quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:48 schreef copycat het volgende:
binnen 24 uur een heel sc topic volgeluld?
wie had dat een paar maanden geleden durven denken...
eergister was er toch ook al zo'n snelle? die was bijna binnen een avond volquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:48 schreef copycat het volgende:
binnen 24 uur een heel sc topic volgeluld?
wie had dat een paar maanden geleden durven denken...
je hebt veel te veel minpunten om nu al stoer te mogen zijnquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:49 schreef viper_74 het volgende:
[..]
![]()
kijk nu ben ik weer stoer hè hè hè
oe nou
![]()
![]()
quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:49 schreef melismay het volgende:
[..]
eergister was er toch ook al zo'n snelle? die was bijna binnen een avond vol
dump eerst je vriendin even, dan praten we verderquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:50 schreef viper_74 het volgende:
maar valt er hier nog wel wat te neuken dan
toen knipperde ik waarschijnlijk net met mijn ogenquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:49 schreef melismay het volgende:
eergister was er toch ook al zo'n snelle? die was bijna binnen een avond vol
maar vrouwen vallen toch op brede domme losers met minpuntenquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:50 schreef melismay het volgende:
[..]
je hebt veel te veel minpunten om nu al stoer te mogen zijn![]()
ze bedoelde 'nette mannen in uniform die hun werk doen en stomme aandachtshoeren'quote:
hierna krijgen we waarschijnlijk putjesscheppers en diepe riolen...quote:
ben je nou niet ontzettend trots op ons cc?quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:52 schreef copycat het volgende:
[..]
toen knipperde ik waarschijnlijk net met mijn ogen.
quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:51 schreef melismay het volgende:
[..]
dump eerst je vriendin even, dan praten we verder
ik denk aan iets heel anders bij postbodes en gleuven.quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:53 schreef viper_74 het volgende:
[..]
ze bedoelde 'nette mannen in uniform die hun werk doen en stomme aandachtshoeren'
even vrij vertaald
je zuigt zelf echt nog veel te veel!quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:54 schreef viper_74 het volgende:
[..]
en dan handkarren vanavond zeker
![]()
ik wil wel gezogen worden![]()
quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:53 schreef copycat het volgende:
[..]
hierna krijgen we waarschijnlijk putjesscheppers en diepe riolen...
ik raak er helemaal ontroerd vanquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:54 schreef melismay het volgende:
ben je nou niet ontzettend trots op ons cc?![]()
quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:54 schreef alicey het volgende:
[..]
ik denk aan iets heel anders bij postbodes en gleuven.
en ik maar hopen dat jij al het zuigwerk deed vanavondquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:54 schreef melismay het volgende:
[..]
je zuigt zelf echt nog veel te veel!
sorry, mijn creativiteit was opquote:
daar hebben we het voor gedaan!quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:54 schreef copycat het volgende:
[..]
ik raak er helemaal ontroerd van.
hey praat niet voor iedereen hèquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:55 schreef melismay het volgende:
[..]
daar hebben we het voor gedaan!om jou trots te kunnen maken!
dat hoop je dan tegen de totale werkelijkheid inquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:55 schreef viper_74 het volgende:
[..]
en ik maar hopen dat jij al het zuigwerk deed vanavond![]()
ik ga er een avond over denken. tijdens het rpm'enquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:53 schreef copycat het volgende:
[..]
hierna krijgen we waarschijnlijk putjesscheppers en diepe riolen...
ik wist er genoeg!quote:
ik heb geen gebrekenquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:56 schreef viper_74 het volgende:
[..]
op
![]()
of gewoon gebrek aan int algemeen
overval je vriendin... vind ze vast leukquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:56 schreef viper_74 het volgende:
[..]
hey praat niet voor iedereen hè
ik wil uhm ergens in hangen![]()
ik vind deze op zich goed. een verkapt naamtopic. geen mod die er over kan vallenquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:57 schreef melismay het volgende:
[..]
ik wist er genoeg!dan had je niet als haantje de voorste vooraan moeten staan weer!
mijnquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef alicey het volgende:
[..]
mijn postbode doet er nooit iets mee.
die is direct opgestapt toen ze het topic lasquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef melismay het volgende:
[..]
overval je vriendin... vind ze vast leuk
we hadden al een topic over een postbode!quote:op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef pheno het volgende:
[..]
ik vind deze op zich goed. een verkapt naamtopic. geen mod die er over kan vallen![]()
je gaf hem geen aandachtquote:
denk dat dat meer over jou uiterlijk zegt dan de postbodequote:op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef alicey het volgende:
[..]
mijn postbode doet er nooit iets mee.
zo neemt ze je zeker terugquote:op donderdag 18 augustus 2005 16:59 schreef viper_74 het volgende:
[..]
die is direct opgestapt toen ze het topic las![]()
stomme kapsoneshoer![]()
deze is leuker!quote:op donderdag 18 augustus 2005 17:00 schreef melismay het volgende:
[..]
we hadden al een topic over een postbode!
ja en daar heb ik nu bergen met spijt van, dus je hoeft me er niet elke keer aan te herinneren zeg!quote:
hem wou je zeker ook niet zuigenquote:op donderdag 18 augustus 2005 17:01 schreef melismay het volgende:
[..]
ja en daar heb ik nu bergen met spijt van, dus je hoeft me er niet elke keer aan te herinneren zeg!
ze hield haar gleuf dichtquote:op donderdag 18 augustus 2005 17:02 schreef viper_74 het volgende:
[..]
hem wou je zeker ook niet zuigen![]()
![]()
ja met zo'n instelling word je nooit geneukt hèquote:op donderdag 18 augustus 2005 17:04 schreef melismay het volgende:
omfg, wat een kerels zijn jullie ook
mijn postbode komt altijd als ik niet thuis ben.quote:op donderdag 18 augustus 2005 17:00 schreef viper_74 het volgende:
[..]
denk dat dat meer over jou uiterlijk zegt dan de postbode
ik bewaar mezelf voor de warequote:op donderdag 18 augustus 2005 17:04 schreef viper_74 het volgende:
[..]
ja met zo'n instelling word je nooit geneukt hè
en dat wil ik ook blijven ook!quote:op donderdag 18 augustus 2005 17:04 schreef melismay het volgende:
omfg, wat een kerels zijn jullie ook
ik dacht dat alleen maagdelijke jongens die gebruikte om hun kwetsbaarheid te tonen bij een diepgaande gesprek met een parner van het andere geslachtquote:
you'd better!quote:op donderdag 18 augustus 2005 17:57 schreef nixxx het volgende:
man wat een snelheid.... en een bijna-naam-topic voor mijik ben ontroerd
moet je dan ook erbij zijn . . .quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:12 schreef twisted_fok het volgende:
omg wat hebben jullie veel gespamd zonder mij!![]()
voel jij je nu beledigd omdat je er niet bij was?quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:23 schreef thunderchild het volgende:
[..]
moet je dan ook erbij zijn . . .![]()
ikke niet, heb me kapot gelachen vandaag . . .quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:24 schreef melismay het volgende:
voel jij je nu beledigd omdat je er niet bij was?![]()
dat heb ik al jaren niet meer en missen doe ik het ook niet echt . . .quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:31 schreef viper_74 het volgende:
en nog steeds niet geneukt natuurlijk![]()
ja dat ga je nu vertellen als reactie op mijn berichtjequote:op donderdag 18 augustus 2005 20:30 schreef thunderchild het volgende:
[..]
ikke niet, heb me kapot gelachen vandaag . . .![]()
dat is je fokking eigen schuld!quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:31 schreef viper_74 het volgende:
en nog steeds niet geneukt natuurlijk
je zoekt je eigen hubbie maarquote:
ja, daarvoor zou het zo handig zijnquote:
sinds ik zindelijk ben, blijft mijn moeder van me afquote:op donderdag 18 augustus 2005 20:46 schreef melismay het volgende:
[..]
ja, daarvoor zou het zo handig zijn
maar even mijn mammie lief aankijken
mijn moeder masseert best aardig, en aangezien ik nogal vaak last van rugpijn heb, komt dat wel eens handig uit.....quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:48 schreef pheno het volgende:
[..]
sinds ik zindelijk ben, blijft mijn moeder van me af![]()
ze komen niet uit de lucht vallenquote:op donderdag 18 augustus 2005 20:49 schreef melismay het volgende:
[..]
mijn moeder masseert best aardig, en aangezien ik nogal vaak last van rugpijn heb, komt dat wel eens handig uit.....
als er dan niemand anders zich aanbiedt
jammergenoeg nie neequote:op donderdag 18 augustus 2005 20:50 schreef pheno het volgende:
[..]
ze komen niet uit de lucht vallen
heb je al een plan van aanpakquote:
ik ook nietquote:
ik ben geen casanova/flirtexpert. verre van datquote:
* pheno heeft nog nooit risk gespeeldquote:op donderdag 18 augustus 2005 20:57 schreef melismay het volgende:
ik ga maar eens een potje risken, mijn broertje wil nu spelen, omdat hij dan tenminste wel van me kan winnen, nu ik barstende koppijn heb
dan moet je ook ff wachten, muts!quote:op donderdag 18 augustus 2005 20:49 schreef melismay het volgende:
als er dan niemand anders zich aanbiedt![]()
the mailman delivers!quote:op donderdag 18 augustus 2005 21:03 schreef nixxx het volgende:
iiieeeeeeuuuuu *plof* * nixxx komt even uit de lucht vallen
ik ben ook altijd te laat he.. dan ga ik maar wat eten maken
dingdong dingdongquote:
moet je wel naar utrecht komen, das zeker geen optie?quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
uhm....
mijn moeder (of zijn er nog andere vrijwilligers) masseert me zo nog even en hopen dat het dan vannacht wat beter gaat... zo'n nacht als de afgelopen wil ik liever niet meer
dat zou wel eens lastig kunnen worden, gezien mijn moeder echt niet meer wil dat ik de deur uitgaquote:op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
moet je wel naar utrecht komen, das zeker geen optie?
quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:15 schreef melismay het volgende:
uhm....
mijn moeder (of zijn er nog andere vrijwilligers) masseert me zo nog even en hopen dat het dan vannacht wat beter gaat... zo'n nacht als de afgelopen wil ik liever niet meer
lijkt me ook heel onverstandig eerlijk gezegd.quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:17 schreef melismay het volgende:
[..]
dat zou wel eens lastig kunnen worden, gezien mijn moeder echt niet meer wil dat ik de deur uitga
wat dan schat? zo goed ken ik je nog nietquote:
quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:16 schreef nixxx het volgende:
* nixxx heel lief, voorzichtig en zacht terug doet
ja, en ik heb dr vandaag ook zien poste dat ze even naar de dokter geweest is gelukkig....quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:18 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
rustig maar, ze heeft de hele nacht wakker gelegen door de koppijn.![]()
dat kon toch helemaal niet!quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:19 schreef nixxx het volgende:
[..]
ja, en ik heb dr vandaag ook zien poste dat ze even naar de dokter geweest is gelukkig....
ow nee, dat heb ik helemaal niet gezien
dat bedoel ik maar! ik denk met jullie mee!quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef nixxx het volgende:
wel lekker sereen.. tenzij je in de eerste hulp af wilt spreken
mijn moeder wil je vast wel van het station halen hier hoorquote:op donderdag 18 augustus 2005 23:25 schreef twisted_fok het volgende:
bezoekuur, leuk. kom je wel naar het ziekenhuis in utrecht dan, anders weet ik niet hoe ik er moet komen.![]()
* twisted_fok gaat d'r haar even uitspoelen.
[zwartgalligmodus] een mortuarium is ook heel sereen[/zwartgalligmodus]quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:26 schreef melismay het volgende:
dat bedoel ik maar! ik denk met jullie mee!![]()
ik ga niet dood hoor! tssssquote:op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
[zwartgalligmodus] een mortuarium is ook heel sereen[/zwartgalligmodus]
ik weet het, dat was helemaal niet lief...
* twisted_fok aai over de bol geeft!quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
[zwartgalligmodus] een mortuarium is ook heel sereen[/zwartgalligmodus]
ik weet het, dat was helemaal niet lief...
nou !?!? . . .quote:op donderdag 18 augustus 2005 23:30 schreef melismay het volgende:
ik ga niet dood hoor! tssssvan een beetje hoofdpijn ga je niet dood!
quote:
zolang je eenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 09:39 schreef ynske het volgende:
[..]
moggeh
zo lekker uitgeslapen
heerlijk zo'n dagje vrij na het stappen
jammer jammer dat het er weer bij moet hèquote:op vrijdag 19 augustus 2005 09:44 schreef ynske het volgende:
om even te reageren op de tt
als het goed is gaat de postbode een pakketje dat ik besteld heb vandaag in de gleuf in de deur stoppen...
* ynske kijkt naar beneden.....quote:op vrijdag 19 augustus 2005 09:52 schreef viper_74 het volgende:
[..]
zolang je eenbent vind ik het best
![]()
je stijgt op me lijstjequote:op vrijdag 19 augustus 2005 09:53 schreef ynske het volgende:
[..]
* ynske] kijkt naar beneden.....[/me]
[me=ynske ziet tietûh
een boek...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 09:53 schreef viper_74 het volgende:
en nee we zijn niet geïntresseerd, nee we willen niet weten wat je besteld hebt, nee we willen al helemaal niet weten wat je ermee gaat doen of waar het in komt.
je hebt ons overtuigd, vertel
neej de tina,quote:op vrijdag 19 augustus 2005 10:02 schreef viper_74 het volgende:
[..]
ow komt de donald duck op vrijdag dan
is dat zo?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 10:29 schreef marcb1974 het volgende:
op je werk zitten kan ook leuk zijn..............................., toch?![]()
pics!quote:op vrijdag 19 augustus 2005 10:10 schreef viper_74 het volgende:
kijken naar de tietuh van ynske
ow je vroeg wat leuks
ik coachquote:
kloptquote:op vrijdag 19 augustus 2005 10:34 schreef viper_74 het volgende:
[..]
volgens mij is het meer van het laatste dan van het eerste
* pheno wacht mee.quote:
aan de maat van de bh kun je dat inschattenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef viper_74 het volgende:die bh's hoef ik niet te zien
wat er in komt 'te hangen' wel
ja en?quote:
kan nog wel ff duren, die aa zijn moeilijk te vindenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 10:57 schreef pheno het volgende:
[..]
aan de maat van de bh kun je dat inschatten
nou nixxx toch, zoiets doe je toch niet?quote:
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 10:59 schreef viper_74 het volgende:
[..]
kan nog wel ff duren, die aa zijn moeilijk te vinden
aanstelster. het is een postbode, pak hem terug! ik heb nog een hond in de aanbieding, die vindt postbodes leukquote:
ik kneep dr alleen maar virtueel in haar achterste!quote:op vrijdag 19 augustus 2005 10:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nou nixxx toch, zoiets doe je toch niet?
ik heb zelf geen hond, dus dat ik de jouwe kan lenen komt goed uit.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:04 schreef pheno het volgende:
[..]
aanstelster. het is een postbode, pak hem terug! ik heb nog een hond in de aanbieding, die vindt postbodes leuk![]()
* twisted_fok ziet nixxx en laat de hond los!quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kneep dr alleen maar virtueel in haar achterste!en dat had ze verdiend... zomaar met het licht knipperen midden in de nacht
oh was dat het, dacht al dat het weer eens onweerdequote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik kneep dr alleen maar virtueel in haar achterste!en dat had ze verdiend... zomaar met het licht knipperen midden in de nacht
honden zijn altijd lief tegen me, behalve die kleine kuttenlikkertjes, maar ja, die kunnen je ook niets maken... dus...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:13 schreef twisted_fok het volgende:
* twisted_fok ziet nixxx en laat de hond los!
haha, rennen dan!![]()
hij heet dino, maar luistert ook naar de naam kuthondquote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:12 schreef twisted_fok het volgende:
[..]
ik heb zelf geen hond, dus dat ik de jouwe kan lenen komt goed uit.![]()
* twisted_fok gaat samen met de hond op postbode-jacht....
die kuthond van pheno is getraind om jou niet te mogen hoor!quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
honden zijn altijd lief tegen me, behalve die kleine kuttenlikkertjes, maar ja, die kunnen je ook niets maken... dus...
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:15 schreef nixxx het volgende:
[..]
honden zijn altijd lief tegen me, behalve die kleine kuttenlikkertjes, maar ja, die kunnen je ook niets maken... dus...
*stil*quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:16 schreef pheno het volgende:
[..]
hij heet dino, maar luistert ook naar de naam kuthond
gave honden zijn datquote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:17 schreef pheno het volgende:
[..]
![]()
dit is een mechelse/tevurense herder. geen beftekkel dus
deze hond is stoer. ik zal eens een foto online zetten als ik thuis ben. oh wacht:quote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:20 schreef nixxx het volgende:
[..]
gave honden zijn dat
misschien wel leuk om als postbode met zo'n hond te gaan lopen, kan die je fiets bewaken, geen kleine jong meer die elastiekjes jatten
hij lijkt wel wat dikkig zo, maar dat komt vast door hoe die ligt, maar wat een mooie kleurenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 11:47 schreef pheno het volgende:
deze hond is stoer. ik zal eens een foto online zetten als ik thuis ben. oh wacht:
http://www.phenomena.luna.nl/dino.jpg
hij is dikkig, hij is ook al 10. alleen weet hij het zelf nog niet geloof ik....quote:op vrijdag 19 augustus 2005 12:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij lijkt wel wat dikkig zo, maar dat komt vast door hoe die ligt, maar wat een mooie kleuren
ze mag je echt niet he?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:57 schreef joeyt het volgende:
mijn huis is zooo cool geworden! en mn vriendinnetje gaat weer op vakantie![]()
hehehe, t begint er wel op te lijken he :pquote:
neh... ze komt dinsdag alweer terug...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 14:59 schreef melismay het volgende:
en dan ga jij weer vreemd?
das zo voorbij,..quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef joeyt het volgende:
[..]
neh... ze komt dinsdag alweer terug...
das anders nog wel een heel weekend vol verleidingenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:05 schreef joeyt het volgende:
[..]
neh... ze komt dinsdag alweer terug...
quote:
wat een leven ,..quote:
het begint mij eerlijk gezegd een beetje te vervelenquote:
gaat wel goedkomen denk ik maar zoquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:10 schreef melismay het volgende:
[..]
das anders nog wel een heel weekend vol verleidingen
gefeliciteerd,.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb weer een vriendin ! en voor deze ga ik me echt 100% inzetten en ik ga het ook niet uitmaken ofzohou echt heel veel van haar. dat wou ik even melden in slowchat
![]()
heb je jezelf voorgenomen tot dinsdag als een kluizenaar door het leven te gaan?quote:
zoiets... ben niet helemaal fit... kga vant weekend lekker veel lezen en mn huis afmaken. krijg zaterdag nog wel wat vrouwelijk bezoek, maar moet geen uitdaging zijn... gaat eigenlijk super goed tussen ons. is gewoon prettig dat we nu een eigen stekkie hebben...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:20 schreef copycat het volgende:
[..]
heb je jezelf voorgenomen tot dinsdag als een kluizenaar door het leven te gaan?
anders zie ik wel een hoop verleidingen op je weg...
je houdt van dr? hoe lang heb je al met dit meisje... joey krijgt altijd ruillingen van mensen die na 2 dagen ik hou van je zeggen...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef #ANONIEM het volgende:
ik heb weer een vriendin ! en voor deze ga ik me echt 100% inzetten en ik ga het ook niet uitmaken ofzohou echt heel veel van haar. dat wou ik even melden in slowchat
![]()
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:18 schreef #ANONIEM het volgende:
![]()
hoe kan dat nou weer op de vrijdagmiddagquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:20 schreef copycat het volgende:
[..]
blegh, geen zin meer om te werken. gelukkig over anderhalf uurborrel
.
aiaiaiai... met zo'n zinnetje, gevolgd door .... geschiedt het kwaad meestal...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:23 schreef joeyt het volgende:
krijg zaterdag nog wel wat vrouwelijk bezoek, maar moet geen uitdaging zijn...
ach t kwaad is inmiddels mijn vriend geworden en geeft mij op t moment wat innerlijke rustquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:29 schreef copycat het volgende:
[..]
aiaiaiai... met zo'n zinnetje, gevolgd door .... geschiedt het kwaad meestal...
succes!
je gaat gewoon weer in het wilde weg neukenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:38 schreef joeyt het volgende:
[..]
ach t kwaad is inmiddels mijn vriend geworden en geeft mij op t moment wat innerlijke rust![]()
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef copycat het volgende:
na het weekend toch maar weer eens aanhakebn in de singles reeks.
moet er momenteel niet eens aan denken om sex te hebbenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:40 schreef pheno het volgende:
[..]
je gaat gewoon weer in het wilde weg neuken![]()
heb nu 2 dagen met haar. en ik zei eerst ook niet zo snel dat ik van een meid hield totdat ik haar ontmoette.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:24 schreef joeyt het volgende:
je houdt van dr? hoe lang heb je al met dit meisje... joey krijgt altijd ruillingen van mensen die na 2 dagen ik hou van je zeggen...
je hebt je 'tool' net in de was gezet en vindt het zonde om nu al te gebruikenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef joeyt het volgende:
[..]
moet er momenteel niet eens aan denken om sex te hebben![]()
kga zo lekker ff op bed filmpje kijken![]()
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
heb nu 2 dagen met haar. en ik zei eerst ook niet zo snel dat ik van een meid hield totdat ik haar ontmoette.
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
heb nu 2 dagen met haar. en ik zei eerst ook niet zo snel dat ik van een meid hield totdat ik haar ontmoette.
is je vriendin drachtig ofzo?quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:44 schreef viper_74 het volgende:
er wordt weer veel geneukt dit weekendjammer dat ik er niet bij zit
en bedankt hè melismay
valt wel mee denk ik. meeste relaties was ik niet zo verzot op ook al waren het wel leuke meiden (meestal door afstand vond ik het niet zo leuk) maar dit is anders. 1 jaartje verschil, ze is slimmer dan mij (dat is me nog nooit overkomenquote:
okquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
valt wel mee denk ik. meeste relaties was ik niet zo verzot op ook al waren het wel leuke meiden (meestal door afstand vond ik het niet zo leuk) maar dit is anders. 1 jaartje verschil, ze is slimmer dan mij dan ik (dat is me nog nooit overkomen) en ze is heel lief.
en als die nuchterheid wel komt en ik haar niet leuk vind druk ik dat gevoel gewoon weg want ik ga dit echt never nooit niet uitmaken![]()
ga jij nou maar je problemen oplossen en kluizenaar worden ofzoquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:46 schreef joeyt het volgende:
ik vond je al een mafketel na je bhfh topic maar nu ben je echt niet meer te redden![]()
je weet niet eens wat houden van is man... dat komt niet na 2 fokkin' dagen...
ga gewoon niet met retards uitquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ze is slimmer dan mij (dat is me nog nooit overkomen)
je snapt gewoon niet wat houden van in houdt... je bent in de war met verliefdheid... hou kan je van iemand houden als je dr niet eens kent...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:58 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ga jij nou maar je problemen oplossen en kluizenaar worden ofzolaat mensen gewoon gelukkig zijn als ze dat zijn, ook al kan jij dat niet begrijpen dat ze dat zijn.
of gaan mensen nu weer beginnen dat houden van alleen kan als je elkaar al jaren kent en in de sleur bent gekomenlaat me toch gewoon blij wezen man.
je wacht gewoon tot zij een echte leuke vent tegenkomt ipv zo'n (domme) dronken zatlap die niet eens abn kanquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:56 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
*stoer doen dat ie het altijd uitgemaakt heeft en dikke loverboy is en al die wijven geplayed enzo*
maar dit is anders. 1 jaartje verschil, ze is slimmer dan mij (dat is me nog nooit overkomen) en ze is heel lief.
*ze zuigt goed en wil vaak nuecken*
en als die nuchterheid wel komt en ik haar niet leuk vind druk ik dat gevoel gewoon weg want ik ga dit echt never nooit niet uitmaken![]()
[flauwmodus] je vroegere vriendinnen wisten ook niet dat het slimmer dan ik (ben) is? [/flauwmodus]quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:56 schreef #ANONIEM het volgende:
ze is slimmer dan mij (dat is me nog nooit overkomen)
gelukkig weten jullie hier zoveelquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:00 schreef joeyt het volgende:
je snapt gewoon niet wat houden van in houdt... je bent in de war met verliefdheid... hou kan je van iemand houden als je dr niet eens kent...
je bent de derde al die het opmerktquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:00 schreef copycat het volgende:
[..]
[flauwmodus] je vroegere vriendinnen wisten ook niet dat het slimmer dan ik (ben) is? [/flauwmodus]
hoe dan ook: geniet ervan.
hij straalt het uitquote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
gelukkig sta jij hier bekend om je intelligentie![]()
dan delete ik toch gewoon die twee voorgaande reacties, ben ik de eerstequote:
doe niet zo flauw. een grapje moet kunnen hoor, zeker in een slowchattopic!quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:02 schreef #ANONIEM het volgende:
laat ook maar. ik wou gewoon iets vrolijks melden en dan wordt ik weer zo afgekraakt om niks. heel goed mensen en bedankt weer.
[kereltje uit mtv filmpje]quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:02 schreef copycat het volgende:
[..]
dan delete ik toch gewoon die twee voorgaande reacties, ben ik de eerste.
het gaat er niet om waar je bekend om staat... het gaat erom wat je bent...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 15:59 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
gelukkig sta jij hier bekend om je intelligentie![]()
jij bent waar je bekend om staat tochquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:04 schreef joeyt het volgende:
[..]
het gaat er niet om waar je bekend om staat... het gaat erom wat je bent...
op fok! wel jaquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:06 schreef pheno het volgende:
[..]
jij bent waar je bekend om staat toch
quote:
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:04 schreef copycat het volgende:
[..]
doe niet zo flauw. een grapje moet kunnen hoor, zeker in een slowchattopic!
erop dan?
quote:ik vond je al een mafketel na je bhfh topic maar nu ben je echt niet meer te redden
je weet niet eens wat houden van is man... dat komt niet na 2 fokkin' dagen...
quote:je snapt gewoon niet wat houden van in houdt... je bent in de war met verliefdheid... hou kan je van iemand houden als je dr niet eens kent...
beste humor inderdaad. een grapje moet kunnen...quote:je wacht gewoon tot zij een echte leuke vent tegenkomt ipv zo'n (domme) dronken zatlap die niet eens abn kan
naast die van elvisquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef joeyt het volgende:
denk dat ik deze poster op mn kamer hang
[afbeelding]
toevallig van 1 en dezelfde labiele (quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:10 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
beste humor inderdaad. een grapje moet kunnen...
frank sinatra isquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef joeyt het volgende:
denk dat ik deze poster op mn kamer hang
[afbeelding]
ik zou het ook doenquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
ok, help,
wie heeft er verstand van kinderen die geboren worden en dan verkocht zouden kunnen worden?
inderdaadquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:12 schreef pheno het volgende:
je zou kunnen zeggen dat je hem niet serieus hoeft te nemen
quote:
wat bedoel je precies dan? wat moet je voor een info hebben?quote:
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:14 schreef marcb1974 het volgende:
ok, help,
wie heeft er verstand van kinderen die geboren worden en dan verkocht zouden kunnen worden?
of een leuke van the rat packquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:11 schreef copycat het volgende:
beetje verpest door die zwaan kleef aan reclame van martin air...
ow ja dat is dan wel weer zo. ik schiet echt te snel in de verdedigingquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:15 schreef copycat het volgende:
inderdaad.
koop een kilo zout en doe er je voordeel mee.
das beter denk ikquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef joeyt het volgende:
[..]
of een leuke van the rat pack
[afbeelding]
als je echt zo verliefd bent, dan kan het je toch niet schelen? maar als je zegt dat je 2 dagen wat met haar hebt is het toch logisch dat iedereen een beetje sceptisch is? is niet lullig bedoeld verder ofzoquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
ow ja dat is dan wel weer zo. ik schiet echt te snel in de verdedigingzegt mijn pa ook altijd.
nee, wat ik bedoel is echt illegaal. als een kind geboren wordt moeten de ouders het aangeven bij de burgerlijke stand. hier hebben ze 3 dagen voor. nu schijnt het te gebeuren dat mensen in die tijd hun kind verkopen, en de nieuwe 'ouders' dan hun kind aangeven. we zitten hier een manier te zoeken om dat te kunnen controleren, maar echt iets vinden kunnen we niet.quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef copycat het volgende:
[..]
je bedoelt draagmoeders of doel je meer op organenmaffia of andersoortig misbruik?
niet echt een lekker onderwerp om het weekend mee in te gaan, trouwens.
deze lijst ik in... heb al een subway poster van vincent vega en jules winfield (pulp fiction) op mn ene muur geplakt...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:19 schreef melismay het volgende:
[..]
das beter denk iklijst je ze in of hang je ze zo aan de muur?
ik ben eigenlijk zeer nieuwsgierig hoe het er bij jou thus uit zietquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:22 schreef joeyt het volgende:
[..]
deze lijst ik in... heb al een subway poster van vincent vega en jules winfield (pulp fiction) op mn ene muur geplakt...
ziekenhuis? maar ja, dan zit je weer als ze thuis geboren worden. het is eigenlijk niet te controleren op dna test na geloof ikquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
nee, wat ik bedoel is echt illegaal. als een kind geboren wordt moeten de ouders het aangeven bij de burgerlijke stand. hier hebben ze 3 dagen voor. nu schijnt het te gebeuren dat mensen in die tijd hun kind verkopen, en de nieuwe 'ouders' dan hun kind aangeven. we zitten hier een manier te zoeken om dat te kunnen controleren, maar echt iets vinden kunnen we niet.
verkapt ik-wil-in-je-slaapkamer-zijn postquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
[..]
ik ben eigenlijk zeer nieuwsgierig hoe het er bij jou thus uit ziet
beter dan die 2 hangtieten van jouwquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
[..]
quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:25 schreef pheno het volgende:
[..]
verkapt ik-wil-in-je-slaapkamer-zijn post![]()
studenterig... huiskamer is best truttig (ja ik woon met anderen, maar mijn relax, dvd cq gameroom wordt zeker vet...quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
[..]
die is inderdaad erg mooi!quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:17 schreef joeyt het volgende:
of een leuke van the rat pack
[afbeelding]
je hebt een obsessiequote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:26 schreef viper_74 het volgende:
[..]fock die kamer
als er maar geneukt kan worden
* pheno wacht nog steeds meequote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:25 schreef viper_74 het volgende:
[..]
ik wacht trouwens nog steeds op foto's
owja, die beledigingen winden me ontzettend opquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:25 schreef viper_74 het volgende:
[..]
beter dan die 2 hangtieten van jouw
ik wacht trouwens nog steeds op foto's
ik heb de beste neukbank... precies goed voor mijn lengte... kan goed afzetten tegen de leuningquote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:26 schreef viper_74 het volgende:
[..]fock die kamer
als er maar geneukt kan worden
fotootje?!quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:26 schreef joeyt het volgende:
[..]
studenterig... huiskamer is best truttig (ja ik woon met anderen, maar mijn relax, dvd cq gameroom wordt zeker vet...
nu is het wel leuk geweest, gaat in de richting van flamen en daar hebben we geen behoefte aan!quote:op vrijdag 19 augustus 2005 16:27 schreef viper_74 het volgende:
is die vrolijke homo er nou nog, met z'n kijkikhebeenwijfomteneuken mededeling van uhm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |