Zo ben ik aan mijn huidige vriendin gekomen, dus JA, het werkt!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef Knuf het volgende:
[..]
Hulde!!!! Hier sluit ik me helemaal bij aan, had het zelf niet beter kunnen zeggen.
@developer, zoals je het uitlegt klinkt het wel heel lief en zou het inderdaad misschien kunnen werken jah![]()
ja precies, ik ben bij gewone vrienden en andere mensen ook behoorlijk aanrakerig/knuffelig, dus bij mij wil dat niet echt veel zeggen meestalquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Het moment supreme voel je wel aan, tenminste ik wel!
Wat betreft het aanraken, persoonlijk ben ik normaliter al wel een behoorlijk touchy-feely persoon, ook bij vrienden/kennissen, dus daar kun je 't bij mij niet aan merken...
* zou voor de zekerheid alvast een zakje water in de diepvriezer leggen om de zwellig te stelpen..quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef Knuf het volgende:
Wel heerlijk om het hier over te hebben trouwens. Als mijn date morgen leuk is en ik heb niet het idee dat hij er heel erg anders over denkt ga ik HEM gewoon zoenen hihi. Zou voor het eerst zijn trouwens......maar je bent nooit te oud om te leren!
(als ik zondag tips ga vragen om een blauw oog te verhullen weten jullie meteen dat het niet gewerkt heeft hihi)
Als hij je echt niet leuk vind, merk je dat wel. En als signalen afgeeft dat ie je leuk vind, gewoon zoenen, dan is dat ook duidelijk, toch ?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef Knuf het volgende:
Wel heerlijk om het hier over te hebben trouwens. Als mijn date morgen leuk is en ik heb niet het idee dat hij er heel erg anders over denkt ga ik HEM gewoon zoenen hihi. Zou voor het eerst zijn trouwens......maar je bent nooit te oud om te leren!
(als ik zondag tips ga vragen om een blauw oog te verhullen weten jullie meteen dat het niet gewerkt heeft hihi)
Mannen zijn slecht in dat soort signalen (meestal) en ik ben nog redelijk vrouwelijk daarin denk ik, veel mannen zullen niet snel je hand pakken, of je aanraken (of ze moeten dat al vanuit zichzelf vaker doen)quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef Knuf het volgende:
@ioko: Kijk!!! Van dat soort signalen worden wij vrouwen tenminste wijzer! Daar zou ik zelfs aan kunnen merken dat iemand me leuk vond (en geloof me, heb daar een behoorlijk blinde vlek voor, ik zie het NOOIT!!!)
[begin prehistoric mode]quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Mannen zijn slecht in dat soort signalen (meestal) en ik ben nog redelijk vrouwelijk daarin denk ik, veel mannen zullen niet snel je hand pakken, of je aanraken (of ze moeten dat al vanuit zichzelf vaker doen)
Haha, daar zit nog best iets in ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:07 schreef Developersrus het volgende:
[begin prehistoric mode]
Tsja, wat wil je...we zijn jagers en jagers gaan nu eenmaal direct op hun doel af zonder daarbij signalen aan hun 'prooi' te geven voordat ze komen...
[end prehistoric mode]
Daar sluit ik me compleet bij aan!quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:13 schreef suikerzoet het volgende:
Knuf, veel succes morgen maar vooral veel plezier!
Da's zo'n lekker gevoel, dis spanning.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:36 schreef CvB het volgende:
Ik snap de discussie over zoenen niet helemaal...alle keren dat ik met iemand heb gezoend was het geen bewuste beslissing, maar 'wist' je gewoon van elkaar dat je wilde zoenen. Een bepaalde manier van kijken, lichaamstaal, ik weet het niet, maar als het moment daar is, is het er gewoon. Als dat moment er niet is, is dat voor mij al wel een sterke aanwijzing dat het niet echt klikt.
Een "prooi" is er zichzelf vaak niet van bewust dat ze prooi is, vandaar dat ze onbewust signalen afgeeft die vervolgens door de jagers opgepakt kunnen worden.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Haha, daar zit nog best iets in ook.En wat is er dan de verklaring voor dat vrouwen het wel doen?
D'r is een gevoel wat lekkerder is, het make-up sex gevoel, maar dit is nu nog completely off topic, dus zal ik het daarbij laten...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Da's zo'n lekker gevoel, dis spanning.![]()
Ook fijn! Maar het pre-first-kiss gevoel is wel het ultieme gevoel vind ikquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef Developersrus het volgende:
[..]
D'r is een gevoel wat lekkerder is, het make-up sex gevoel, maar dit is nu nog completely off topic, dus zal ik het daarbij laten...
Dat is wel lekkerder, maar niet mooier. En of het off topic is hangt van je dates af.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef Developersrus het volgende:
[..]
D'r is een gevoel wat lekkerder is, het make-up sex gevoel, maar dit is nu nog completely off topic, dus zal ik het daarbij laten...
Bedoel je daarmee het moment dat je enorm verliefd bent op een persoon, maar hem/haar nog niet hebt gezoend?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:39 schreef Knuf het volgende:
[..]
Ook fijn! Maar het pre-first-kiss gevoel is wel het ultieme gevoel vind ik
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef Developersrus het volgende:
[..]
sexen met 8 mensen tegelijk vind je toch ook geen prob?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:24 schreef Sylvana het volgende:
zoenen op de eerste date vind ik geen probleem. Heb wel tegen mezelf gezegd dat ik niet meer gelijk op de eerste date het bed wil delen, maar het langzaam wil opbouwen, maar nou nog kijken of dat gaat lukken
Hm, iemand die bijles daarin kan geven, of moet ik maar hopen dat ik een natuurtalent ben danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef suikerzoet het volgende:
Als het zou klikken en er wordt níet gezoend, zou ik me beslist afvragen wat er dan verkeerd is gegaan.
En als het zou klikken en er wordt wel gezoend, maar hij bakt er niks van, dan ook geen tweede date. Misschien drastisch, maar heb geen zin om op deze leeftijd nog iemand te leren hoe je moet zoenen.
Het grootste probleem is juist wanneer de prooi wel weet dat ze achternagezeten wordt, wat misschien wel vaker voorkomt, en net als in de natuur zal ze dan niet rustig blijven wachten en allemaal signalen afgeven omdat jij haar zo nodig wil verschalken...quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 15:31 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Een "prooi" is er zichzelf vaak niet van bewust dat ze prooi is, vandaar dat ze onbewust signalen afgeeft die vervolgens door de jagers opgepakt kunnen worden.
Dat noemen ze nu cognitief gedrag.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef ioko het volgende:
[..]
Het grootste probleem is juist wanneer de prooi wel weet dat ze achternagezeten wordt, wat misschien wel vaker voorkomt, en net als in de natuur zal ze dan niet rustig blijven wachten en allemaal signalen afgeven omdat jij haar zo nodig wil verschalken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |