote:Ok, delete post, nagel me aan de schandpaal, maak me af, ik ga toch.
Op maandag 2 december 2002 16:20 schreef Seborik het volgende:
Ok, dan maar geen Stones, ga niet meer dan 100 gulden betalen voor een kaartje.
Bedankt.
quote:Waarschijnlijk via je adres van je lidmaatschap.
Op dinsdag 3 december 2002 22:33 schreef calvobbes het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Of het adres dat je ingevoerd heb bij je bestelling.
Op dinsdag 3 december 2002 23:15 schreef OneSoul het volgende:Waarschijnlijk via je adres van je lidmaatschap.
Ik denk dat ze een formulier sturen waarbij je wat ID gegevens in moet vullen die ze bij het concert gaan vergelijken.
quote:En hoe gaat dat dan in Ahoy en de Kuip voor de fanclubkaartjes?
Op dinsdag 3 december 2002 23:17 schreef calvobbes het volgende:[..]
Of het adres dat je ingevoerd heb bij je bestelling.
Ik denk dat ze een formulier sturen waarbij je wat ID gegevens in moet vullen die ze bij het concert gaan vergelijken.
quote:Ik denk dat ze dit doen om de zwarthandel zoveel mogelijk tegen te gaan bij het concert van Vredenburg. Ik denk niet dat ze voor de kaarten van de Ahoy' en de kuip deze maatregel nemen.
Op dinsdag 3 december 2002 23:20 schreef OneSoul het volgende:En hoe gaat dat dan in Ahoy en de Kuip voor de fanclubkaartjes?
Of zou het dan toch kunnen dat er in Vredenburg een paar speciale opnamen gemaakt worden?
quote:Ik zie het. Dat scheelt misschien weer een beetje in de extreme drukte omdat mensen misschien wat later durven te komen.
Op donderdag 5 december 2002 08:25 schreef calvobbes het volgende:
Op de site van Ticketservice staat al een extra concert in de Kuip genoemd op 13 augustus. Deze zal waarschijnlijk pas in de vvk gaan als het concert van 11 augustus voor een groot deel is uitverkocht!
quote:*meldt*
Op vrijdag 6 december 2002 00:04 schreef Seborik het volgende:
Wie gaan er zaterdag allemaal postkantoor liggen?
quote:hoe laat ga jij ongeveer? groot postkantoor/gwk?
Op vrijdag 6 december 2002 13:20 schreef Kuupke het volgende:
Ik ga zaterdag toch ook nog voor het postkantoor liggen hoor
quote:Yep
Op vrijdag 6 december 2002 13:21 schreef Seborik het volgende:
Hoe kom je dan al aan dat kaartje? Via de Fanclub al?
quote:Vrijdag rond 11 uur. In Weert (limburg) Gezellig, bakje bier erbij, muziekje.
Op vrijdag 6 december 2002 13:21 schreef QyRoZ het volgende:[..]
hoe laat ga jij ongeveer? groot postkantoor/gwk?
quote:Die van Calvobbes is beter.
Op vrijdag 6 december 2002 13:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Klootzak.
Op vrijdag 6 december 2002 13:23 schreef calvobbes het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:* Seborik is er ook.
Op vrijdag 6 december 2002 13:24 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Klootzak.
.
quote:Die is al lang afgelopen.
Op vrijdag 6 december 2002 13:26 schreef Kuupke het volgende:
Heej Calvobbes, is daar de verkoop via de fanclub ook al van begonnen??
quote:DAMN
Op vrijdag 6 december 2002 13:27 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Die is al lang afgelopen.
quote:ja die is dinsdagavond al begonnen en al afgelopen.
Op vrijdag 6 december 2002 13:26 schreef Kuupke het volgende:
Heej Calvobbes, is daar de verkoop via de fanclub ook al van begonnen??
heb je geen mail gehad daarover!?!?
quote:NEEJ
Op vrijdag 6 december 2002 13:28 schreef calvobbes het volgende:[..]
ja die is dinsdagavond al begonnen en al afgelopen.
heb je geen mail gehad daarover!?!?
quote:Da's zwaar balen voor je.
Op vrijdag 6 december 2002 13:31 schreef Kuupke het volgende:NEEJ
daar heb ik niks van gekregen.
quote:Dat is een flink understatement lijkt mij...
Op vrijdag 6 december 2002 13:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Da's zwaar balen voor je.
quote:Dat is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel ligt uitgedrukt
Op vrijdag 6 december 2002 13:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Da's zwaar balen voor je.
quote:Wembley Stadium bedoel je? Daar zijn voorlopig toch geen concerten?
Op vrijdag 6 december 2002 13:36 schreef Kuupke het volgende:
Als het goed is beginnen volgende week voorverkoop voor Wembley.
edit: ow toch niet http://www.ticketmaster.co.uk/cgi/asp_events/byid.asp?event_id=18003585E1B87316&category=Music Snel zijn!
quote:Damn, waarom heb ik hier allemaal niks van gehoord. ik kijk elke dag op de site etc. Maar krijg daar allemaal geen mails over.
Op vrijdag 6 december 2002 13:38 schreef calvobbes het volgende:[..]
Wembley Stadium bedoel je? Daar zijn voorlopig toch geen concerten?
Wembley Arena is ook al gestart en uitverkocht. Misschien dat er nog een extra concert volgt, denk het eik niet.
Dan zal Ahoy ook wel afgelopen zijn zeker.
quote:Wie wil er nu naar Ahoy toe?
Op vrijdag 6 december 2002 13:39 schreef Kuupke het volgende:[..]
Damn, waarom heb ik hier allemaal niks van gehoord. ik kijk elke dag op de site etc. Maar krijg daar allemaal geen mails over.
quote:Als de stones spelen IK!!!!!
Op vrijdag 6 december 2002 13:41 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Wie wil er nu naar Ahoy toe?
Ik wil ze nog 3 of 4 keer zien.
Dan heb ik er 12 gezien.
quote:Dan moet je je mailadres toch eens goed controleren. Ik heb van elke internet presale op tijd een mail gehad.
Op vrijdag 6 december 2002 13:39 schreef Kuupke het volgende:Damn, waarom heb ik hier allemaal niks van gehoord. ik kijk elke dag op de site etc. Maar krijg daar allemaal geen mails over.
quote:Ja de fan verkoop wel. Heb je toch niks meer aan want je kon maar voor 1 concert alvast kaarten kopen.
Dus morgen gewoon in de rij gaan liggen en proberen te bellen met Ticketservice voor kaarten voor Vredenburg.
quote:JA heel raar. Toch eens controleren,
Op vrijdag 6 december 2002 13:43 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan moet je je mailadres toch eens goed controleren. Ik heb van elke internet presale op tijd een mail gehad.
[..]Ja de fan verkoop wel. Heb je toch niks meer aan want je kon maar voor 1 concert alvast kaarten kopen.
Dus morgen gewoon in de rij gaan liggen en proberen te bellen met Ticketservice voor kaarten voor Vredenburg.
Zekers voor het postkantoor gaan liggen, met mobiele telefoon erbij voor het geval dat er iets misloopt.
quote:Staanplaatsen in de Kuip zijn dus 66 euro. En het is in vakken ingedeeld, of zou dat eerste vak speciaal voor fanclub leden zijn?
Op vrijdag 6 december 2002 13:13 schreef Kuupke het volgende:
Wie weet, misschien toch vooraan
Btw, zit jij ook op het forum, op www.rollingstones.com?
quote:Yep. Zo af en toe.x
Op vrijdag 6 december 2002 13:56 schreef Kuupke het volgende:Btw, zit jij ook op het forum, op www.rollingstones.com?
quote:Er zitten nu erg veel Nederlanders.
Op vrijdag 6 december 2002 13:58 schreef calvobbes het volgende:[..]
Yep. Zo af en toe.x
quote:Of je moeder uitleggen hoe Internet werkt
Op vrijdag 6 december 2002 14:01 schreef QyRoZ het volgende:Een reserveploeg bij een ander postkantoor regelen ofzo.
quote:Nee, want mijn moeder gaat met me mee in de rij liggen
Op vrijdag 6 december 2002 14:02 schreef calvobbes het volgende:[..]
Of je moeder uitleggen hoe Internet werkt
quote:Dat hadden wij nou ook. De pc verbinding vloog eruit. Heeft iets van 10-20 minuten geduurt (en 2 concerten)
Op vrijdag 6 december 2002 14:01 schreef QyRoZ het volgende:
Ik weet trouwens nog wel dat bij de verkoop in '98 het kaartjesapparaat op het postkantoor waar ik toen kwam kapot ging vlak voor ik aan de beurt was. Duurde erg lang, en daarom had ik toen in deArenA
kutplaatsen. Hopelijk gaat dat dit keer beter. Een reserveploeg bij een ander postkantoor regelen ofzo.
quote:Dan laat je haar toch in de rij liggen en ga jij achter de PC zitten
Op vrijdag 6 december 2002 14:03 schreef QyRoZ het volgende:Nee, want mijn moeder gaat met me mee in de rij liggen
quote:Mja, dat kan natuurlijk ook.
Op vrijdag 6 december 2002 14:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dan laat je haar toch in de rij liggen en ga jij achter de PC zitten
quote:Heeeeel irritant. Ik hoop echt niet dat dat nu ook gaat gebeuren...
Op vrijdag 6 december 2002 14:04 schreef Kuupke het volgende:[..]
Dat hadden wij nou ook. De pc verbinding vloog eruit. Heeft iets van 10-20 minuten geduurt (en 2 concerten)
quote:Ik hoop het ook niet, anders ga ik slaan.
Op vrijdag 6 december 2002 14:05 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Mja, dat kan natuurlijk ook.
[..]Heeeeel irritant. Ik hoop echt niet dat dat nu ook gaat gebeuren...
11 Augustus in de Kuip ben ik weer van de partij.
quote:Ik neem aan dat je vanaf 2 dagen van tevoren dat armbandje kunt gaan halen. Als iemand, bijvoorbeeld van uit Tholen, effe op en neer moet komen om die armband te halen is dat ook wel een beetje raar... Maar goed, de nederlandse fans krijgen post van Mojo daarover.
Tickets for the show at the Astoria - which has a capacity of only 2,000 - are already turning up on internet auction sites.But the concert's promoter has warned that ticketholders for the Astoria show will need to show the credit card the ticket was booked on, and some form of identity, before they can get the tickets - which will rule out tickets bought from third parties.
BBC News Online has found two tickets on the internet auction site eBay. One pair are currently selling for £1,020.
Another pair have a starting bid price of £1,800.
Armband
Promoter John Giddings told BBC News Online: "Two days before the gig, people have to turn up with their credit card and ID and we will give them an armband," he said.
"Two thousand pounds for a pair of tickets. That is ridiculous. Physical tickets are not in existence yet. They have not been printed up. How can you sell a ticket that doesn't even exist?" Mr Giddings added.
quote:
Klopt helemaal. De Vredenburg-tickets mogen absoluut NIET worden verhandeld of geruild. U moet zelf komen en zich ook kunnen legitimeren met een geldig legitimatiebewijs. Als u twee tickets hebt gekocht, moet u dus samen met uw introducee komen. Doorverkochte vouchers worden als ongeldig aangemerkt en geven dus geen recht op toegang. Dit is een maatregel van the Rolling Stones om de zwarthandel tegen te gaan.
Nadere details worden nog uitgewerkt. U ontvangt deze informatie per post.
Met vriendelijke groet,
.......................
Ticket Service Nederland BV
quote:Tja dat krijg je als half nederland gaat bellen. Blijven proberen, iedereen die er door komt heeft puur geluk!
Op zaterdag 7 december 2002 10:16 schreef Solane het volgende:
En ik zit weer te kloten met een telefoon die altijd in gesprek is, en naar alle waarschijnlijkheid ook in gesprek blijft tot alles is uitverkocht.
quote:Bah, nou ja, ik heb dan toch gelukkig vakantie.
Op zaterdag 7 december 2002 02:35 schreef calvobbes het volgende:
Ergens van een Rolling Stones forum geplukt:
[..]
quote:50 tot 126 euro, verdeeld over drie concerten.
Op zaterdag 7 december 2002 10:25 schreef amnesiac het volgende:
Hoeveel kost een doorsnee kaartje eigenlijk
quote:
De kaarten voor de concerten van de Rolling Stones volgend jaar in Utrecht en Rotterdam vliegen de deur uit. Een woordvoerder van concertorganisator Mojo zegt dat de verkooppunten tegen hun maximale capaciteit aanlopen.Het 0900-nummer is onbereikbaar. Ook lukt het fans nauwelijks om op de internetpagina van de Ticket Service kaarten te bestellen.
Het concert in theater Vredenburg in Utrecht op 16 augustus is uitverkocht. Ook alle kaarten voor het optreden in De Kuip op de 11e zijn weg. De Rolling Stones geven op 13 augustus een tweede concert in het Rotterdamse stadion.
quote:niet waterdicht, je kan je tweede kaartje ook verhandelen voor veel geld op die manier, zolang je maar die persoon meeneemt.
Op zaterdag 7 december 2002 02:35 schreef calvobbes het volgende:
Ergens van een Rolling Stones forum geplukt:
[..]
eerste concert in de kuip was snel uitverkocht , nu zal de 2e ook wel zijn uitverkocht
quote:idd. zo kan het ook. Denk niet dat er een waterdicht systeem voor te vinden is maar zo wordt het iig wel moeilijk gemaakt.
Op zaterdag 7 december 2002 11:40 schreef OneSoul het volgende:niet waterdicht, je kan je tweede kaartje ook verhandelen voor veel geld op die manier, zolang je maar die persoon meeneemt.
quote:Geen HMH dus!
Heb je nog geen ticket? Niet getreurd want wegens dit enorme succes hebben de Stones besloten om op 19 augustus 2003 een concert in de Amsterdam ArenA te geven. De kaartverkoop voor dit concert begint zaterdag 14 december om 10.00. (update 11.35)
quote:Jij je tweede kaartje al kwijt?
Op zaterdag 7 december 2002 11:53 schreef calvobbes het volgende:[..]
idd. zo kan het ook. Denk niet dat er een waterdicht systeem voor te vinden is maar zo wordt het iig wel moeilijk gemaakt.
quote:yep. Je moet dit topic wel goed lezen!
Op zaterdag 7 december 2002 12:05 schreef OneSoul het volgende:Jij je tweede kaartje al kwijt?
quote:Heel misschien heb ik eentje over
Op zaterdag 7 december 2002 12:06 schreef calvobbes het volgende:[..]
yep. Je moet dit topic wel goed lezen!
quote:wij hebben er per ongeluk 16 over
Op zaterdag 7 december 2002 12:17 schreef OneSoul het volgende:[..]
Heel misschien heb ik eentje over
quote:Aso's... Ik mag hopen dat je ze ook niet kwijtraakt ook
Op zaterdag 7 december 2002 12:30 schreef ivetje het volgende:wij hebben er per ongeluk 16 over
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 12:33 schreef calvobbes het volgende:[..]
Aso's... Ik mag hopen dat je ze ook niet kwijtraakt ook
quote:Dus die kaartjes hebben jullie geannuleerd?
Op zaterdag 7 december 2002 12:34 schreef ivetje het volgende:
Nix aso, foutje op de site waar we ze bestelden. Kwam steeds een error dus 3 keer geprobeerd, bleek ie die 1e 2 ook gepakt te hebben
quote:Met creditcard betaald dus kon niet annuleren, alleen de laatste die we op moeten halen en contact betalen konden we annuleren en aangezien dat nou net de beste plaatsen zijn hebben we dat dus maar NIET gedaan
Op zaterdag 7 december 2002 12:35 schreef calvobbes het volgende:[..]
Dus die kaartjes hebben jullie geannuleerd?
quote:Hmmm... Dan heb ik niks gezegd, denk ik
Op zaterdag 7 december 2002 12:37 schreef ivetje het volgende:Met creditcard betaald dus kon niet annuleren, alleen de laatste die we op moeten halen en contact betalen konden we annuleren en aangezien dat nou net de beste plaatsen zijn hebben we dat dus maar NIET gedaan
Ik zag nu al mensen op internet kaarten aanbieden en dat zal vast niet allemaal voor kostprijs gaan, en daar heb ik een ontzettende hekel aan als mensen daar misbruik van maken.
quote:Dat zullen wij vast ook wel doen, maar ja...aangezien we niet kunnen annuleren kunnen we er dus nix mee verder. Daarnaast, ze zijn niet van mij maar van mijn vriend...dus dat is dan de naaierd
Op zaterdag 7 december 2002 12:41 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hmmm... Dan heb ik niks gezegd, denk ik
Ik zag nu al mensen op internet kaarten aanbieden en dat zal vast niet allemaal voor kostprijs gaan, en daar heb ik een ontzettende hekel aan als mensen daar misbruik van maken.
Ben vanmorgen als iets voor tienen begonnen met bellen.
M'n GSM in de ene hand, in m'n andere hand ook een telefoon.
Een half uur lang bellen, bellen, bellen...
Maar nej hoor, ik kwam er niet door.
Twee maten van me hebben ook geprobeerd te bellen.
Maar nej, zij kwamen er ook niet door.
Bij 't postkantoor geweest. Maar daar hadden al mensen voor de deur gelegen.
Dus ook daar geen kaarten!
Wie wil er nou naar de Stones, die, die, oude fossielen!
Dat is verleden tijd!
Die muziek is oud!
Wie wil nou naar zo'n concert???
Ik
Maar goed, ik probeer 't met goede moed volgende week nog een keer (A'dam)
quote:Pfew, als je het er niet voor over hebt om een paar uur in de kou te liggen moet je niet gaan zeuren. Je had kunnen zien aankomen dat je er met de telefoon niet doorheen zou komen... volgende week gaat dat ook niet lukken, gezien de enorme drukte die ik nu al heb gezien bij de postkantoren. Dus als je dan weer dezelfde methode hanteert heb je weer geen kaarten kan ik je verzekeren.
Op zaterdag 7 december 2002 13:22 schreef F-Snake het volgende:
Zucht... Ik heb geen kaartenBen vanmorgen als iets voor tienen begonnen met bellen.
M'n GSM in de ene hand, in m'n andere hand ook een telefoon.
Een half uur lang bellen, bellen, bellen...
Maar nej hoor, ik kwam er niet door.
Twee maten van me hebben ook geprobeerd te bellen.
Maar nej, zij kwamen er ook niet door.
Bij 't postkantoor geweest. Maar daar hadden al mensen voor de deur gelegen.
Dus ook daar geen kaarten!Wie wil er nou naar de Stones, die, die, oude fossielen!
Dat is verleden tijd!
Die muziek is oud!
Wie wil nou naar zo'n concert???
IkMaar goed, ik probeer 't met goede moed volgende week nog een keer (A'dam)
quote:wij hebben gewoon via de site 24 kaarten weten te bemachtigen
Op zaterdag 7 december 2002 13:28 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Pfew, als je het er niet voor over hebt om een paar uur in de kou te liggen moet je niet gaan zeuren. Je had kunnen zien aankomen dat je er met de telefoon niet doorheen zou komen... volgende week gaat dat ook niet lukken, gezien de enorme drukte die ik nu al heb gezien bij de postkantoren. Dus als je dan weer dezelfde methode hanteert heb je weer geen kaarten kan ik je verzekeren.
quote:Veld of tribune?
Op zaterdag 7 december 2002 13:31 schreef ivetje het volgende:[..]
wij hebben gewoon via de site 24 kaarten weten te bemachtigen
Nu nog zien te verkopen, 1e concert in de Kuip
quote:Mijn plan was in eerste instantie om naar Utrecht te gaan en daarvoor kon je alleen telefonisch reserveren... Snappie?
Op zaterdag 7 december 2002 13:28 schreef QyRoZ het volgende:[..]
Pfew, als je het er niet voor over hebt om een paar uur in de kou te liggen moet je niet gaan zeuren. Je had kunnen zien aankomen dat je er met de telefoon niet doorheen zou komen... volgende week gaat dat ook niet lukken, gezien de enorme drukte die ik nu al heb gezien bij de postkantoren. Dus als je dan weer dezelfde methode hanteert heb je weer geen kaarten kan ik je verzekeren.
Maar toch... Er zijn toch echt mensen die er wel door komen. Dus waarom ik niet denk ik dan altijd?
En daarnaast die twee vrienden van me ook niet.
quote:Idd vaag dat je daar alleen telefonisch voor kon reserveren, wij kwamen er ook niet doorheen met 3 foons
Op zaterdag 7 december 2002 13:37 schreef F-Snake het volgende:[..]
Mijn plan was in eerste instantie om naar Utrecht te gaan en daarvoor kon je alleen telefonisch reserveren... Snappie?
Maar toch... Er zijn toch echt mensen die er wel door komen. Dus waarom ik niet denk ik dan altijd?
En daarnaast die twee vrienden van me ook niet.
quote:Dus je hebt 24 kaarten gekocht om ze vervolgens weer door te verkopen?
Op zaterdag 7 december 2002 13:31 schreef ivetje het volgende:[..]
wij hebben gewoon via de site 24 kaarten weten te bemachtigen
Nu nog zien te verkopen, 1e concert in de Kuip
Wat sociaal.
[edit]Lees de draad voordat je blaat.[/edit]
Zolang je ze maar niet met winst doorverkoopt.
Er waren ook mensen die gistermiddag al om 17.00 uur(!) voor de deur lagen.
Was wel enorm druk op het postkantoor! Drie uur gestaan, maar het is de moeite ongetwijfeld waard.
quote:Dat was om iedereen een evengrote kans te geven, hoe minimaal ook. En omdat de kaarten op naam komen te staan om zwarthandel te voorkomen!
Op zaterdag 7 december 2002 13:38 schreef ivetje het volgende:Idd vaag dat je daar alleen telefonisch voor kon reserveren
quote:Tja dat was wel te verwachten. Half Nederland is gaan bellen en er waren maar 500 kaartjes te koop.
wij kwamen er ook niet doorheen met 3 foons
quote:Hey Kuupke, het lijkt erop alsof jij met je fanclubkaartje in een apart vak kunt komen vooraan het podium!
Bij de Kuip kaartjes die vandaag werden verkocht staat:
"Veld, staanplaatsen Ingang 13 t/m" ipv "1e vak, veld staanplaatsen" zoals bij jou staat.
Waarschijnlijk mogen jullie al eerder naar binnen ofzo!
quote:Ja, bij mij ingang 13 tm 44. Die fanclubleden hebben ook altijd geluk...
Op zaterdag 7 december 2002 22:50 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hey Kuupke, het lijkt erop alsof jij met je fanclubkaartje in een apart vak kunt komen vooraan het podium!
"Veld, staanplaatsen Ingang 13 t/m" ipv "1e vak, veld staanplaatsen" zoals bij jou staat.Waarschijnlijk mogen jullie al eerder naar binnen ofzo!
quote:Dat hebben ze afgekocht
Op zaterdag 7 december 2002 22:55 schreef QyRoZ het volgende:Die fanclubleden hebben ook altijd geluk...
Zaalindeling van een concert in een Football Stadion, B-podium staat bijna aan het einde van het veld
Zie ook een foto op de site van de decorontwerper
quote:Gelukkig heb jij staanplaatsen, anders had je een ros op je bek gekregen als ik je rotkop tegen was gekomen
[afbeelding]
quote:Volgens mij is dat maar een heel vaag gerucht. Denk niet dat ze nog meer cluboptredens gaan geven in Europa.
Op zondag 8 december 2002 16:25 schreef Poepoog het volgende:
Weet niet of het al vermeld is. Misschien treden de opa's ook nog op in de HMH.
quote:Tja... Mun bron is op zich wel betrouwbaar...
Op zondag 8 december 2002 16:51 schreef calvobbes het volgende:[..]
Volgens mij is dat maar een heel vaag gerucht. Denk niet dat ze nog meer cluboptredens gaan geven in Europa.
quote:*grin* Ikke dus.
Op zondag 8 december 2002 18:17 schreef calvobbes het volgende:
Ik heb nog een aakomend Stones fan geronseld
Owja..thanks voor de tip Calvobbes!
quote:Volgens mij ook. Ik heb voor de 13e ook kaarten en daar staan gewoon ingangnummers op.
Op zaterdag 7 december 2002 22:50 schreef calvobbes het volgende:[..]
Hey Kuupke, het lijkt erop alsof jij met je fanclubkaartje in een apart vak kunt komen vooraan het podium!
"Veld, staanplaatsen Ingang 13 t/m" ipv "1e vak, veld staanplaatsen" zoals bij jou staat.Waarschijnlijk mogen jullie al eerder naar binnen ofzo!
quote:Graag gedaan
Op zondag 8 december 2002 18:36 schreef WheeleE het volgende:Owja..thanks voor de tip Calvobbes!
quote:We krijgen WAARSCHIJNLIJK dus pas een paar weken voor het concert post over de werkwijze, die brief, creditcard en legitimatie meenemen, plus de eventuele introducee op de dag van het concert of daarvoor.
I had a long conversation with a senior customer service representative from Ticketmaster UK regarding the Astoria show and would like to pass this along.When I ordered my tickets (through the fan club) I mistakenly checked mail instead of international and did not realize my mistake until the order was submitted. I then re-entered my code and was let back into the site and placed an order with international shipping. I received two confirmations (one for each order) and my Amex was billed for each order. Now, I have four tickets and the site just keeps letting me back in to order more (but I didn't order anymore). I know that some of you probably took advantage and did the same thing!
Knowing that there was going to be a limit of two tickets per order and not wanting to have both of my orders cancelled, I contacted Ticketmaster via email. It took four days for them to respond and the email asked me to please call customer service as soon as possible.
A very nice gentleman took my call and spent about thirty minutes on the phone with me. He could not believe the security measures that were being taken to protect the integrity of the ticket sale. It was very difficult for him to process the credit and cancel only one set of tickets but he finally managed to do so, then he shared the following with me:
Ticket Distribution for the Astoria Show
1. Certified letters will be sent out in the weeks preceding the show to the ticket holders.
2. You will be instructed to take the letter, the credit card used for the purchase, and a government issued photo ID to the Astoria boxoffice the DAY BEFORE the show OR the day of the show.
3. If you have two tickets, the other party must be in attendance. They will put your wristbands on you and give you a ticket. You will not be allowed to take an unattached wristband.
4. You will be required to present the wristband and the the ticket to gain admittance.
Now for the scary part.....
If you placed more than one order for tickets, you will NOT receive ANYTHING. When all of the orders are sorted for mailing, the computer will reject any duplicate addresses and all orders placed from that address WILL BE CANCELED.
If you have placed orders for more than two tickets you need to contact Ticketmaster UK immediately and get the extras cancelled.
En voor de mensen die meerdere Engelse kaartjes hebben besteld, weer er snel bij!
quote:Dat is knap, de VVK van de ArenA moet nog beginnen
Op dinsdag 10 december 2002 00:33 schreef keeper het volgende:
Oew als het goed is ga ik er heen. Vrienden van me hebben namelijk 10 zitplaatsen De Kuip en 10 staanplaatsen ArenA.
quote:Zou een hoop gedoe schelen.
Op dinsdag 10 december 2002 00:28 schreef calvobbes het volgende:
Hier een post van het rollingstones.com forum over de kaartverkoop en het deurbeleid van de clubshow!
[..]We krijgen WAARSCHIJNLIJK dus pas een paar weken voor het concert post over de werkwijze, die brief, creditcard en legitimatie meenemen, plus de eventuele introducee op de dag van het concert of daarvoor.
En voor de mensen die meerdere Engelse kaartjes hebben besteld, weer er snel bij!
quote:Is wel een goede zaak
Op dinsdag 10 december 2002 00:28 schreef calvobbes het volgende:
Hier een post van het rollingstones.com forum over de kaartverkoop en het deurbeleid van de clubshow!
[..]We krijgen WAARSCHIJNLIJK dus pas een paar weken voor het concert post over de werkwijze, die brief, creditcard en legitimatie meenemen, plus de eventuele introducee op de dag van het concert of daarvoor.
quote:Is dat zo?
Op dinsdag 10 december 2002 00:34 schreef OneSoul het volgende:
Dat is knap, de VVK van de ArenA moet nog beginnen
Dan zijn het er 10 ergens anders. .
In Amerika waren dat niet de minsten, namlijk o.a. The Pretenders, No Doubt, Johnny Lang, Solomon Burke, Buddy Guy, Sheryl Crows, Shaggy, The Strokes, Elvis Costello, White Stripes en Lifehouse
Sheryl Crow lijkt me wel oke voor Vredenburg!!!
quote:Daar zeg je wat! zoeits als een support-act bestaat natuurlijk ook (ja ik weet het..ben concertnewbie
Op woensdag 11 december 2002 22:31 schreef calvobbes het volgende:
De data zijn zeker, iemand al enige idee wie er als support act meekomt?In Amerika waren dat niet de minsten, namlijk o.a. The Pretenders, No Doubt, Johnny Lang, Solomon Burke, Buddy Guy, Sheryl Crows, Shaggy, The Strokes, Elvis Costello, White Stripes en Lifehouse
*zucht* nog 8 maanden wachten
quote:Dat zijn allemaal headliners.
Op woensdag 11 december 2002 22:31 schreef calvobbes het volgende:
De data zijn zeker, iemand al enige idee wie er als support act meekomt?In Amerika waren dat niet de minsten, namlijk o.a. The Pretenders, No Doubt, Johnny Lang, Solomon Burke, Buddy Guy, Sheryl Crows, Shaggy, The Strokes, Elvis Costello, White Stripes en Lifehouse
quote:
Op woensdag 11 december 2002 22:44 schreef Seborik het volgende:Dat zijn allemaal headliners.
Maar niet als ze voor de Stones spelen
quote:Maar als het iedere keer een andere wordt, dan zit het er wel in, dat het hier ook allemaal verschillende zullen zijn, of zijn er artiesten bij die meerdere keren in het voorprogramma hebben gestaan?
Op woensdag 11 december 2002 22:50 schreef calvobbes het volgende:[..]
Maar niet als ze voor de Stones spelen
quote:Mwoah, wel een paar keer dezelfde. Maar het verschilde ook wel tussen de stadion en club concerten!
Op woensdag 11 december 2002 22:55 schreef Seborik het volgende:Maar als het iedere keer een andere wordt, dan zit het er wel in, dat het hier ook allemaal verschillende zullen zijn, of zijn er artiesten bij die meerdere keren in het voorprogramma hebben gestaan?
Volgens www.iorr.org
quote:Ik dus ook
Op woensdag 11 december 2002 22:57 schreef Kozzmic het volgende:
Ohja, ik heb ook kaarten, dankzij mijn broer...Veldkaarten voor De Kuip.
Ben ook wel benieuwd naar het voorprogramma eik .
quote:Zitten wel wat aardige namen bij, maar het zal in Nederland wel niet veel bijzonders zijn, zoals zo vaak.
Op woensdag 11 december 2002 23:04 schreef calvobbes het volgende:[..]
Mwoah, wel een paar keer dezelfde. Maar het verschilde ook wel tussen de stadion en club concerten!
Volgens www.iorr.org
The Pretenders at stadium and arena shows in Boston, Chicago, Philadelphia and New York/New Jersey Sept. 2002; No Doubt in Detroit, Toronta and Atlanta Oct. 2002. Johnny Lang is rumoured for Roseland in New York, Sept. 30. Solomon Burke to open at the Wiltern Theater, LA Nov. 4 and The Joint, Hard Rock Hotel, Las Vegas Nov. 29. Buddy Guy for The Orpheum, Boston, Sept, 8. Soulive to warm up at the Tower Theater, Philadelphia, Sept 22.
Shemekia Copeland & Dr John probably for Aragon Ballroom, Chicago, Sept. 16.
Sheryl Crow is expected to warm up in Los Angeles (Staples Center), Anaheim, Tacoma, San Francisco Nov. 8 and 9, Pacific Bell Park, Oakland and San Diego. Shaggy is expected to warm up in Sunrise (Ft. Lauderdale), FL Oct. 22 and Miami, FL Oct. 23. The Strokes are expected to warm up in Landover, MD, Oct 4 and Hartford, CT, Oct. 5. Elvis Costello in Cleveland Oct. 14. White Stripes probably for Oct 16 at the Air Canada Centre in Toronto and Oct. 20 Columbus, OH Nationwide Arena. Lifehouse will warm up in San Antonio, Nashville and Las Vegas MGM.
quote:De 11e geloof ik...
Op woensdag 11 december 2002 23:02 schreef calvobbes het volgende:
Welke datum Kozzmic?
Maar potverdikkie, wat een prijzen zeg... Heb de Stones in 1995 in Praag gezien voor maar 40 piek. En daar kon je nog gewoon de dag ervoor kaarten krijgen!
quote:Lijkt me sterk dat wanneer ze met zulke grote artiesten - in ieder geval artiesten die zelf headliner kunnen zijn - in de VS werken, dat dat hier dan 'prutsers' zullen zijn.
Op donderdag 12 december 2002 09:22 schreef Luni het volgende:[..]
Zitten wel wat aardige namen bij, maar het zal in Nederland wel niet veel bijzonders zijn, zoals zo vaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |