net even gekeken nieuwe single komt 19 september uit en het album 3 oktoberquote:Op woensdag 24 augustus 2005 16:56 schreef Kolkus het volgende:
Er bestaat een piepklein kansje dat ik er heen ga.
Is er eigenlijk al wat bekend over het nieuwe album, wanneer komt 'ie bijvoorbeeld uit??
ik heb ze meestal(nu ook weer) echt wel binnen een week binnen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 12:13 schreef IrfieJ het volgende:
2 weken als het goed is, mijn kaartjes zijn al een tijdje binnen
Laten we eerst het topic maar uitbreiden tot een deel 2quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:16 schreef Agiath het volgende:
ff wat vrienden vragen, ik wil er ook wel heen
ik voel een meet komen
ja ik heb ze nuquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:57 schreef Proper_fucked het volgende:
[..]
ik heb ze meestal(nu ook weer) echt wel binnen een week binnen...
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 7 september 2005 23:37 schreef thettes het volgende:
Mijn kaartje zijn als het goed is ook allang binnen... heb ze alleen nog niet gezien
damn, hoopte op The Rakes en Editors....quote:Op donderdag 8 september 2005 10:52 schreef Proper_fucked het volgende:
The Rakes staat in het voorprogramma(staat op mojo.nl), kent iemand dit?
Net geluisterd op hun site, zijn wel okquote:Op donderdag 8 september 2005 22:10 schreef peaceman het volgende:
The Rakes zijn redelijk....niks meer...
ik heb de nieuwe cd al gehoord,staan wel enkele goede nummers opquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:47 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Nieuwe nummers van Franz Ferdinand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |