Flashquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:38 schreef Sjowhan het volgende:
Of ws_ftp, cuteftp, flashfxp
quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:41 schreef SHERMAN het volgende:
Ja.
Hij belde me dus wakker.![]()
Niet de eerste keer dat ie me zoiets flikt.
"komt toch wat beter uit, aangezien het op zaterdag nog wel is vast wil lopen"![]()
Komop kerel dat roep ik al een half jaar.
juist... en waar heb jij het nu weer overquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:31 schreef Sjowhan het volgende:
Zit nog me even te orienteren op een nieuwe voeding, aangezien ik vrees dat me levicom-voeding niet genoeg is voor het SLI-bordje
Hoeveel Watt heb je nu dan?quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 12:31 schreef Sjowhan het volgende:
Zit nog me even te orienteren op een nieuwe voeding, aangezien ik vrees dat me levicom-voeding niet genoeg is voor het SLI-bordje
pc's du'hquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
juist... en waar heb jij het nu weer over?
lees je eens inquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 14:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
juist... en waar heb jij het nu weer over?
LOL ik werk nog met een 300 watt voeding op een P4 met een Geforce 9500 ultra.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:17 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet denk ik wel te doen zijn. In ieder geval zolang je nog maar één kaart hebt.
De huidige kaarten trekken behoorlijk wat stroom hoor. Bij 2 videokaarten zou het dus problematisch kunnen worden. Of dat ook zo is weet ik niet. Dat ligt ook maar aan de voeding zelf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 15:57 schreef Giem het volgende:
[..]
LOL ik werk nog met een 300 watt voeding op een P4 met een Geforce 9500 ultra.![]()
En het werkt ook nog...
Daarom. Ik wil zeker weten dat het weer goed werkt voor een aantal jaren, dus denk dat ik maar een mooie voeding gelijk erbij doe. Kost wel weer wat meer, maar dan zijn de kritieke onderdelen ook genoeg voor de toekomstquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:06 schreef ElmarO het volgende:
[..]
De huidige kaarten trekken behoorlijk wat stroom hoor. Bij 2 videokaarten zou het dus problematisch kunnen worden. Of dat ook zo is weet ik niet. Dat ligt ook maar aan de voeding zelf.
Klopt.. 300 is ook eigelijk te weinig.. is zou 400 moeten hebben.. maar mijn A-open 300 trekt het nog steeds.. maar ik wil een ac-rayen...quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daarom. Ik wil zeker weten dat het weer goed werkt voor een aantal jaren, dus denk dat ik maar een mooie voeding gelijk erbij doe. Kost wel weer wat meer, maar dan zijn de kritieke onderdelen ook genoeg voor de toekomst![]()
Er zijn altijd wel van die handige acties. Gratis verdubbeling van geheugen enzoquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:06 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zag net via een banner op fok dat dell gratis doet bezorgen
Erg verstandig van ze![]()
Als er iets cheap is is het dell wel. Best aardig spul is mijn meningquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 19:37 schreef Sjowhan het volgende:
En dan nog is het duurder dan een 'normale' geen dell
Ik ben niet weggeweest zelfsquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:04 schreef SHERMAN het volgende:
Ik ben er weer.
Ik wel. Werken. Was leuk maar ook bagger.quote:
Ik zei Jump lul!!!!quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:19 schreef Marty26 het volgende:
Raidcontroller 6scsi schijfjeserg nice voor 65euro
Mooi gemaakt. Ik zou alleen persoonlijk het onderste plaatje iets hoger maken. Zodat er wat meer te zien valt. Nu is het net te klein vind ik persoonlijk. Kan ook juist zo de bedoeling izjn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 21:16 schreef Jump het volgende:
Wat vinden jullie van http://test.internix.be/ ?
Er zijn 10 random "logo's"Inhoud is nog niet af. En layout moet nog wat getweaked worden enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |