ze mag je echt niet he?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef joeyt het volgende:
mijn huis is zooo cool geworden! en mn vriendinnetje gaat weer op vakantie![]()
hehehe, t begint er wel op te lijken he :pquote:
neh... ze komt dinsdag alweer terug...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef melismay het volgende:
en dan ga jij weer vreemd?
das zo voorbij,..quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef joeyt het volgende:
[..]
neh... ze komt dinsdag alweer terug...
das anders nog wel een heel weekend vol verleidingenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef joeyt het volgende:
[..]
neh... ze komt dinsdag alweer terug...
quote:
wat een leven ,..quote:
het begint mij eerlijk gezegd een beetje te vervelenquote:
gaat wel goedkomen denk ik maar zoquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef melismay het volgende:
[..]
das anders nog wel een heel weekend vol verleidingen
gefeliciteerd,.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb weer een vriendin ! en voor deze ga ik me echt 100% inzetten en ik ga het ook niet uitmaken ofzohou echt heel veel van haar. dat wou ik even melden in slowchat
![]()
heb je jezelf voorgenomen tot dinsdag als een kluizenaar door het leven te gaan?quote:
zoiets... ben niet helemaal fit... kga vant weekend lekker veel lezen en mn huis afmaken. krijg zaterdag nog wel wat vrouwelijk bezoek, maar moet geen uitdaging zijn... gaat eigenlijk super goed tussen ons. is gewoon prettig dat we nu een eigen stekkie hebben...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:20 schreef copycat het volgende:
[..]
heb je jezelf voorgenomen tot dinsdag als een kluizenaar door het leven te gaan?
anders zie ik wel een hoop verleidingen op je weg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |