vorige deeltjesquote:Engin Mods:
ND Secret Conversion Kit 587Hp and 502 Lbft
2.0 Bar Max Boost
97 Octane Unleaded
Max RPM 8200
Capacity 2.2 Litre
Top Speed 200Mph+
1/4 Mile 10.8 Secs(So Far)
0-60Mph 3.24 Secs (So Far)
0-100Mph 7.38 Secs (So Far)
187.1Mph In 1.2 Miles With Soft Launch
Transmission:
Cusco 1 Way Front & Centre LSD
ND Prototype Dear Diff, Driveshafts & Prop
ND 4.111 Final Drive Ratio
ND WCP Treated Gear Internals
ND Prototype Twin Plate Push Clutch Assembly
Mobil 1 Transmission Lubricants
Neo Rear Diff Oil
Interior Mods:
Greddy Boost Controller 2.5K Version
Greddy Turbo Timer
HKS Knocking Monitor Pro
ND Boost Gauge
Stack Dash(Road Version) & Carbon Surround
Exterior:
Lexus Style Rear Clusters
Clear Side Repeators & Front Indicators
Polished Rear Spoiler Blade
De-Locked & De-Badged
Removed Boot Reflectors
Chassi Mods:
Proflex Coilover Suspension Kit
Cusco Hard Front Anti-Roll Bar
Cusco Hard Rear Anti-Roll Bar
Cusco Full Lower Suspension Cradle
Cusco Carbon Front Strut Brace
Cusco Front Pillowball Mounts
Ralliart Engine Mount Kit
Ralliart Full Suspension Bush Kit
Ralliart Rear Strut Brace
Brake Mods:
355mm Grooved Two Piece Front Discs (Std Callipers)
Mintex F4R Carbon Metallic Brake Pads
Mintex Rally Synthetic Fluid
Goodridge Brake Hoses
Wheel Mods:
Raceline 8 X 18" Wheels
Avon ZZ1 225/40/18 Tyres
Sound Mods:
Kenwood KRC-659R Head Unit
Kenwood KSC-WA801 Bass Tube
Kenwood KDC-C711 CD Changer
Buildtime: 6 Months
Cost: £35,000 + Purchase
Awards: Most Powerful Road Going Evo 5
Deze beamerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:08 schreef Ultimora het volgende:
whoei 250 is een mooie autobahn snelheid idd(waarin dan?)
Trusten en Slaap lekkerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
even een paar frikandelletjes weghappen en dan op bed
welterusten allemaal.
ik heb een keer 280+ gedaan ik dacht dat ik dood ging in die Ferrari toen ik aan het mee rijden wasquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
Oe!
Mooi.
Vandaag trouwens met 250 over de autobahn gesjeesd.
Mên, wat had ik kriebels in mijn buik![]()
!
vooral voor je gevoel he. alles komt enorm snel op je afquote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een keer 280+ gedaan ik dacht dat ik dood ging in die Ferrari toen ik aan het mee rijden wasGek is dat ik de 200 niks speciaals vond en de 220 ook niet maar van af de 240 a 250 word he opeens heel anders. Gek is dat eigelijk wel
nou bij mij was het zo dat toen we 200 reden ik zo iets had van nah is dit het?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vooral voor je gevoel he. alles komt enorm snel op je af
Ja, de douane ja.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:48 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
vooral voor je gevoel he. alles komt enorm snel op je af
Geen idee!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:58 schreef PeuRac het volgende:
Hey ijsmeis, ben jij morgen thuis? Ik moet nl vlak bij jou in de buurt werken morgen![]()
Houd je je telefoon nu WEL bij je?
gast dat was een excuus om je niet te zien de laatste keerquote:
[late-reactie-modus]quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:04 schreef ijsmeis het volgende:
Oe!
Mooi.
Vandaag trouwens met 250 over de autobahn gesjeesd.
Mên, wat had ik kriebels in mijn buik![]()
!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |