*kuch*quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:43 schreef Sjowhan het volgende:
huh.. lucille ook hier
Zeker omdat QC in de TT staat
hoi Lucllequote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:44 schreef Lucille het volgende:
[..]
*kuch*
Ik heb hem zojuist op zwart gezet.![]()
Zeker omdat je dan sneller naar huis magquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:31 schreef SHERMAN het volgende:
Jup, was trouwens al langer thuis hoor.
Lekker door kunnen werken. Was behoorlijk wat vracht, maar ik werk steeds sneller.
Ik mocht eerst splitsen een daarna zav en salades vullen. Splitsen van een container of 5 20 minuten mee bezig geweest, en met het vullen wat 1 1/3 container was ben ik ongeveer een uur bezig geweest.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:37 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Zeker omdat je dan sneller naar huis magHoeveel karren heb je dan binnen gekregen?
Maar 5 containers splitsenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:42 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Ik mocht eerst splitsen een daarna zav en salades vullen. Splitsen van een container of 5 20 minuten mee bezig geweest, en met het vullen wat 1 1/3 container was ben ik ongeveer een uur bezig geweest.
Toen AGF gaan helpen.
In je ééntje is dat inderdaad vrij klote.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 23:02 schreef SHERMAN het volgende:
Was vanavond niet zo veel om te splitsen.
Ik heb er wel is 12 moeten doen.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |