abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:55:12 #101
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29912222
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:29 schreef Morwen het volgende:

[..]

Char is wie ze is en ze vraagt enorm veel geld.........teveel vind ik. Tuurlijk moet zij zich beschermen tegen hordes mensen en daar mag ze best een behoorlijk bedrag voor vragen. Maar, kom op, 500 Dollar voor 1 consult?
Ben ik met je eens. Ik zeg niks over de al-dan-niet vermeende gave van Char, daar kan ik niet over oordelen nav wat ik van haar gezien heb. Maar dat ze zoveel geld vraagt om mensen te helpen, daar snap ik dus echt geen zak van. Het is dus voor 'Jan Modaal 'niet weg gelegd om eens op consult bij haar te gaan.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:46:58 #102
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29913342
Wat niemand zich afvraagt is waarom de geesten zich altijd maar op afroep lenen voor dit soort praktijken..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:54:56 #103
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_29913564
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:46 schreef Fonkmeistah het volgende:
Wat niemand zich afvraagt is waarom de geesten zich altijd maar op afroep lenen voor dit soort praktijken..
Afhankelijk hoe het bestaan van een geest is denk ik. Alle informatie zweeft toch overal in het universum, dit geld niet anders voor de geestenwereld, toestemming is zeker niet nodig. Je kunt het gewoon vragen, de informatie zweeft er toch. En je bent enkel op zoek naar informatie, niet naar een werkelijke geest.

Ik denk dan ook zeker dat je de geestenwereld ook beter kunt zien als een grote zee van informatie. Waar patronen dan geestespatronen kunnen uiten. Informatie, met intelligentie, met bewustzijn.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:16:49 #104
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_29914160
http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=char&station=&genre=&dagdeel=1.4

Morgen, half 10 in de avond, op RTL4. Aldus onze betrouwbare tvgids.nl
pi_29914264
Ik vind Char wel okee. Ik geloof er niet in, maar ik vind dat ze eigenlijk best aardig werk aflevert. Ze geeft mensen hoop en rust. Ze belooft eigenlijk verder niets. Het doet er verder dan niet zo veel toe of het wel echt of niet echt is. Ze helpt wel mensen.

En dat ze er dan zoveel voor vraagt, ja blijkbaar kan dat. Dat mensen dat uit hun portemonee laten kloppen, is hun eigen schuld. Je moet het er maar net voor over hebben.

Daarnaast stuurt Char ook veel mensen door naar psychiaters en psychologen. Ze neemt niet iedereen aan die maar dat geld wil betalen. Ook is het zo, dat ze ieder individu maar twee readings geeft per jaar. Mensen worden dus niet uitgeklopt door haar. Nou, dan zie ik er eerlijk gezegd niet zoveel gevaar in...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29915984
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:20 schreef djenneke het volgende:
Ik vind Char wel okee. Ik geloof er niet in, maar ik vind dat ze eigenlijk best aardig werk aflevert. Ze geeft mensen hoop en rust. Ze belooft eigenlijk verder niets. Het doet er verder dan niet zo veel toe of het wel echt of niet echt is. Ze helpt wel mensen.
Dat is ook ongeveer mijn mening: ze helpt mensen dus wat maakt het dan uit? Kennelijk hebben sommigen er wat aan. Qua of het nou werkelijk 'echt' is wat ze doet neig ik toch naar de richting dat ze wel kan communiceren met gene zijde. Alleen haar methode (letters raden) is nou niet een veel gebruikt instrument onder mediums en roept dan al snel de reactie op dat ze maar wat zit te raden en dus wel nep moet zijn. Persoonlijk ken ik ook veel betrouwbaardere mediums dan Char.

Maar zoals gezegd, als het mensen helpt, wat maakt het dan nog uit .

En als er iets is wat ik niet snap tegenwoordig is waarom het niet ok is om mensen geld te vragen als je ze helpt. Een manager verdient vaak tonnen en doet echt niets voor de samenleving behalve misschien de economie stimuleren. Leraren daarentegen moeten het soms doen met een hongerloontje en hebben een vreselijk zwaar beroep.

Als je echt een verschil kan maken voor iemand, iemand echt kan helpen, dan is dat toch onbetaalbaar? Daar kan je toch heus wel een vergoeding voor vragen, naar mate de tijd die je er aan kan besteden? Ook helpt de hoge prijs natuurlijk dat er geen duizenden mensen voor haar deur gaan liggen die allemaal een reading willen.

Geld stinkt niet . En ik zou graag willen dat geld in deze wereld eens verdeeld werd naar de mate dat iemand iets doet voor een ander en de samenleving. Zou een stuk eerlijker zijn.
pi_29920855
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Enyalius het volgende:

[..]

hoe laat en waar word die char aflevering uitgezonden?
Zie een paar posts terug....
Daar staat alles inclusief een stukje over waar deze afleveringen over zal gaan.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29921096
Een topic over Char is een prima truth topic !

Naar mijn idee is dit een onderwerp waar, zowel door de mensen die haar als paranormaal begaafde vrouw zien als door de mensen die haar als vrouw met een enorme mensen kennis en goed psychologisch inzicht zien, best wat van te maken is.

Ik vind het te zot voor woorden dat ik dit topic al moet sluiten wegen puinruimen vóórdat de 1ste uitzending plaatsgevonden heeft.

Dit topic zal erg streng gemoddereerd gaan worden.
Iedere bagger/flame post zal geëdit worden vanaf nu.
Het is dus ónnodig zelf op dit soort opmerkingen te reageren.

@Stenny, gelieve minder fel/verdedigend/aanvallend te posten.
Dat is onnodig en zonde.
Je gooit er je eigen glazen mee in en verpest een topic.
Als iets verkeerd schiet reageer dan rustiger of negeer het.
Mocht je iets over een grens vinden, mail mij dan of plaats een post in het feedback topic. Er zal dan naar gekeken worden.

Laatste poging !
en open
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29925053
Wederom is de vraag waaróm mensen nou zo enorm opgewonden kunnen raken hieorver. Begaanheid met degenen die naar hun mening zich laten flessen..? Dan zullen ze ook wel schuimbekkend voor de tv zitten bij allerlei reclamespotjes. Dat geloof ik dus niet. Waarom roept het paranormale bij sommigen zoveel weerstand op? Offtopic, en zeker niet bedoeld om hier verder op door te gaan, maar wel aardig om het achterhoofd te houden als je weer van plan bent op hetzij pro hetzij contra te gaan flamen
pi_29925229
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:20 schreef djenneke het volgende:
Daar ben ik het mee eens
quote:
En dat ze er dan zoveel voor vraagt, ja blijkbaar kan dat. Dat mensen dat uit hun portemonee laten kloppen, is hun eigen schuld. Je moet het er maar net voor over hebben.
Idd, ikzelf vind het te gek voor woorden, maar dat vindik ook van de bedragen die sommige mensen betalen voor b.v. een 2ehands auto. Ieder zijn ding
quote:
Daarnaast stuurt Char ook veel mensen door naar psychiaters en psychologen. Ze neemt niet iedereen aan die maar dat geld wil betalen. Ook is het zo, dat ze ieder individu maar twee readings geeft per jaar. Mensen worden dus niet uitgeklopt door haar. Nou, dan zie ik er eerlijk gezegd niet zoveel gevaar in...
Wat interessant, dat wist ik niet.
Sir Winston Churchill
pi_29926149
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:53 schreef iteejer het volgende:
Wederom is de vraag waaróm mensen nou zo enorm opgewonden kunnen raken hieorver. Begaanheid met degenen die naar hun mening zich laten flessen..? Dan zullen ze ook wel schuimbekkend voor de tv zitten bij allerlei reclamespotjes. Dat geloof ik dus niet. Waarom roept het paranormale bij sommigen zoveel weerstand op? Offtopic, en zeker niet bedoeld om hier verder op door te gaan, maar wel aardig om het achterhoofd te houden als je weer van plan bent op hetzij pro hetzij contra te gaan flamen
Ik wil even mijn excuses aanbieden voor mijn scherpe pen (ik ken mezelf onderhand ook wel, ik moet inderdaad gewoon niet reageren op flauwe opmerkingen en flames, voortaan zal ik jullie op de hoogte stellen in plaats van zelf te hakken ), bedankt voor het modereren, Iteejer, Mirage en de rest van de Truth moderatoren, jullie doen het heel prima,
pi_29934316
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:20 schreef Enyalius het volgende:
Ik heb die koppijnen (op mijn 3e oog) ook bij haar boek gehad en heb het ook vaak bij zaal readings. Ik dacht dat dat kwam doordat er teveel energie op me afkwam, maar zo heb ik het nooit bekeken. Niet dat ik persee zeg dat dit waar is want ik heb haar boek gelezen en het draait allemaal om het gebruiken van je intuitie en dat iedereen zichzelf op trainen maar je moet wel zuiver blijven.dus char's gave is zo groot...maar niet heus

me vader heeft laatst een boek van haar gekocht. toen ik dat ding vasthield kreeg ik enorme koppijn wat er dus op duid dat er veel onzin in dat boek staat, er zal heus wel wat nuttigs in staan hoor. dit soort hoofdpijn krijg ik alleen als mensen onzin of leugens verkopen. en nee das geen gave, das gewoon energie lezen afkomstig van voorwerpen en ook dat kan iedereen als ze willen
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:30:33 #113
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29934665
als het op je 3e oog afkomt is het idd energie dat jij kan zien/lezen whatever. als je het bij haar boek had kwam dat waarschijnlijk omdat het boek contact met je maakt en dus die energien geeft die in het boek zitten. een mens, zoals ze nu zijn, kunnen maar 4-5 lagen van een boek lezen. dit zijn de gedachten gangen en inzichten die je eruit haalt. maar er zijn boeken die geschreven zijn met meerdere lagen en die krijg je dus via het 3e oog binnen. als het goed is voel je dan ook lichte tintelingen in je kruin van tijd tot tijd.

maar ik bedoelde meer het soort hoofdpijn van migraines en die komen niet via het 3e oog binnen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29946294
Wil het eerst allemaal nog is ff zien wat char te bieden heeft.
pi_29947845
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:24 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik wil even mijn excuses aanbieden voor mijn scherpe pen (ik ken mezelf onderhand ook wel, ik moet inderdaad gewoon niet reageren op flauwe opmerkingen en flames, voortaan zal ik jullie op de hoogte stellen in plaats van zelf te hakken ), bedankt voor het modereren, Iteejer, Mirage en de rest van de Truth moderatoren, jullie doen het heel prima,

ik ben trouwens erg benieuwd naar je kennis en zijn uittredingen.
Vaak leer je van de mensen die met een vraag komen minsterns zoveel als van de "hulpverlener", in dit geval Char.
Sir Winston Churchill
pi_29949815
Hmm, toch nog iets ter verdediging van Char. Die zegt namelijk zelf ook dat het geen gave is, en dat iedereen het zou kunnen leren. En dat mensen meer naar hun intuitie zouden moeten luisteren.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29950500
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik ben trouwens erg benieuwd naar je kennis en zijn uittredingen.
Vaak leer je van de mensen die met een vraag komen minsterns zoveel als van de "hulpverlener", in dit geval Char.

Dat is zo, Mirage, ik vind het echt fijn dat mensen naar me toe komen met hun ervaringen, dat had ik vroeger nooit gedacht dat het zo'n universele ervaring is. En ieder mens is weer een stukje van de puzzel...

Sten
pi_29969692
Vanavond op rtl4 om 21.30 Char
pi_29969765
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef newsman het volgende:
Vanavond op rtl4 om 21.30 Char
zooooo was ik het bijna weer vergeten !!

dank je wel voor de reminder..
Sir Winston Churchill
pi_29972779
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

pi_29978032
Was een herhaling
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29978431
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Was een herhaling
Yep, de amuse bouche voordat het volgende week losbarst

Ik vond het wel weer leuk om een aantal dingen terug te zien. Patty Brard met haar grote scheur, idioot gek wijf
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29980230
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik weet wat Char drijft en het is geen geld, maar ik ga niet zeggen wat wel, want dan barst hier weer een wellus nietus spelletje los.

Groetjes,

Sten
pi_29980367
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:21 schreef Stenny het volgende:
Ik weet wat Char drijft en het is geen geld, maar ik ga niet zeggen wat wel, want dan barst hier weer een wellus nietus spelletje los.

Groetjes,

Sten
Sinds wanneer laat je je daardoor afschrikken? Ik ben echt benieuwd naar wat jij ervan zegt. Zelf heb ik ook wel ideeen erover, maar ik wil eerst de jouwe horen.
pi_29980751
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

Sinds wanneer laat je je daardoor afschrikken? Ik ben echt benieuwd naar wat jij ervan zegt. Zelf heb ik ook wel ideeen erover, maar ik wil eerst de jouwe horen.
Lieve IT,

ik kan het beter niet zeggen, want ik ben niet van plan het diepgravend te onderbouwen en dat eíst men hier. Maar ik zag ook de herhaling vandaag (en was ook teleurgesteld dat het een herhaling was, maar het gaf me de gelegenheid kritisch op háár te letten, in plaats van nieuwsgierig naar de inhoud te zijn, want die kende ik immers al) en zag weer bevestigd wat ik vorige keer ook al ontdekte. Op één moment liet ze duidelijk haar ware drijfveer zien, en het was géén geld.

Groetjes,

Sten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')