De eerste vlakke etappe wijzig ik in:quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 13:45 schreef BVO het volgende:
28/8 - Onder voorbehoud van wijzigingen..
1. Petacchi
2. Hushovd
3. Zabel
4. van Heeswijk
5. Boonen
jaja, er staan er nog een paar in. Maar ik kan nu nog niet tellen, hč!quote:Op zondag 28 augustus 2005 09:40 schreef komrad het volgende:
placebeau heb je mijn eindstand nog uit het vorige topic gevist?
nee maar voor het geval dat het vergeten wordt, ik was zelf de tour al vergeten dus ff checken voor de zekerheidquote:Op zondag 28 augustus 2005 12:01 schreef placebeau het volgende:
[..]
jaja, er staan er nog een paar in. Maar ik kan nu nog niet tellen, hč!
Petacchi is nu al klaar voor t WK, dan weet je dat ook alvastquote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef NRH het volgende:
Jammer dat ik gokte dat Petacchi er niet zou staan.
Het blijkt maar weer dat op zeker spelen de meeste punten oplevert.
Dat is zeker niet altijd zo hoor. Jammer dat mijn gok met Bonomi niet beloond wordt..quote:Op maandag 29 augustus 2005 23:01 schreef NRH het volgende:
Jammer dat ik gokte dat Petacchi er niet zou staan.
Het blijkt maar weer dat op zeker spelen de meeste punten oplevert.
moet het nog uitrekenen, maar het komt zo gauw mogelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:03 schreef rubbereend het volgende:
heb je nog een overzichtje met de punten van iedereen?
quote:Op donderdag 1 september 2005 13:14 schreef placebeau het volgende:
[..]
moet het nog uitrekenen, maar het komt zo gauw mogelijk.
Welke categorie hebben de cols?quote:Op woensdag 31 augustus 2005 21:52 schreef placebeau het volgende:
Vergeet ik zelf te pronostiekeren![]()
Ik tel zo rap mogelijk de punten.
Volgende ronde: de eerste zware bergrit op 5 september, stemmen dus binnen voor 5/09 om 11u00
[afbeelding]
Staat erbijquote:Op donderdag 1 september 2005 14:53 schreef Chepke het volgende:
[..]
Welke categorie hebben de cols?
O ja nu zie ik het...quote:Op donderdag 1 september 2005 14:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Staat erbij.
2e / 1e / 1e / buitencategorie als ik het goed zie.
Je stond vorige keer eigenlijk ook al op een gedeelde zesde plaats, hoor.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:13 schreef rubbereend het volgende:6e k kruip elke keer 1 plaatsje omhoog
ow, k dacht 7equote:Op donderdag 1 september 2005 23:19 schreef placebeau het volgende:
[..]
Je stond vorige keer eigenlijk ook al op een gedeelde zesde plaats, hoor.
quote:Op donderdag 1 september 2005 22:22 schreef zjroentje het volgende:
Het klassement mag zo wel blijven.
Azevedo en Botero, geen Heras.quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
In m'n top 5 heb ik een misser, Pereiro Sio.
Landis heb ik. Tja ...quote:Op vrijdag 2 september 2005 13:02 schreef -Vaduz- het volgende:
In m'n top 5 heb ik een misser, Pereiro Sio.
12 gratis puntjes de laatste ronde, en nog achter me staan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |