abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29782567
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:33 schreef Knuf het volgende:
Hmmm, is nog wel een leuke voor het lijstje "hoe weet je of een man je leuk vind".......
Als ie je zoent ;-)

Alhoewel dat ook niet altijd waar hoeft te zijn kan ik uit ervaring zeggen
Neuh, het kan 'm dan ook alleen om neuken gaan bijvoorbeeld. Da's wel een paar keer gebeurd, maar dat vind ik niet zo'n probleem.
pi_29782573
Als het zou klikken en er wordt níet gezoend, zou ik me beslist afvragen wat er dan verkeerd is gegaan.
En als het zou klikken en er wordt wel gezoend, maar hij bakt er niks van, dan ook geen tweede date. Misschien drastisch, maar heb geen zin om op deze leeftijd nog iemand te leren hoe je moet zoenen.
pi_29782599
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:29 schreef Knuf het volgende:
Maar developer........neem je dan afscheid met een handje en 3 zoenen op d'r wang?
Ik kijk haar recht in de ogen (de ogen zijn immers de poort naar de ziel) en zeg haar dat ik het echt gezellig vond en vraag haar of ik haar nog een keer zou mogen bellen. Hierna geef ik haar een kus op de zijkant van haar mond (niet recht op haar mond!) en streel gelijkertijd subtiel haar gezicht. Daarna zeg ik totziens.

Dit is zo'n beetje het scenario dat ik vroeger hanteerde bij "leuke" vrouwen. Ik weet niet of dit vandaag de dag nog zou werken...
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:36:26 #164
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29782604
Ik snap de discussie over zoenen niet helemaal...alle keren dat ik met iemand heb gezoend was het geen bewuste beslissing, maar 'wist' je gewoon van elkaar dat je wilde zoenen. Een bepaalde manier van kijken, lichaamstaal, ik weet het niet, maar als het moment daar is, is het er gewoon. Als dat moment er niet is, is dat voor mij al wel een sterke aanwijzing dat het niet echt klikt.
Vind ik
pi_29782671
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:36 schreef CvB het volgende:
Ik snap de discussie over zoenen niet helemaal...alle keren dat ik met iemand heb gezoend was het geen bewuste beslissing, maar 'wist' je gewoon van elkaar dat je wilde zoenen. Een bepaalde manier van kijken, lichaamstaal, ik weet het niet, maar als het moment daar is, is het er gewoon. Als dat moment er niet is, is dat voor mij al wel een sterke aanwijzing dat het niet echt klikt.
ja inderdaad, ik ga echt niet helemaal na zitten denken of ik hem wel of niet zou zoenen, of zitten wachten totdat hij het initiatief neemt. Als ik gewoon het gevoel hebt dat hij mij leuk vind en ik heb zin om hem te zoenen dan doe ik het gewoon en dan zie ik wel hoe hij reageert, maar het is nog nooit misgegaan
pi_29782680
Op de eerste date met mijn nu- is er niet gezoend.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:39:38 #167
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29782702
Om even terug te komen op hoe je een vrouw laat merken dat je haar leuk vind:
Tijdens de date is aanraken wel belangrijk denk ik, als ik haar echt leuk vind zal ik bijvoorbeeld haar hand of arm aanraken, of eens een arm om haar heenslaan (hoeft niet lang te zijn). En ik heb al een paar keer gehad, dat ze zo iets liefs zij, dat ik haar een zoen op haar wang gaf, en dat kan ook tot meer leiden. Ik ben niet zo goed in het moment herkennen waarop er daadwerkelijk gezoend kan worden.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29782705
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef suikerzoet het volgende:
Als het zou klikken en er wordt níet gezoend, zou ik me beslist afvragen wat er dan verkeerd is gegaan.
En als het zou klikken en er wordt wel gezoend, maar hij bakt er niks van, dan ook geen tweede date. Misschien drastisch, maar heb geen zin om op deze leeftijd nog iemand te leren hoe je moet zoenen.
Inderdaad, hier ben ik het helemaal mee eens

ik had pas trouwens een jongen van 24 ontmoet op lexa die niet wist hoe hij moest mailen of een foto uploaden, ook niet als ik het uitlegde, dus die heb ik ook maar verwijderd, want dat moet iemand van 24 toch ook wel kunnen vind ik
pi_29782712
quote:
Zeker, zo gaat het ook. Dus daarom begrijp ik totaal niet waarom je het niet zou doen tijdens een eeste date. Mits het klikt.
pi_29782742
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

ik had pas trouwens een jongen van 24 ontmoet op lexa die niet wist hoe hij moest mailen of een foto uploaden, ook niet als ik het uitlegde, dus die heb ik ook maar verwijderd, want dat moet iemand van 24 toch ook wel kunnen vind ik
pi_29782803
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:39 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Wij hebben drie jaar terug een medestudent gehad van die leeftijd die niet wist hoe een computer werkte. En nee, hij kwam niet uit het Rifgebergte ofzo.
pi_29782838
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:02 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Als man zijnde kan ik daarop maar 1 antwoord geven. Dit kun je niet zien! (Echte) mannen vertellen het gewoon, tenminste, dat zou ik doen. Het afgeven van (subtiele) hints en signalen is naar mijn mening iets geheel vrouwelijks en daar kan ik me persoonlijk niets bij voorstellen.
Dit geldt voor mij ook, ik vertel het gewoon
pi_29782972
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:39 schreef ioko het volgende:
Om even terug te komen op hoe je een vrouw laat merken dat je haar leuk vind:
Tijdens de date is aanraken wel belangrijk denk ik, als ik haar echt leuk vind zal ik bijvoorbeeld haar hand of arm aanraken, of eens een arm om haar heenslaan (hoeft niet lang te zijn). En ik heb al een paar keer gehad, dat ze zo iets liefs zij, dat ik haar een zoen op haar wang gaf, en dat kan ook tot meer leiden. Ik ben niet zo goed in het moment herkennen waarop er daadwerkelijk gezoend kan worden.
Het moment supreme voel je wel aan, tenminste ik wel!
Wat betreft het aanraken, persoonlijk ben ik normaliter al wel een behoorlijk touchy-feely persoon, ook bij vrienden/kennissen, dus daar kun je 't bij mij niet aan merken...
pi_29782975
quote:
Hulde!!!! Hier sluit ik me helemaal bij aan, had het zelf niet beter kunnen zeggen.

@developer, zoals je het uitlegt klinkt het wel heel lief en zou het inderdaad misschien kunnen werken jah
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_29783043
@ioko: Kijk!!! Van dat soort signalen worden wij vrouwen tenminste wijzer! Daar zou ik zelfs aan kunnen merken dat iemand me leuk vond (en geloof me, heb daar een behoorlijk blinde vlek voor, ik zie het NOOIT!!!)
Als je me zou vragen wat de mooiste dag van m'n leven was, zal ik antwoorden dat ik hoop dat die nog moet komen...
pi_29783097
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef Knuf het volgende:

[..]

Hulde!!!! Hier sluit ik me helemaal bij aan, had het zelf niet beter kunnen zeggen.

@developer, zoals je het uitlegt klinkt het wel heel lief en zou het inderdaad misschien kunnen werken jah
Zo ben ik aan mijn huidige vriendin gekomen, dus JA, het werkt!

* had behoorlijk wat dates achter de rug voordat hij "de ware" ontmoette...
pi_29783098
Wel heerlijk om het hier over te hebben trouwens. Als mijn date morgen leuk is en ik heb niet het idee dat hij er heel erg anders over denkt ga ik HEM gewoon zoenen hihi. Zou voor het eerst zijn trouwens......maar je bent nooit te oud om te leren!

(als ik zondag tips ga vragen om een blauw oog te verhullen weten jullie meteen dat het niet gewerkt heeft hihi)
pi_29783112
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:48 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Het moment supreme voel je wel aan, tenminste ik wel!
Wat betreft het aanraken, persoonlijk ben ik normaliter al wel een behoorlijk touchy-feely persoon, ook bij vrienden/kennissen, dus daar kun je 't bij mij niet aan merken...
ja precies, ik ben bij gewone vrienden en andere mensen ook behoorlijk aanrakerig/knuffelig, dus bij mij wil dat niet echt veel zeggen meestal
pi_29783148
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef Knuf het volgende:
Wel heerlijk om het hier over te hebben trouwens. Als mijn date morgen leuk is en ik heb niet het idee dat hij er heel erg anders over denkt ga ik HEM gewoon zoenen hihi. Zou voor het eerst zijn trouwens......maar je bent nooit te oud om te leren!

(als ik zondag tips ga vragen om een blauw oog te verhullen weten jullie meteen dat het niet gewerkt heeft hihi)
* zou voor de zekerheid alvast een zakje water in de diepvriezer leggen om de zwellig te stelpen..

- GRAPJE -
pi_29783196
ROFL........ach kan geen kwaad om goed voorbereid te zijn.......en zo'n ijszakje helpt vast ook wel tegen gezwollen lippen (van het zoenen )
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:01:30 #181
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29783422
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:51 schreef Knuf het volgende:

Als hij je echt niet leuk vind, merk je dat wel. En als signalen afgeeft dat ie je leuk vind, gewoon zoenen, dan is dat ook duidelijk, toch ?
Een afwijzing is altijd een risico, maar een vervelende reactie zal niet snel gebeuren.
Coincidence
Makes sense
Only with you
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:02:58 #182
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29783478
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:50 schreef Knuf het volgende:
@ioko: Kijk!!! Van dat soort signalen worden wij vrouwen tenminste wijzer! Daar zou ik zelfs aan kunnen merken dat iemand me leuk vond (en geloof me, heb daar een behoorlijk blinde vlek voor, ik zie het NOOIT!!!)
Mannen zijn slecht in dat soort signalen (meestal) en ik ben nog redelijk vrouwelijk daarin denk ik, veel mannen zullen niet snel je hand pakken, of je aanraken (of ze moeten dat al vanuit zichzelf vaker doen)
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29783624
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:02 schreef ioko het volgende:

[..]

Mannen zijn slecht in dat soort signalen (meestal) en ik ben nog redelijk vrouwelijk daarin denk ik, veel mannen zullen niet snel je hand pakken, of je aanraken (of ze moeten dat al vanuit zichzelf vaker doen)
[begin prehistoric mode]

Tsja, wat wil je...we zijn jagers en jagers gaan nu eenmaal direct op hun doel af zonder daarbij signalen aan hun 'prooi' te geven voordat ze komen...

[end prehistoric mode]
pi_29783806
Knuf, veel succes morgen maar vooral veel plezier!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 15:19:03 #185
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29783971
Het wordt vast erg gezellig idd En misschien wel meer dan dat
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29784182
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:07 schreef Developersrus het volgende:
[begin prehistoric mode]

Tsja, wat wil je...we zijn jagers en jagers gaan nu eenmaal direct op hun doel af zonder daarbij signalen aan hun 'prooi' te geven voordat ze komen...

[end prehistoric mode]
Haha, daar zit nog best iets in ook. En wat is er dan de verklaring voor dat vrouwen het wel doen?
pi_29784202
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:13 schreef suikerzoet het volgende:
Knuf, veel succes morgen maar vooral veel plezier!
Daar sluit ik me compleet bij aan!
pi_29784273
quote:
Da's zo'n lekker gevoel, dis spanning.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29784283
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:27 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Haha, daar zit nog best iets in ook. En wat is er dan de verklaring voor dat vrouwen het wel doen?
Een "prooi" is er zichzelf vaak niet van bewust dat ze prooi is, vandaar dat ze onbewust signalen afgeeft die vervolgens door de jagers opgepakt kunnen worden.
pi_29784380
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:30 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Da's zo'n lekker gevoel, dis spanning.
D'r is een gevoel wat lekkerder is, het make-up sex gevoel, maar dit is nu nog completely off topic, dus zal ik het daarbij laten...
pi_29784446
Gezellig gaat het echt wel worden morgen, dat weet ik wel zeker en das ook een prettig vooruitzicht (anders had ik ook niet ingestemd met zo'n lange date). Maar ik wordt nogal hyper van de spanning en dat vind ik een stuk minder prettig.
pi_29784527
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:34 schreef Developersrus het volgende:

[..]

D'r is een gevoel wat lekkerder is, het make-up sex gevoel, maar dit is nu nog completely off topic, dus zal ik het daarbij laten...
Ook fijn! Maar het pre-first-kiss gevoel is wel het ultieme gevoel vind ik
pi_29784703
quote:

[..]

Dat is wel lekkerder, maar niet mooier. En of het off topic is hangt van je dates af.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_29784892
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:39 schreef Knuf het volgende:

[..]

Ook fijn! Maar het pre-first-kiss gevoel is wel het ultieme gevoel vind ik
Bedoel je daarmee het moment dat je enorm verliefd bent op een persoon, maar hem/haar nog niet hebt gezoend?
pi_29785175
JEP!!!!! That's what I'm talking about
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:20:23 #196
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29785758
quote:

[..]

vrijdag 19 augustus 2005 @ 16:57:40 #197
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_29786902
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 14:24 schreef Sylvana het volgende:
zoenen op de eerste date vind ik geen probleem. Heb wel tegen mezelf gezegd dat ik niet meer gelijk op de eerste date het bed wil delen, maar het langzaam wil opbouwen, maar nou nog kijken of dat gaat lukken
sexen met 8 mensen tegelijk vind je toch ook geen prob?
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
  Moderator vrijdag 19 augustus 2005 @ 17:16:16 #198
42184 crew  DaMart
pi_29787404
quote:
Hm, iemand die bijles daarin kan geven, of moet ik maar hopen dat ik een natuurtalent ben dan
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 19:02:42 #199
85962 ioko
I Appear Missing
pi_29789727
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 15:31 schreef Developersrus het volgende:

[..]

Een "prooi" is er zichzelf vaak niet van bewust dat ze prooi is, vandaar dat ze onbewust signalen afgeeft die vervolgens door de jagers opgepakt kunnen worden.
Het grootste probleem is juist wanneer de prooi wel weet dat ze achternagezeten wordt, wat misschien wel vaker voorkomt, en net als in de natuur zal ze dan niet rustig blijven wachten en allemaal signalen afgeven omdat jij haar zo nodig wil verschalken...
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_29789977
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 19:02 schreef ioko het volgende:

[..]

Het grootste probleem is juist wanneer de prooi wel weet dat ze achternagezeten wordt, wat misschien wel vaker voorkomt, en net als in de natuur zal ze dan niet rustig blijven wachten en allemaal signalen afgeven omdat jij haar zo nodig wil verschalken...
Dat noemen ze nu cognitief gedrag.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')