zoo..quote:
Vind je? Hier schijnt de zon geeneens, maar het is wel warm. Gelukkig heb ik een ventilator op m'n kamer staanquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:11 schreef Marty26 het volgende:
Je het is lekker weer mensen niet zo zeiken
Stelletje winter verslaafde![]()
Ja ik draai mandrake op me Laptopje maar ja dan heb ik ook een oude rammel bakquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:18 schreef Giem het volgende:
Morgê..Giem heeft nog steeds vakantie
![]()
Ga maar eens mij laptop formateren... jeee wat werd die traag na Vista te hebben geprobeerd...
Jumpiequote:
* Marty26 dondert van zijn stoel!quote:
Ik had heb er gewoon op een 2 partitie op gezet... had ik niet moeten doenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:47 schreef Marty26 het volgende:
[..]
Ja ik draai mandrake op me Laptopje maar ja dan heb ik ook een oude rammel bak
hmm, koffie zal ik nodig hebbenquote:
Hij voelt zich nerd gewordenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
* Marty26 dondert van zijn stoel!
Slariwat doe jij dan in de SC
Onweer?!?! WTF.. Hier schijnt de zon aan een strak bleuwe hemel..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:57 schreef Jump het volgende:
En het is hier een f*cking onweer dat me wakker gemaakt heeftGing ik me nog eens uitslapen
Een een goede stortregen, zie met moeite huis aan de overkant van de straatquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:58 schreef Giem het volgende:
[..]
Onweer?!?! WTF.. Hier schijnt de zon aan een strak bleuwe hemel..
Jullie onder de duim houden!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:54 schreef Marty26 het volgende:
[..]
* Marty26 dondert van zijn stoel!
Slariwat doe jij dan in de SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |