Nu nog die achternaam. Het is voor 2 punten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:52 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Simone nog wat van MTV
dat is een andere Simonequote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:53 schreef peaceman het volgende:
Walraven!
Ow ja... hihiquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:54 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
dat is een andere Simone
Simone Angel iddquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:55 schreef dolle_hond het volgende:
angel
Mogen we tegenwoordig multiple-choice antwoorden geven?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:55 schreef TheSilentEnigma het volgende:
De Boer/De Vries/Bakker/Janssen/Jansen*
* Doorhalen wat niet van toepassing is.
yepquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:55 schreef dolle_hond het volgende:
angel
Ikke wel, want ik zag dat het Simone van MTV was.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Mogen we tegenwoordig multiple-choice antwoorden geven?
ze heeft Partyzone bij MTV gepresenteerd toendertijd. Misschien komt daar dat belletje van.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:58 schreef peaceman het volgende:
Heel erg vaag in de Sahara rinkelt een belletje....![]()
Dat ben ik misschien wel eens een keer zappend tegen gekomen ja, maar ben er nooit blijven hangen, zoveel is zekerquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 08:59 schreef iggy_in_the_house het volgende:
[..]
ze heeft Partyzone bij MTV gepresenteerd toendertijd. Misschien komt daar dat belletje van.
Ah, de vraag die iedereen inmiddels heeft opgezocht!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:01 schreef dolle_hond het volgende:
kunnen we meteen verder met mijn vraag uit de parking
bij welke band hoort "carnage visors"
hint1: sinds kort is t makkelijk verkrijgbaar
nieuwe hint: het is geen songtitel, maar denk meer in t verlengde daarvan.
het komt uit begin jaren 80
Onder die titel dus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:11 schreef dolle_hond het volgende:
ik zal m ff versnellen dan met een grote hint:
van de band zijn 4 oude albums opnieuw uitgegeven in een deluxe-uitvoering met per album een bonus cd.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:15 schreef iggy_in_the_house het volgende:
the cure?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |