abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 augustus 2005 @ 09:55:12 #101
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_29912222
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 00:29 schreef Morwen het volgende:

[..]

Char is wie ze is en ze vraagt enorm veel geld.........teveel vind ik. Tuurlijk moet zij zich beschermen tegen hordes mensen en daar mag ze best een behoorlijk bedrag voor vragen. Maar, kom op, 500 Dollar voor 1 consult?
Ben ik met je eens. Ik zeg niks over de al-dan-niet vermeende gave van Char, daar kan ik niet over oordelen nav wat ik van haar gezien heb. Maar dat ze zoveel geld vraagt om mensen te helpen, daar snap ik dus echt geen zak van. Het is dus voor 'Jan Modaal 'niet weg gelegd om eens op consult bij haar te gaan.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:46:58 #102
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_29913342
Wat niemand zich afvraagt is waarom de geesten zich altijd maar op afroep lenen voor dit soort praktijken..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
  woensdag 24 augustus 2005 @ 10:54:56 #103
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_29913564
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 10:46 schreef Fonkmeistah het volgende:
Wat niemand zich afvraagt is waarom de geesten zich altijd maar op afroep lenen voor dit soort praktijken..
Afhankelijk hoe het bestaan van een geest is denk ik. Alle informatie zweeft toch overal in het universum, dit geld niet anders voor de geestenwereld, toestemming is zeker niet nodig. Je kunt het gewoon vragen, de informatie zweeft er toch. En je bent enkel op zoek naar informatie, niet naar een werkelijke geest.

Ik denk dan ook zeker dat je de geestenwereld ook beter kunt zien als een grote zee van informatie. Waar patronen dan geestespatronen kunnen uiten. Informatie, met intelligentie, met bewustzijn.
  woensdag 24 augustus 2005 @ 11:16:49 #104
73940 Choices
Woordeloze lurker
pi_29914160
http://www.tvgids.nl/zoeken/?trefwoord=char&station=&genre=&dagdeel=1.4

Morgen, half 10 in de avond, op RTL4. Aldus onze betrouwbare tvgids.nl
pi_29914264
Ik vind Char wel okee. Ik geloof er niet in, maar ik vind dat ze eigenlijk best aardig werk aflevert. Ze geeft mensen hoop en rust. Ze belooft eigenlijk verder niets. Het doet er verder dan niet zo veel toe of het wel echt of niet echt is. Ze helpt wel mensen.

En dat ze er dan zoveel voor vraagt, ja blijkbaar kan dat. Dat mensen dat uit hun portemonee laten kloppen, is hun eigen schuld. Je moet het er maar net voor over hebben.

Daarnaast stuurt Char ook veel mensen door naar psychiaters en psychologen. Ze neemt niet iedereen aan die maar dat geld wil betalen. Ook is het zo, dat ze ieder individu maar twee readings geeft per jaar. Mensen worden dus niet uitgeklopt door haar. Nou, dan zie ik er eerlijk gezegd niet zoveel gevaar in...
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_29915984
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:20 schreef djenneke het volgende:
Ik vind Char wel okee. Ik geloof er niet in, maar ik vind dat ze eigenlijk best aardig werk aflevert. Ze geeft mensen hoop en rust. Ze belooft eigenlijk verder niets. Het doet er verder dan niet zo veel toe of het wel echt of niet echt is. Ze helpt wel mensen.
Dat is ook ongeveer mijn mening: ze helpt mensen dus wat maakt het dan uit? Kennelijk hebben sommigen er wat aan. Qua of het nou werkelijk 'echt' is wat ze doet neig ik toch naar de richting dat ze wel kan communiceren met gene zijde. Alleen haar methode (letters raden) is nou niet een veel gebruikt instrument onder mediums en roept dan al snel de reactie op dat ze maar wat zit te raden en dus wel nep moet zijn. Persoonlijk ken ik ook veel betrouwbaardere mediums dan Char.

Maar zoals gezegd, als het mensen helpt, wat maakt het dan nog uit .

En als er iets is wat ik niet snap tegenwoordig is waarom het niet ok is om mensen geld te vragen als je ze helpt. Een manager verdient vaak tonnen en doet echt niets voor de samenleving behalve misschien de economie stimuleren. Leraren daarentegen moeten het soms doen met een hongerloontje en hebben een vreselijk zwaar beroep.

Als je echt een verschil kan maken voor iemand, iemand echt kan helpen, dan is dat toch onbetaalbaar? Daar kan je toch heus wel een vergoeding voor vragen, naar mate de tijd die je er aan kan besteden? Ook helpt de hoge prijs natuurlijk dat er geen duizenden mensen voor haar deur gaan liggen die allemaal een reading willen.

Geld stinkt niet . En ik zou graag willen dat geld in deze wereld eens verdeeld werd naar de mate dat iemand iets doet voor een ander en de samenleving. Zou een stuk eerlijker zijn.
pi_29920855
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 09:43 schreef Enyalius het volgende:

[..]

hoe laat en waar word die char aflevering uitgezonden?
Zie een paar posts terug....
Daar staat alles inclusief een stukje over waar deze afleveringen over zal gaan.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29921096
Een topic over Char is een prima truth topic !

Naar mijn idee is dit een onderwerp waar, zowel door de mensen die haar als paranormaal begaafde vrouw zien als door de mensen die haar als vrouw met een enorme mensen kennis en goed psychologisch inzicht zien, best wat van te maken is.

Ik vind het te zot voor woorden dat ik dit topic al moet sluiten wegen puinruimen vóórdat de 1ste uitzending plaatsgevonden heeft.

Dit topic zal erg streng gemoddereerd gaan worden.
Iedere bagger/flame post zal geëdit worden vanaf nu.
Het is dus ónnodig zelf op dit soort opmerkingen te reageren.

@Stenny, gelieve minder fel/verdedigend/aanvallend te posten.
Dat is onnodig en zonde.
Je gooit er je eigen glazen mee in en verpest een topic.
Als iets verkeerd schiet reageer dan rustiger of negeer het.
Mocht je iets over een grens vinden, mail mij dan of plaats een post in het feedback topic. Er zal dan naar gekeken worden.

Laatste poging !
en open
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29925053
Wederom is de vraag waaróm mensen nou zo enorm opgewonden kunnen raken hieorver. Begaanheid met degenen die naar hun mening zich laten flessen..? Dan zullen ze ook wel schuimbekkend voor de tv zitten bij allerlei reclamespotjes. Dat geloof ik dus niet. Waarom roept het paranormale bij sommigen zoveel weerstand op? Offtopic, en zeker niet bedoeld om hier verder op door te gaan, maar wel aardig om het achterhoofd te houden als je weer van plan bent op hetzij pro hetzij contra te gaan flamen
pi_29925229
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 11:20 schreef djenneke het volgende:
Daar ben ik het mee eens
quote:
En dat ze er dan zoveel voor vraagt, ja blijkbaar kan dat. Dat mensen dat uit hun portemonee laten kloppen, is hun eigen schuld. Je moet het er maar net voor over hebben.
Idd, ikzelf vind het te gek voor woorden, maar dat vindik ook van de bedragen die sommige mensen betalen voor b.v. een 2ehands auto. Ieder zijn ding
quote:
Daarnaast stuurt Char ook veel mensen door naar psychiaters en psychologen. Ze neemt niet iedereen aan die maar dat geld wil betalen. Ook is het zo, dat ze ieder individu maar twee readings geeft per jaar. Mensen worden dus niet uitgeklopt door haar. Nou, dan zie ik er eerlijk gezegd niet zoveel gevaar in...
Wat interessant, dat wist ik niet.
Sir Winston Churchill
pi_29926149
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 16:53 schreef iteejer het volgende:
Wederom is de vraag waaróm mensen nou zo enorm opgewonden kunnen raken hieorver. Begaanheid met degenen die naar hun mening zich laten flessen..? Dan zullen ze ook wel schuimbekkend voor de tv zitten bij allerlei reclamespotjes. Dat geloof ik dus niet. Waarom roept het paranormale bij sommigen zoveel weerstand op? Offtopic, en zeker niet bedoeld om hier verder op door te gaan, maar wel aardig om het achterhoofd te houden als je weer van plan bent op hetzij pro hetzij contra te gaan flamen
Ik wil even mijn excuses aanbieden voor mijn scherpe pen (ik ken mezelf onderhand ook wel, ik moet inderdaad gewoon niet reageren op flauwe opmerkingen en flames, voortaan zal ik jullie op de hoogte stellen in plaats van zelf te hakken ), bedankt voor het modereren, Iteejer, Mirage en de rest van de Truth moderatoren, jullie doen het heel prima,
pi_29934316
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 11:20 schreef Enyalius het volgende:
Ik heb die koppijnen (op mijn 3e oog) ook bij haar boek gehad en heb het ook vaak bij zaal readings. Ik dacht dat dat kwam doordat er teveel energie op me afkwam, maar zo heb ik het nooit bekeken. Niet dat ik persee zeg dat dit waar is want ik heb haar boek gelezen en het draait allemaal om het gebruiken van je intuitie en dat iedereen zichzelf op trainen maar je moet wel zuiver blijven.dus char's gave is zo groot...maar niet heus

me vader heeft laatst een boek van haar gekocht. toen ik dat ding vasthield kreeg ik enorme koppijn wat er dus op duid dat er veel onzin in dat boek staat, er zal heus wel wat nuttigs in staan hoor. dit soort hoofdpijn krijg ik alleen als mensen onzin of leugens verkopen. en nee das geen gave, das gewoon energie lezen afkomstig van voorwerpen en ook dat kan iedereen als ze willen
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleeft!
  woensdag 24 augustus 2005 @ 21:30:33 #113
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29934665
als het op je 3e oog afkomt is het idd energie dat jij kan zien/lezen whatever. als je het bij haar boek had kwam dat waarschijnlijk omdat het boek contact met je maakt en dus die energien geeft die in het boek zitten. een mens, zoals ze nu zijn, kunnen maar 4-5 lagen van een boek lezen. dit zijn de gedachten gangen en inzichten die je eruit haalt. maar er zijn boeken die geschreven zijn met meerdere lagen en die krijg je dus via het 3e oog binnen. als het goed is voel je dan ook lichte tintelingen in je kruin van tijd tot tijd.

maar ik bedoelde meer het soort hoofdpijn van migraines en die komen niet via het 3e oog binnen.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_29946294
Wil het eerst allemaal nog is ff zien wat char te bieden heeft.
pi_29947845
quote:
Op woensdag 24 augustus 2005 17:24 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik wil even mijn excuses aanbieden voor mijn scherpe pen (ik ken mezelf onderhand ook wel, ik moet inderdaad gewoon niet reageren op flauwe opmerkingen en flames, voortaan zal ik jullie op de hoogte stellen in plaats van zelf te hakken ), bedankt voor het modereren, Iteejer, Mirage en de rest van de Truth moderatoren, jullie doen het heel prima,

ik ben trouwens erg benieuwd naar je kennis en zijn uittredingen.
Vaak leer je van de mensen die met een vraag komen minsterns zoveel als van de "hulpverlener", in dit geval Char.
Sir Winston Churchill
pi_29949815
Hmm, toch nog iets ter verdediging van Char. Die zegt namelijk zelf ook dat het geen gave is, en dat iedereen het zou kunnen leren. En dat mensen meer naar hun intuitie zouden moeten luisteren.
pi_29950500
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 09:24 schreef Mirage het volgende:

[..]

ik ben trouwens erg benieuwd naar je kennis en zijn uittredingen.
Vaak leer je van de mensen die met een vraag komen minsterns zoveel als van de "hulpverlener", in dit geval Char.

Dat is zo, Mirage, ik vind het echt fijn dat mensen naar me toe komen met hun ervaringen, dat had ik vroeger nooit gedacht dat het zo'n universele ervaring is. En ieder mens is weer een stukje van de puzzel...

Sten
pi_29969692
Vanavond op rtl4 om 21.30 Char
pi_29969765
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:39 schreef newsman het volgende:
Vanavond op rtl4 om 21.30 Char
zooooo was ik het bijna weer vergeten !!

dank je wel voor de reminder..
Sir Winston Churchill
pi_29972779
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

pi_29978032
Was een herhaling
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29978431
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 23:41 schreef nokwanda het volgende:
Was een herhaling
Yep, de amuse bouche voordat het volgende week losbarst

Ik vond het wel weer leuk om een aantal dingen terug te zien. Patty Brard met haar grote scheur, idioot gek wijf
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_29980230
quote:
Op donderdag 25 augustus 2005 20:41 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik weet wat Char drijft en het is geen geld, maar ik ga niet zeggen wat wel, want dan barst hier weer een wellus nietus spelletje los.

Groetjes,

Sten
pi_29980367
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:21 schreef Stenny het volgende:
Ik weet wat Char drijft en het is geen geld, maar ik ga niet zeggen wat wel, want dan barst hier weer een wellus nietus spelletje los.

Groetjes,

Sten
Sinds wanneer laat je je daardoor afschrikken? Ik ben echt benieuwd naar wat jij ervan zegt. Zelf heb ik ook wel ideeen erover, maar ik wil eerst de jouwe horen.
pi_29980751
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:23 schreef iteejer het volgende:

[..]

Sinds wanneer laat je je daardoor afschrikken? Ik ben echt benieuwd naar wat jij ervan zegt. Zelf heb ik ook wel ideeen erover, maar ik wil eerst de jouwe horen.
Lieve IT,

ik kan het beter niet zeggen, want ik ben niet van plan het diepgravend te onderbouwen en dat eíst men hier. Maar ik zag ook de herhaling vandaag (en was ook teleurgesteld dat het een herhaling was, maar het gaf me de gelegenheid kritisch op háár te letten, in plaats van nieuwsgierig naar de inhoud te zijn, want die kende ik immers al) en zag weer bevestigd wat ik vorige keer ook al ontdekte. Op één moment liet ze duidelijk haar ware drijfveer zien, en het was géén geld.

Groetjes,

Sten
pi_29982299
Toch wel grappig om te zien hoe die suggestie werkt. Zonder daarmee te willen zeggen dat ze fake is trouwens. Maar Patty die Char denkt te hebben horen zeggen dat er twee oma's zijn die Louise heten... De arme Patty heeft niet goed opgelet. Char heeft dat op geen enkel moment gezegd... Mensen WILLEN het ook ZO graag geloven uiteindelijk.... so much for sceptisicm...
pi_29983578
Ach char was wel weer aardig, toch triest, dat die vrouw die bang was voor de dood gestorven is. Maar wacht iemand haar op, ik weet het niet. Tis wel leuk om te zien. Maar is kijken wat het nieuwe seizoen brengt.
  vrijdag 26 augustus 2005 @ 03:17:43 #128
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29984197
bij dit soort topics kan ik soms begrijpen dat sommigen extreem kritisch worden
want zoal Jomanda als die smerige manipulant Char zijn Frauds
dit zijn figuren die echte *gaves* zoals chi en ki beheersing belachelijk maken met hun geldklopperij
ziekelijk dit.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_29984309
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 03:17 schreef BaajGuardian het volgende:
bij dit soort topics kan ik soms begrijpen dat sommigen extreem kritisch worden
want zoal Jomanda als die smerige manipulant Char zijn Frauds
dit zijn figuren die echte *gaves* zoals chi en ki beheersing belachelijk maken met hun geldklopperij
ziekelijk dit.
Maar wat zijn "echte gaves" ? Is niet iedereen op zoek naar juist die perfecte vervulling van hun leven? En misschien is die er niet maar dat maakt de zoektocht niet minder belangrijk of interessant.

Misschien zijn Char en Jomanda en weet ik veel wie nog meer gewoon "op zoek". Net zoals iedereen eigenlijk.

Maakt dat ze belachelijk of het mikpunt van spot? Ik mag toch hopen van niet Iedereen is belangrijk en waardevol, zij ook. Mja, goed, laat ook maar, ik zal wel weer brabbelen in de ruimte zoals altijd.
Only Human
pi_29985677
Ikzelf heb de 1ste helft van de aflevering gezien, 2e helft kwam wat tussen

Als de uitzendingen niet in scene worden gezet, welk idee ik niet heb, dan denk ik wel degelijk dat Char meer dan mensenkennis bezit. Of hoe ze dat vorm geeft je stijl is, is natuurlijk een ander verhaal, maar de essentie... I am a believer.

Over Char persoonlijk en haar show, ik vind het een mooie vrouw en ik denk dat ze een goed hart heeft. Haar show wekt bij mij geen irritatie op in tegenstelling tot shows van Jomanda.
Persoonlijk vind ik beide dames ook niet te vergelijken., maar goed dat is afhankelijk van de kaders die ikzelf zet en dus persoonsgebonden.

een kleine rand opmerking: al zou iemand met andere vaardigheden dan paranormale krachten mensen "helpen", als ze er zelf in gaan geloven en oprecht mensen in haar hart sluit... dan is zo iemand wat mij betreft nog steeds een goed mens.
Of ze zichzelf/ anderen nou voor de gek houdt of niet.

en het geld... het geld is natuurlijk extreem, maar wie zegt dat dat niet vanbovenaf zo geregeld is met een bedoeling ?
Misschien is de bedoeling wel dát ze juist op plaatsen komt waar veel publiciteit omheen is. (en dus geld)
Misschien is de bedoeling wel dat via alle publiciteit meer mensen gaan "geloven" en dat er op die manier meer aandacht komt voro mensen met dit soort gaven. Dat deze mensen zich niet meer op de achtergrond houden/ verstoppen of uitgehoond worden...
En dat uiteindelijk al dit gedoe bijdraagt aan een "betere wereld".

Daarnaast, als jij je hele leven opgeeft... niet normaal werkt ( want geloof mij...sommige mensen vinden het wél leuk om een normale baan te hebben ), je privacy grotendeels weg is omdat jij denkt een missie te hebben (waar je niet om hebt gevraagd)..... veel opgeeft, veel voor andere mensen kan betekenen... wíe kan dan bepalen dat jij dat voor niets/weinig moet doen ? Staan wij in haar schoenen ?
Neemt natuurlijk niet weg dat ik het zoals ik het vanaf hier kan zien anders zou doen, maar besef dat ik/wij niet in haar schoenen staan is wel op z'n plaats denk ik.
Sir Winston Churchill
pi_29985911
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 00:31 schreef Stenny het volgende:
ik kan het beter niet zeggen, want ik ben niet van plan het diepgravend te onderbouwen en dat eíst men hier. Maar ik zag ook de herhaling vandaag (en was ook teleurgesteld dat het een herhaling was, maar het gaf me de gelegenheid kritisch op háár te letten, in plaats van nieuwsgierig naar de inhoud te zijn, want die kende ik immers al) en zag weer bevestigd wat ik vorige keer ook al ontdekte. Op één moment liet ze duidelijk haar ware drijfveer zien, en het was géén geld.
Je bent wel echt een vrouw he Sinds wanneer trek jij je iets aan van wat voor eisen dan ook? En bovendien heeft hier niemand iets te eisen
Dus ik vraag je lekker gewoon weer wat jouw indruk van haar is. (Ja, ik heb het ook gezien, en heb ook een indruk; maar wacht eerst de jouwe af).
pi_29987864
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 08:57 schreef Mirage het volgende:
Ikzelf heb de 1ste helft van de aflevering gezien, 2e helft kwam wat tussen

Als de uitzendingen niet in scene worden gezet, welk idee ik niet heb, dan denk ik wel degelijk dat Char meer dan mensenkennis bezit. Of hoe ze dat vorm geeft je stijl is, is natuurlijk een ander verhaal, maar de essentie... I am a believer.

Over Char persoonlijk en haar show, ik vind het een mooie vrouw en ik denk dat ze een goed hart heeft. Haar show wekt bij mij geen irritatie op in tegenstelling tot shows van Jomanda.
Persoonlijk vind ik beide dames ook niet te vergelijken., maar goed dat is afhankelijk van de kaders die ikzelf zet en dus persoonsgebonden.

een kleine rand opmerking: al zou iemand met andere vaardigheden dan paranormale krachten mensen "helpen", als ze er zelf in gaan geloven en oprecht mensen in haar hart sluit... dan is zo iemand wat mij betreft nog steeds een goed mens.
Of ze zichzelf/ anderen nou voor de gek houdt of niet.

en het geld... het geld is natuurlijk extreem, maar wie zegt dat dat niet vanbovenaf zo geregeld is met een bedoeling ?
Misschien is de bedoeling wel dát ze juist op plaatsen komt waar veel publiciteit omheen is. (en dus geld)
Misschien is de bedoeling wel dat via alle publiciteit meer mensen gaan "geloven" en dat er op die manier meer aandacht komt voro mensen met dit soort gaven. Dat deze mensen zich niet meer op de achtergrond houden/ verstoppen of uitgehoond worden...
En dat uiteindelijk al dit gedoe bijdraagt aan een "betere wereld".

Daarnaast, als jij je hele leven opgeeft... niet normaal werkt ( want geloof mij...sommige mensen vinden het wél leuk om een normale baan te hebben ), je privacy grotendeels weg is omdat jij denkt een missie te hebben (waar je niet om hebt gevraagd)..... veel opgeeft, veel voor andere mensen kan betekenen... wíe kan dan bepalen dat jij dat voor niets/weinig moet doen ? Staan wij in haar schoenen ?
Neemt natuurlijk niet weg dat ik het zoals ik het vanaf hier kan zien anders zou doen, maar besef dat ik/wij niet in haar schoenen staan is wel op z'n plaats denk ik.
Mooi! Ik kan je geheel volgen hierin en ben het met je eens.
pi_29987940
Was idd herhaling en had ze merendeels al gezien, heb er dus ook lekker kritisch naar gekeken.
Mijn conclusie oha is dat ze hoe dan ook wat kan.

1. ik denk echt dat als ze zegt tegen iemand 'je moet me wel helpen, openstellen', dat ze dit niet voor niets zegt. Getuigt van eerlijkheid, maar juist om verder te komen.
2. zelfs bij kansberekening raadt ze de letters erg snel en goed. En zelfs dus ook bij Patty, de 2 L's.
3. en zoals die broer van die man waarvan zijn zoontje is overleden. Ook hem haalde ze eruit. Met de woorden tegen de man op de bank 'Roos maakt contact met hem'. Waar of niet waar, ik kreeg het idee dat ze hoe en dan ook, ook al was het toeval, gelijk die broer ook wat gerust wou stellen. Want hij zat ook behoorlijk in zijn sas. Vond ik cool van Char, of van wie dan ook, iig.
4. die vrouw die dood zou gaan (en inmiddels is overleden), ja jeetje wat erg . Kan er niks anders van zeggen dat Char haar steun en bevestiging, die ze misschien al voelde (dromen oa) heeft gegeven. Plus dan ook nog eens die dochter die zoveel huilde (erg verdrietig) en dan die andere vrouw die moeilijk zwanger werd, pikte ze er ook even uit. Hoezo, 3 vliegen in één klap. En bij de laatste even advies erbij. Jammer dat er op het eind niet bijstond 'en de vrouw die moeilijk zwanger raakte, is 2 maanden zwanger'.
5. Over baby's gesproken, dan ook nog eens die man in die winkel die 2 baby's verloren heeft. En waarvan Char de vrouw wou spreken. Voor hetzelfde geldt, dacht ik nog, schold die vrouw Char voor alles en nog wat uit, gezien je wel wat zeers naar bovenhaalt. Maar ze wouden al naar Char toe, dus wie weet hadden zij wel als één van de weinige een mailtje whatsoever gestuurd. Dan nog.. maargoed.

Wat betreft dat laatste, zo zie je maar dat mensen over de gehele wereld geneigd zijn naar Char toe te gaan. Die 500 euro zal niks zijn, het zijn geen bedragen dat als je dat echt wilt, je dat niet zou kunnen ophoesten, misschien wat moeilijk, maar het kan. Plus 2, idd voor 20 euro zouden velen niet aan bod komen, plus megarijen, men zou dan al voor een verkoudheidje bij Char aan de deur gaan staan.

Misschien is het geld soort van een selectiemiddel gelijk. Want hoeveel is het jouw waard? En meestal gaat om andere mensen, die al heen zijn gegaan. Getuigt ook van hoe waardevol het kan zijn voor iemand. Immers, die 500 euro weegt niet op tegen verdriet en pijn die mensen kennelijk kunnen bezitten. Wat is dan 500 euro, voor de mensen een middel en tgt niks, als zij vermoed ik, zichzelf zo klote/verloren voelen.

Al met al, ze weet veel en iets.
En zoals ze zelf al zei: 'de energie wil me dat zeggen' ofzoiets. En daar zie ik wel wat in. En waarom niet, als je het kan, is het toch mooi dat ze er iig mensen mee helpt: af kunnen sluiten, loslaten en wat vrede kan geven daarmee.

Ik ben iig erg benieuwd naar de aankomende afleveringen

[ Bericht 0% gewijzigd door sweetgirly op 26-08-2005 10:55:29 ]
pi_29987973
Oh, en Morwen jij brabbelt echt niet, en zeker niet altijd, in de ruimte hoor .
pi_29988082
Ik vind het toch, ook al zou je echt heel graag willen nog steeds enorme bedragen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_29988300
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 09:14 schreef iteejer het volgende:

[..]

Je bent wel echt een vrouw he Sinds wanneer trek jij je iets aan van wat voor eisen dan ook? En bovendien heeft hier niemand iets te eisen
Dus ik vraag je lekker gewoon weer wat jouw indruk van haar is. (Ja, ik heb het ook gezien, en heb ook een indruk; maar wacht eerst de jouwe af).
Okay dan, ik ben heus wel te overhalen als iemand maar genoeg wil.

Wat ik de vorige keer zag en wat ik ook in de herhaling zag, betreft het stuk met de tweelingzussen waarvan er één al overgegaan is en de ander nog aan deze zijde vertoeft, maar ook weet dat haar laatste jaar geslagen heeft. Char gaat thuis met deze vrouw praten en weet zoals gewoonlijk een aantal zeer gevoelige snaren te raken.
Het moment van haar ware motivatie laat ze zien in de momenten dat ze haar emoties niet de baas is. Ze zegt tegen de vrouw zoiets als: "Jij bent zo dapper, terwijl je weet dat je binnenkort gaat." Als ze dit al niet letterlijk zegt, is dat toch de strekking van haar bewondering voor deze vrouw. Ze huilt zelfs als ze haar omarmt en niet even zijdelings, ze is waarachtig diep geraakt. Ze huilt omdat ze deze vrouw zo dapper vindt, want deze leeft met de wetenschap van een zonder meer snel komende transitie (overgang).
Wat Char drijft, is de verbeten wil de kloof tussen hier en daar te overbruggen. Ze accepteert de dood als zodanig niet, wíl die niet accepteren en zet onmenselijke krachten in om sterker te zijn dan 'de dood'. Net zoals veel mensen is de dood een zeer grote confrontatie voor haar, en ze heeft gemerkt dat er meer is tussen hemel en aarde en inderdaad dat geesten echt bestaan en geen hersenspinsels zijn.
Daarom heeft ze zich als een spirituele buldog voorgenomen om haar leven lang te 'dood' te bevechten, sterker te zijn dan de grens tussen leven en dood.

Ik herken iets van mezelf in haar, ook ik ben een spirituele buldog. Ik herken haar verbeten wil.

Om duidelijk te stellen: ze houdt zich niet bezig met misleiding van zichzelf en anderen. Ze heeft waarachtig contact met de andere zijde en is hiervan ook overtuigd. Wat ze wel doet is haar gave, die ze zich in feite zelf heeft aangeleerd door die enorme wil de dood te overbruggen, aanvullen met mensenkennis. Ook dat fenomeen herken ik, inderdaad kun je met veel mensenkennis en intelligentie heel veel aanvullen, waar het nog eventuele lacunes betreft in je kennis van en contact met de astrale wereld.

Conclusie: Char is een spirituele buldog en heeft er álles voor over, ook door de mangel gehaald te worden zoals ook hier gebeurt op het forum, sterker dan de 'dood' te zijn, 'wiens' bestaan zij niet accepteert. En gelijk heeft ze, want de mens kan alles: zien dat de 'dood' de dood niet is, buiten zijn/haar eigen lichaam treden, en nog zoveel meer. Ze heeft dus waarachtig legitieme redenen om dit te doen (net zoals ik met mijn 10 websites alle met raakvlakken op het gebied van uittredingen).

Don't underestimate Char's drive, it's huge!

Groetjes,

Sten

PS: of ik echt wel een vrouw ben...ik twijfel er zelf aan, ik voel me niet zo.
pi_29988525
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 10:55 schreef vamperotica het volgende:
Ik vind het toch, ook al zou je echt heel graag willen nog steeds enorme bedragen!
Ik ook, het is wel 500 euro.
Aan de andere kant, kan het ook maar 500 euro zij. Ik zou bijv. niet gaan.
Maar mocht ik zoiets als die vrouw/vrouwen of man/mannen hebben meegemaakt, wie weet. Kan me voorstellen dat als je geen weg meer ziet, in de medische wereld whatsoever, en dat je vragen op het gebied van het onverklaarbare liggen + die ook nog eens heel pijnlijk zijn'/liggen, dat tekenent voor je algehele welzijn/toekomst kan zijn etc. Wat is dan 500 euro?

Ken mensen die gooien bakken met geld weg .
Plus ook nog eens geld die we weggeven en waar we niks voor terugkrijgen, alleen maar de boel sponsoren. Kan me voorstellen dat je dit dan wel voor jezelf wilt doen. Juist.

Maargoed, ik ben zelf dan ook iemand die een horoscoop heeft laten uittrekken op mijn 14e ofzo (kreeg wel gelijk wat paranormaal advies erbij, astroloog tevens paragnost), kosten zo'n 75 gulden. Een gipsy iets van 20 euro heeft gegeven en in staat is om iemand te laten komen die Feng-shui advies en energy clearing kan doen, kosten rond de 150 euro.

Dat laatste doe ik overigens wel als het heb, zoniet dan niet. Plus daarbij leer ik zelf erg veel nu over Feng-shui . Vind het alleen maar een ervaring en het geld mis ik dan ook niet. 500 euro is veel idd, voor mij was 75 gulden toendertijd al veel, maar ik wou het en dan boeit het mij geen kont. Was juist erg leuk/interessant en weer eens wat anders. En ik had het ook lekker aan niemand verteld, dat maakte het nog spannender, plus al die nuchteren, mijn familie etc zagen mij aankomen dat ik 75 gulden voor 'zoiets' zou betalen. Dan zeg ik niks, of iig niet de prijs .

Maar ik zie het zo, dat ik de rare dingen heb gedaan, en overal kom op die manier, leer (over mezelf), en nieuwsgierigheid die weer wat bevredigd/bevestigd wordt. Prima. Ik zou een ander daarom niet veroordelen, en vind ik het teveel, dan ga ik zelf toch gewoon niet. Zo simpel, zie ik het.
pi_29990731
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 11:02 schreef Stenny het volgende:
...
Thanks
Ben het met je eens. Ze ziet situaties vanuit de ander, en probeert dan aan te geven hoe ne wat. De grens van leven en dood is daar een gevoelig punt in. Het verdriet van de ander voelt zij ook, in zichzelf, omdat zij daar in kontakt mee treedt: het leidt haar, roept haar.

Dat ze er goed geld voor vraagt is haar zaak. Al zóu ze een geldwolf zijn. So what. Dit is gene tribunaal waar we iemands karakter beoordelen, daar weten we sowieso veel te weinig voor, maar het gaat om haar kwaliteiten op paranormala vlak.
pi_29991149
quote:
Op vrijdag 26 augustus 2005 12:13 schreef iteejer het volgende:

[..]

Thanks
Ben het met je eens. Ze ziet situaties vanuit de ander, en probeert dan aan te geven hoe ne wat. De grens van leven en dood is daar een gevoelig punt in. Het verdriet van de ander voelt zij ook, in zichzelf, omdat zij daar in kontakt mee treedt: het leidt haar, roept haar.

Dat ze er goed geld voor vraagt is haar zaak. Al zóu ze een geldwolf zijn. So what. Dit is gene tribunaal waar we iemands karakter beoordelen, daar weten we sowieso veel te weinig voor, maar het gaat om haar kwaliteiten op paranormala vlak.
Ik denk niet dat ze een geldwolf is, ik krijg zelfs de indruk dat dit haar werkelijk niet zoveel boeit. Ik zag niets om haar heen in haar aura van geld geld geld, het is absoluut geen prioriteit van haar.
pi_29991315
Het feit dat er zulke grote bedragen gevraagd wordt, ook voor telefonische sessies, dat staat mij in eerste instantie erg tegen. Er wordt natuurlijk nergens melding gemaakt wat Char doet als er een straatarm iemand vor dr neus staat, die haar hulp in wil roepen... Misschien helpt ze die net zo goed, zonder daar al te veel ophef over te maken... En idd, misschien wordt dat geld wel goed gebruikt.
Buiten de geldkwestie komt ze op mij over als een integer persoon.

En t geld zou ik er best voor over hebben, als ik het echt zou willen... Ik heb het alleen gewoon niet!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_30019435
Char vraagt die bedragen waarschijnlijk, omdat ze niet op een paranormaal beurs wil staan, met tarot kaarten. Maar goed of alles waar is moeten we eerst nog zien.
pi_30019522
Ik vind d'r echt geweldig. Maar voor mij is het echt puur amusement, op die manier wordt het volgens mij ook gebracht ---> als een amusementsprogramma en niet veel meer dan dat want als je dit heel serieus en integer wilt doen, kan ik me niet voorstellen dat je het medium tv daarvoor gebruikt.

Maar als amusement is het top: spannend, fascinerend, verrassend en vaak gewoon heel grappig (en gisteren zat er een enorm lekker ding in het publiek )
  zaterdag 27 augustus 2005 @ 03:04:55 #143
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_30020561
Manipulatie heet het , niet readen , jammer dat mensen in dit smerige opmaakpop figuur geloven
alleen de naam al moet genoeg zeggen

als ik mezelf Key of Sign ga noemen ....is het ook wel duidelijk dat ik het niet om anderre mensen doe maar om mij(n bankquota) wat ze zegt is gewoon een letter gokken , en men gelooft het gewoon , sneu hoe dom sommige mensen erin tuinen terwijl er echt ook bestaande readers zijn die er toevallig NIET MEE TE KOOP LOPEN met de nadruk op koop.

you had a daughter...no? a son...his name contained a A....yes...and a R...no a G....was it Garfield (kijkend naar de persoon of die kik geeft) was it Gary...yes it was gary wasnt it yes...
i need to tell you from him he loves you very much (persoon gaat huilen) and he wants you to know its going very good (nog meer inzoomen op huilen)
he asked not to forget what he said to you the day before he died... (persoon knikt)
you know what im talking about , can you tell me what he said?
(persoon zegt iets als , hij zei dat hij altijd van me zou houden , goh alsof we dat niet vaker van kinderren horen)

dit is dus een inelkaar geknutseld voorbeeld
en zo gaan die shows.

dus lul niet jullie , veel te goedgelovig hier , wat niet een slechte eigenschap is voor men in princiepe maar wel makkelijk uit te buiten , vergeet dus niet even 50 euri over te maken op........
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_30020675
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 03:04 schreef BaajGuardian het volgende:
Manipulatie heet het
Ja, nou en, het werkt blijkbaar voor heel veel mensen en ook voor haar Ik zie het probleem niet. Jij vind haar niks, ook prima.
Only Human
  zondag 28 augustus 2005 @ 10:57:27 #145
21527 Fonkmeistah
Zinloos Geweldig
pi_30051321
quote:
Op zaterdag 27 augustus 2005 03:12 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ja, nou en, het werkt blijkbaar voor heel veel mensen en ook voor haar
het werkt tijdelijk totdat ze doorkrijgen dat het nep was. daarna is de emotionele schade nog veel groter dan voorheen. je bent iemand kwijt, vind zogenaamd terug, en verliest weer, kortom je mag het verliezen van een dierbare, waar je al zo'n moeite mee had, nog een keer overdoen.. met als bonus dat je je misbruikt voelt, 500 euro lichter bent en alle vertrouwen kwijt bent in wel serieuse mediums..
Zij die willen voorkomen dat je de werkelijke geschiedenis kent, zijn er op uit hem te herhalen.
Do not attempt to think or depression may occur, All sports broadcasts will proceed as normal
pi_30051441
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 10:57 schreef Fonkmeistah het volgende:

[..]

het werkt tijdelijk totdat ze doorkrijgen dat het nep was. daarna is de emotionele schade nog veel groter dan voorheen. je bent iemand kwijt, vind zogenaamd terug, en verliest weer, kortom je mag het verliezen van een dierbare, waar je al zo'n moeite mee had, nog een keer overdoen.. met als bonus dat je je misbruikt voelt, 500 euro lichter bent en alle vertrouwen kwijt bent in wel serieuse mediums..
Ik ben benieuwd naar de lijst mensen die zich achteraf toch "genaaid" voelen.
Sir Winston Churchill
pi_30051759
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik heb daar nog niets over gehoord, wat toch opmerkelijk is...
pi_30082935
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:55 schreef Fonkmeistah het volgende:
Ik heb 2 keer een uitzending gezien en m'n broek zakte werkelijk af van de ongeneerde oplichtingspraktijken van dat kreng. haar gaves zijn net zo echt als de kleur van haar haar..
de technique die char gebruikt voor haar aanranding van de emotionele integriteit van haar slachtoffers voor financieel gewin word ook wel shotgunning genoemd.

http://en.wikipedia.org/wiki/Shotgunning_(cold_reading)

daarmee wil ik niet zeggen dat er geen echte mediums bestaan, maar char is er duidelijk geen van..
Ben het met je eens dat ze echt buitenproportionele prijzen vraagt, wat mij vervolgens automatisch aan het twijfelen brengt!
Maar ik heb haar ook wel eens dingen horen zeggen waarvan ik dacht 'hoe kom je erop' maar dan bleek het nog te kloppen ook... hoewel de sceptisist in mij natuurlijk wel opmerkt dat ik er natuurlijk geen idee van heb wat er allemaal weggeknipt is!!
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_30083012
quote:
Op zondag 28 augustus 2005 11:04 schreef Mirage het volgende:

[..]

Ik stel me zo voor dat mensen vooraf een briefje moeten tekenen waarin ze akkoord gaan niets naar buiten te brengen wat Char's naam kan beschadigen.
En die wil je wel tekenen als je desperate bent nog iets van je overleden zoontje te horen...
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal :)
pi_30182634
Deze week was inge de bruin te gast, ik vond het wel een aardige uitzending.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')