Sylvester "Sly Stone" Stewart, maar goed genoeg!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef bartrid het volgende:
sly van sly and the family stone?
DaisyDuke + 2quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:19 schreef DaisyDuke het volgende:
Mud dacht ik...
Ik denk aan Jayhawks... Iets dat daar op lijkt iigquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef DaisyDuke het volgende:
Van welke band hebben de leden de volgende typische namen: PeePaw, Uncle Blind Bobby, Skeeter, Salvage, Mahlon, C.B., Belouse Legosee, Kooky-eyed Fox, Jig-saw, Slate Hill Phil en Roscoe
De naam moet vlgs mij ook iets zijn dat lijkt op The Jayhawks.. of niet?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:38 schreef DaisyDuke het volgende:
Qua genre zit je wel min of meer in de goede richting. The Jayhawks zijn echter niet met zoveel.
Ja, er zijn overeenkomsten. De band in kwestie speelt overigens dit weekend ook op Lowlands.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:41 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
De naam moet vlgs mij ook iets zijn dat lijkt op The Jayhawks.. of niet?
Hackensaw Boys!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:43 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Ja, er zijn overeenkomsten. De band in kwestie speelt overigens dit weekend ook op Lowlands.
Over wie gaat het nummer 'Killing me softly' oorspronkelijk? Bonuspunt als je ook nog weet van wie het origineel is.quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:50 schreef Vindaloo het volgende:
[..]
Bonuspunt als je ook nog weet van wie het origineel is.
Neequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:54 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Aan die onzin doen we hier niet.
Was het niet van Roberta Flack?
dolle_hond + 2 van Lori Liebermann dusquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:09 schreef dolle_hond het volgende:
don mclean
Cracklin'rosie - Neil Diamondquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 16:47 schreef dolle_hond het volgende:
ik had t zelf ooit gevraagd, lees maar na, ergens in de eerste 100 delen
wat van wie?
[..........................]
We're gonna ride till there ain't no more to go
Taking it slow
Lord, don't you know
Have me a time with a poor man's lady
Hitchin' on a twilight train
Ain't nothing there that I care to take along
Maybe a song
To sing when I want
Don't need to say please to no man for a happy tune
Ah, precies degene waarvan ik het verwachttequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:10 schreef bartrid het volgende:
Fear Factory - Self Bias Resistor. Hell yeah
Tot een uur of 16:00, daarna werd het te druk en had ik het wel gezienquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:10 schreef bartrid het volgende:
en heb je de hele dag in de sauna gezeten?
Demanufacture is ook met afstand hun beste album....quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:15 schreef Mark het volgende:
[..]
Ah, precies degene waarvan ik het verwachtte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |