vorige deeltjesquote:Engin Mods:
ND Secret Conversion Kit 587Hp and 502 Lbft
2.0 Bar Max Boost
97 Octane Unleaded
Max RPM 8200
Capacity 2.2 Litre
Top Speed 200Mph+
1/4 Mile 10.8 Secs(So Far)
0-60Mph 3.24 Secs (So Far)
0-100Mph 7.38 Secs (So Far)
187.1Mph In 1.2 Miles With Soft Launch
Transmission:
Cusco 1 Way Front & Centre LSD
ND Prototype Dear Diff, Driveshafts & Prop
ND 4.111 Final Drive Ratio
ND WCP Treated Gear Internals
ND Prototype Twin Plate Push Clutch Assembly
Mobil 1 Transmission Lubricants
Neo Rear Diff Oil
Interior Mods:
Greddy Boost Controller 2.5K Version
Greddy Turbo Timer
HKS Knocking Monitor Pro
ND Boost Gauge
Stack Dash(Road Version) & Carbon Surround
Exterior:
Lexus Style Rear Clusters
Clear Side Repeators & Front Indicators
Polished Rear Spoiler Blade
De-Locked & De-Badged
Removed Boot Reflectors
Chassi Mods:
Proflex Coilover Suspension Kit
Cusco Hard Front Anti-Roll Bar
Cusco Hard Rear Anti-Roll Bar
Cusco Full Lower Suspension Cradle
Cusco Carbon Front Strut Brace
Cusco Front Pillowball Mounts
Ralliart Engine Mount Kit
Ralliart Full Suspension Bush Kit
Ralliart Rear Strut Brace
Brake Mods:
355mm Grooved Two Piece Front Discs (Std Callipers)
Mintex F4R Carbon Metallic Brake Pads
Mintex Rally Synthetic Fluid
Goodridge Brake Hoses
Wheel Mods:
Raceline 8 X 18" Wheels
Avon ZZ1 225/40/18 Tyres
Sound Mods:
Kenwood KRC-659R Head Unit
Kenwood KSC-WA801 Bass Tube
Kenwood KDC-C711 CD Changer
Buildtime: 6 Months
Cost: £35,000 + Purchase
Awards: Most Powerful Road Going Evo 5
Deze beamerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef Ultimora het volgende:
whoei 250 is een mooie autobahn snelheid idd(waarin dan?)
Trusten en Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
even een paar frikandelletjes weghappen en dan op bed
welterusten allemaal.
ik heb een keer 280+ gedaan ik dacht dat ik dood ging in die Ferrari toen ik aan het mee rijden wasquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
Oe!
Mooi.
Vandaag trouwens met 250 over de autobahn gesjeesd.
Mên, wat had ik kriebels in mijn buik![]()
!
vooral voor je gevoel he. alles komt enorm snel op je afquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een keer 280+ gedaan ik dacht dat ik dood ging in die Ferrari toen ik aan het mee rijden wasGek is dat ik de 200 niks speciaals vond en de 220 ook niet maar van af de 240 a 250 word he opeens heel anders. Gek is dat eigelijk wel
nou bij mij was het zo dat toen we 200 reden ik zo iets had van nah is dit het?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vooral voor je gevoel he. alles komt enorm snel op je af
Ja, de douane ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vooral voor je gevoel he. alles komt enorm snel op je af
Geen idee!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef PeuRac het volgende:
Hey ijsmeis, ben jij morgen thuis? Ik moet nl vlak bij jou in de buurt werken morgen![]()
Houd je je telefoon nu WEL bij je?
gast dat was een excuus om je niet te zien de laatste keerquote:
[late-reactie-modus]quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
Oe!
Mooi.
Vandaag trouwens met 250 over de autobahn gesjeesd.
Mên, wat had ik kriebels in mijn buik![]()
!
Lul nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gast dat was een excuus om je niet te zien de laatste keer![]()
Ik toch de Skylinequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef Virus.NL het volgende:
VraagjeWelke auto zouden jullie kiezen? De Skyline of de RX-7?
[afbeelding]
[afbeelding]
skyline anytime!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
weet niet ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 07:06 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat heb ik nou gezegd over voor 03:00 thuis komen![]()
en daarom had je rond deze tijd pas thuis moeten komenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:41 schreef Hugster het volgende:
wat doe ik eigenlijk rond deze tijd wakker
ik heb een dag vrij
Ik zat op een eiland op de loosdrechtseplassenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:42 schreef BoJo het volgende:
[..]
en daarom had je rond deze tijd pas thuis moeten komen![]()
ik dacht eerst dat ook_gek dit gepost hadquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:03 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ik zat op een eiland op de loosdrechtseplassen
S'nachts terugvaren door alle trekgaten incl. mist, geen licht en dat twerwijl je onder invloed![]()
Blij dat ik thuis was gekomen
Gisteren een pak kaarsen mee genomen met varen, stond een mug op ook. Dus wij die dingen s'avonds neerzetten om ons heen na de barbecue. De muggen BLEVEN maar komen, we werden echt belaagd. Wij allemaal echt zo van![]()
GODVERDOMME WAT EEN DOMPER IK WORDT GEK !!
![]()
![]()
Kwamen we er na een uurtje achter dat die kaarsen muggen lokken i.p.v. weghouden
Wij die kaarsen 5 meter verder op een steiger gezet, nergens last meer van gehad....
Maar.. maar.... het is zulk mooi weer buitenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:44 schreef BoJo het volgende:
je kan jezelf nuttig maken en mijn jeep voor me verkopen![]()
heeft iemand de nieuwe Autotrader magazine gekocht toevallig?
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:09 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat ook_gek dit gepost had![]()
![]()
vanuit je pa wezen varen?
jeep staat thuis, zet hem voor een moskee met een bordje te koop. En als je hem niet verkoopt aan het eind van de dag blaas je hem incl moskee opquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:11 schreef Hugster het volgende:
[..]
Maar.. maar.... het is zulk mooi weer buiten
was je hopman?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:24 schreef Ballebek het volgende:
Terug van Le Camping
en hoe was het ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:24 schreef Ballebek het volgende:
Terug van Le Camping
lekker handig danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:52 schreef Fugie het volgende:
moge
ik moest al om half 8 werkenBeetje jammer dat ze dat niet hadden gezegd
Ik vond het wel tof en heb spijt dat ik niet gaquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:25 schreef Hugster het volgende:
o_g of bal, is dat vuurwerk op vrijdagavond in scheveningen een beetje de moeite?
Zit de denken om daar heen te gaan, ff terrasje pakken ofzo en dan ff vuurwerk kijken.
dat is toch elke vrijdag in augustus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:24 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik vond het wel tof en heb spijt dat ik niet ga.
Maar is dat niet al geweest? Of heb je het niet over dat vuurwerkfestival?
Oh, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:28 schreef Hugster het volgende:
[..]
dat is toch elke vrijdag in augustus?
Maar dat is dus al geweest.quote:woensdag 10 t/m zaterdag 13 26e Internationaal Vuurwerkfestival Scheveningen
Tijdens dit beroemde vuurwerkfestival kunt u genieten van twee vuurwerkshows per avond. Acht landen strijden om de Vuurwerktrofee Scheveningen.
Altijd de RX-7 natuurlijk, tien keer zo exclusief, twintig keer zo opwindend!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
hoezo niet, is toch een geweldige wagen ? Uniek, vol emotie, heerlijk levendig interieur en exterieur, super geile bak gewoon. Daar ga ik wat vrouwen mee scorenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:30 schreef Hugster het volgende:
serieus in een Golf 1.9 geinteresseerd?![]()
![]()
Ik weet nog wel een Mercedes E 200 te koop.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:23 schreef BoJo het volgende:
ik vraag me af of TF nog naar het kenteken van mijn toekomstige bolide heeft gekeken![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:03 schreef BoJo het volgende:
[..]
hoezo niet, is toch een geweldige wagen ? Uniek, vol emotie, heerlijk levendig interieur en exterieur, super geile bak gewoon. Daar ga ik wat vrouwen mee scoren
Bedankt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:09 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een Mercedes E 200 te koop.
diesel en heeft iets van 3 ton gedraaid. zit intussen een andere motor in en een vol jaar apk is erbij
van een collega van me. die heeft hem nu zo'n 10 jaar.
je was ons gezeik zo zat ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, goedemiddag trouwens. Ik heb nu twee banen
nee, ik pak aan wat ik aanpakken kan. Eerst was er een hele tijd niets, en nu ineens twee tegelijk. Dus dan dat maar. Dus nu eerst wtee weken op het magazijn, ze wilden me graag weer teurg, ik wa sgoed bevaleln, begin maandag om 7:00 en na die twee weken dus als oproepkracht in de productiequote:
Leukquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, ik pak aan wat ik aanpakken kan. Eerst was er een hele tijd niets, en nu ineens twee tegelijk. Dus dan dat maar. Dus nu eerst wtee weken op het magazijn, ze wilden me graag weer teurg, ik wa sgoed bevaleln, begin maandag om 7:00 en na die twee weken dus als oproepkracht in de productie
* Tjabbo too!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
Daar zie ik Hugo wel in cruisen hoor![]()
En hier nog even de binnenkant van beide wagensquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:05 schreef Virus.NL het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ok, even het verhaaltje uitleggenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:37 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
koop die RX-7
zit het stuur tenminste ook aan de goede kant
Bij die RX-7 blijvenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:38 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ok, even het verhaaltje uitleggen
Een vriend van mij die heeft nu die RX-7, maar die zit er nu aan te denken om die Skyline te gaan kopen.
Dan mag jij mij vertellen waar je in Nederland een skyline kooptquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 10:59 schreef FunnyName het volgende:
[..]
Altijd de RX-7 natuurlijk, tien keer zo exclusief, twintig keer zo opwindend!
Op de foto's te zien staat die Skyline al in Nederland en op Nederlands kenteken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Meeh het volgende:
[..]
Dan mag jij mij vertellen waar je in Nederland een skyline koopt![]()
dreamcarcompany ofzo, die importeren die zooiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:51 schreef Meeh het volgende:
[..]
Dan mag jij mij vertellen waar je in Nederland een skyline koopt![]()
Indeed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:00 schreef Fugie het volgende:
[..]
dreamcarcompany ofzo, die importeren die zooi
De RX-7 is idd. klein, en als je in een Skyline rijdt lijkt het wel of die 2x zo groot is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:13 schreef Fugie het volgende:
ik zou een skyline nemen, want die rx7 is zon klein kut ding
Jij wil niet weten wat het kost als het blokje van een RX-7 in de soep loopt. En onderdelen van een Skyline zijn makkelijk aan te komen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:22 schreef Fugie het volgende:
denk wel dat je met een skyline 2x zoveel betaald kwa onderhoud dan aan die rx7, dat is weer een minpuntje![]()
weinig boeiends te zienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef BoJo het volgende:
heb je nog wat uitgevonden over die vette bak die ik wil kopen TF ?
mooi manquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:45 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weinig boeiends te zien![]()
beurten netjes gehad, geen schade, geen grote reparaties gehad voor zover te zien!
booskijkers zijn toch veel te duur, koop gewoon een rol plakplastic johquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef Hugster het volgende:
* Hugster tankdopsticker, booskijkers en interieur "neon" buisjes besteld als cadeau voor bobo![]()
idd, klein kroephokquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:13 schreef Fugie het volgende:
ik zou een skyline nemen, want die rx7 is zon klein kut ding
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef Hugster het volgende:
* Hugster tankdopsticker, booskijkers en interieur "neon" buisjes besteld als cadeau voor bobo![]()
tenzij die motorisch naar de hel is natuurlijk......maar lijkt een nette auto!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
mooi man
dan kan ik me er helemaal op los laten![]()
En daarna vragen of zijn auto nu ook harder rijdt met deze tuningquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef Hugster het volgende:
Heuvel af iig wel, meer gewicht + zwaartekracht enzoquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
En daarna vragen of zijn auto nu ook harder rijdt met deze tuning![]()
Ik denk, die hugo, die stikt van het geld. Valt me weer tegen van je huge-Oquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
zeg zeg, wat denk je wat deze 3 accesoires me al wel niet kosten
geweldig man ik kan niet wachtenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:28 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tenzij die motorisch naar de hel is natuurlijk......maar lijkt een nette auto!
+dat de oude 1.9tdi vrijwel niet stuk zijn te krijgen als je ze netjes warmrijd!
niet alles hoeft uitgegeven te wordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik denk, die hugo, die stikt van het geld. Valt me weer tegen van je huge-O
zit ook weer wat inquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:39 schreef Hugster het volgende:
[..]
niet alles hoeft uitgegeven te worden
ik zit echt te trappelenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef BazzoS het volgende:
BO+: Ik denk dat je wel plezier van je nieuwe aanwinst gaat krijgen, 't lijkt me een best fijne auto![]()
Volgens mij waren spinnerwieldoppen pas geleden in de aanbieding bij een of andere bouwmarkt ...een complete set voor ¤12,95quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:33 schreef Hugster het volgende:
[..]
zeg zeg, wat denk je wat deze 3 accesoires me al wel niet kosten
Hè Bernhard, ze zijn toch ook bedoeld voor op auto's, of niet dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:02 schreef Dynia het volgende:
[..]
Volgens mij waren spinnerwieldoppen pas geleden in de aanbieding bij een of andere bouwmarkt ...een complete set voor ¤12,95
en ik zweer het...ik heb ze gezien op auto's...![]()
Mjah...Waarschijnlijk wel, maar die dingen zijn echt te erg voor woorden..Zelfde als die wieldoppen met nepremschijven erin....uiteraard smaken verschillen he...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hè Bernhard, ze zijn toch ook bedoeld voor op auto's, of niet dan?
Scherpquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Hè Bernhard, ze zijn toch ook bedoeld voor op auto's, of niet dan?
en nee, ik was niet serieus hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:11 schreef Dynia het volgende:
[..]
Mjah...Waarschijnlijk wel, maar die dingen zijn echt te erg voor woorden..Zelfde als die wieldoppen met nepremschijven erin....uiteraard smaken verschillen he......Mischien staan ze op een Golf juist prachtig...
![]()
ff editten, momentjequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:21 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Die zijn niet altijd scherp hoor.
Jayquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, je hebt er net een gekregen hoor!
LOLquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:40 schreef Fugie het volgende:
fuckers, dan kan iedere boerenlul ze krijgen. Dat zou dan weer jammer zijn
Was 't fijn? Deed 't pijn?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef Dynia het volgende:
mjah...dit is mijn slowchat ontmaagding...zal daar wel mee te maken hebben....:)
bloed?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:42 schreef Dynia het volgende:
mjah...dit is mijn slowchat ontmaagding...zal daar wel mee te maken hebben....:)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:31 schreef Tjabbo het volgende:
ijsmeis heeft zelfs een note van mij gehad
Nou, ik had er echt een boel van verwacht maar het valt vies tegen allemaalquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef Fugie het volgende:
shit ik wil die notes weleens zien, dan weet ik tenminste hoe ik er meer ken krijgen
Heb je er zelf ook een?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:48 schreef Dynia het volgende:
Voor zover ik zie, geen bloed, wel een beetje pijn...maar das normaal toch?...:D
Anyway, ik ben Dennis, autogek (met name Impreza's) getrouwd en kom uit Rrotterdam
ehm, nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:10 schreef Dynia het volgende:
zoiets gebeurt iedereen wel 's toch???....;)
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:26 schreef Hugster het volgende:
kreeg net een brief van m'n nieuwe opleiding, m'n lesdagen zijn dinsdag en donderdag, 4 dagen weekend
dat trek ik niet jongens
toch wel afmaken ja?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:37 schreef Hugster het volgende:
weet niet
Ik bestel net voor ¤600 boeken dus me ma drukte me wel op het hart dat ze het toch wel fijn zou vinden als ik hem afmaak
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:10 schreef Dynia het volgende:
Wat dat betrefd respect voor monteurs, die moeten bij veel auto's maar net weten wat ze wel en niet moeten loschroeven...
nee zoiets zou mij ook niet gebeuren hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:20 schreef Hugster het volgende:
zulke acties zou ik verwachten van X en bo
nee ik wil je versterkers niet kopen, ik luister liever naar die geile 1.9 Dieselquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:17 schreef Fugie het volgende:
he maar bo, als j enou golf gaat rijje moet er wel een dikke geluidsinstallatie in eh
al gedaan vandaagquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon een vrijdagmiddagdansjeZOu je ook eens moeten doen, knap je van op
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee ik wil je versterkers niet kopen, ik luister liever naar die geile 1.9 Diesel![]()
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:06 schreef Alexxxxx het volgende:
iedereen druk? (net als ik btw)
je lijkt wel een oud wijfquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 21:37 schreef Fugie het volgende:
ik ga zo maar slapenLekker rustig is het dan, geen zorgen enzo aan je hoofd, heerlijk
dan heb je liever de ruimte van mijn jeep, je hoeft ook nog niet eens te bukkenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:11 schreef Tjabbo het volgende:
ja klopt. lijkt cool, en als het allemaal goed werkt is het ook retegaaf.
Maar als je ergens bij moet ben je doodongelukkig
ik kan die van mij gewoon openklappenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:20 schreef BoJo het volgende:
nu moet ik die kolere accu eruit halen om een simpel lampje te wisselen![]()
Wat is er aan gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:37 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ja idd. en het wordt ook gewoon zo onvoorstelbaar heet daaronder, niet normaal.
[afbeelding]
Er is niks aan gedaan, maar van die rotatieblokken komt gewoon heel veel warmte af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:39 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Wat is er aan gedaan dan?
Ik heb hem (volgens mij) wel zien staan op het JAF. mooie auto.
maar ik ken daar niemand en de motorkap stond niet open, dus ik heb weinig info gehad
ik bedoelde qua tuning. omdat je positief antwoordde op mijn 'meer show dan go'quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:41 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Er is niks aan gedaan, maar van die rotatieblokken komt gewoon heel veel warmte af.
En hij stond idd. op het jappenfestival.
Overigens ziet het er op die foto's wat slechter uit door de lichtval, het valt allemaal wel mee, maar hij zou wel een schoonmaakbeurtje kunnen gebruiken onder de kap.
leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:48 schreef Virus.NL het volgende:
[[url=http://www.tweakers.net/ext/f/64943/thumb.jpg]afbeelding][/url]
Yep, en voor 15,5K mag je die RX-7 meenemen (hij wil graag 4 zitplaatsen, daarom is hij aan het kijken naar die Skyline)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 22:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
leuk.
auto is van een kameraad van je?
Nee sorry het is niet mijn smaak die RX7.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 23:08 schreef Tjabbo het volgende:
pfft da's me net teveel geld.
Misschien is het wat voor ook_gek die's nog op zoek naar een vette auto.
was maar een voorbeeldquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, maar elke keer als ik hetwoor dTipo hoor, moet ik denken aan de tipo met M sticker die in st jabik vlak bij ons woonde
Je geluidsspulletjes? Een auto? Een bom bij Sail?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:58 schreef ook_gek het volgende:
oh en dit voor sommige mensen belangrijk.
Donderdag is de dag dat het komt
Mijn nieuwe helie word dan ingevlogenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je geluidsspulletjes? Een auto? Een bom bij Sail?
Welke schaal?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn nieuwe helie word dan ingevlogen
1 op 1 zonder remote controlquote:
Opels roesten toch nietquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:16 schreef Fugie het volgende:
er lag een plas water in me opelstrax is me bodem doorgeroest
nee jij opel is onverwoestbaarquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:19 schreef Fugie het volgende:
[..]
nee, maar je zal zien ik heb weer net de uitzondering die de regel bevestigd
Ik moet steeds denken aan t0ns Tipo Turboquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Sorry, maar elke keer als ik hetwoor dTipo hoor, moet ik denken aan de tipo met M sticker die in st jabik vlak bij ons woonde
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:58 schreef ook_gek het volgende:
oh en dit voor sommige mensen belangrijk.
Donderdag is de dag dat het komt
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:53 schreef vosss het volgende:
Hey Fugie; wat heb je nu gekocht dan? Van audio zegmaar?
he dat dacht ik nou ook netquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:56 schreef ook_gek het volgende:
-carl_cox-live_at_u60311_frankfurt_27_05-2005![]()
Whooooooooooooooohoooooooooooooooooooooo.
Dit is best nog wel leuk hihihihihih
Ja jij moet zo nodig weer aan voetbal doenquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:57 schreef Fugie het volgende:
[..]
he dat dacht ik nou ook net
beetje jammer dat morgen mijn wekken om half 10 gaat
ouwe grijze sokquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja jij moet zo nodig weer aan voetbal doen
Ik ga morgen lekker uitslapen![]()
Wat wel minder is. Is dat dit mijn laatste zaterdag en zondag is dat ik 24 ben. Maandag ben ik opeens 25Moet ik volwassen gaan doen en dat soort dingen meer
Moet je zo volwassen doenquote:
ik mag dan nog een jaartje kinds doen als volgens jou de switch bij 25 zitquote:
kopen ja.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 20:32 schreef Alexxxxx het volgende:
veel plezier Bo.
Als je in regio Haaglanden wilt blijven moet je wel heel rustig rondkijken. Toen Sandra daar 2 jaar geleden nog om een huis zocht waren de wachtlijsten nog minstens 8 jaar.Of je gaat kopen natuurlijk, das wel sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |