Ik wil oooooooooooooooookquote:Op maandag 29 augustus 2005 21:24 schreef Erwtensoep het volgende:
Yeuh, ik heb nintendogs binnen! Best leuk, al snap ik al die hoge punten niet helemaal. Ook is dat beest van mij stronteigenwijs!!
Maar ze kan wel goed frisbees vangen! (het is de mini pincher)
Kan niet wachten tot 7-10 als de roze DS uitkomt. Want tjsa, Nintendogs zonder Roze DS is natuurlijk maar de halve lol. Moek wel op tijd de game importeren anders heb ik er nog niks aan.quote:
Gedaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 01:40 schreef Ruzbeh het volgende:
http://ms.nintendo-europe.com/wifitest/en_home.htm
Allemaal even doen. Ik kannie omdat ik geen Windows gebruik. Baggerzooi.
Ik heb hem nog wel liggen 2e hands hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2005 11:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb mijn Another Code bestelling geannuleerd, en Lost in Blue ga ik ook niet halen. Ik heb besloten dat ik geen adventure gamer ben
Gewoon kopenquote:Op woensdag 31 augustus 2005 08:23 schreef _BluB_ het volgende:
kan iemand een userrieview schrijven over nintendogs en/of AW:DS.
weet ik ook of ik ze ga aanschaffen of dat ik ze in de winkel laat liggen
ze staan ook beide op mijn verlanglijstjequote:
Hier ook nogsteeds nietquote:
hij ligt vast bij de douanequote:Op woensdag 31 augustus 2005 14:09 schreef hbootsman het volgende:
stomme vraag mischien hoor maar begin me een beetje zorgen te maken normal als ik iets bestel bij Lik-sang heb ik het binnen 5 dagen met Global Priority en nu 8 dagen later heb ik nog steeds adw:ds en Nintendogs nog niet binnen, zijn er hier nog andere mensen die hem ook opgestuurt hebben gekregen vorige week dinsdag en ook nog niets hebben van Lik-Sang?![]()
Ja die pech zal ik inderdaad wel weer hebben echt niets voor mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |