abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29760675
Maar er heeft dus niemand een date gehad verder?
pi_29760717
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:50 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Er staat wel een 'et' te veel.
Gossiemossie, zelfs docenten Nederlands maken wel eens een tikfout.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 19:56:21 #28
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29760762
Euhm geld het ook voor mijn moeder?
Mijn moeder heeft zich toen ook laten inschrijven
Ze heeft een leuke man ontmoet, maar later bleek het al gauw niks meer te zijn geworden, hij wou al na 2 weken gaan samen wonen, nope mijn moeder wou het niet dus dan hou het voor hem op.

2de X was het wel raak !
En nu nog steeds, zo'n 2 maandjes verder en nog steeds dol gelukkig
Kortom: Mijn moeder ervaring is positief!

Ik heb me toen ook aangemeld maar krijg er maar weinig op.
Ach wie weet komt het nog
pi_29760839
Stoere moeder heb je!
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:03:35 #30
36304 Christine
Da's toch ideaal?!
pi_29760986
Ik kreeg net een berichtje van iemand van 36, terwijl ik duidelijk heb staan dat ik tot 30 jaar zoek. Waarom lézen ze nou niet wat je schrijft...
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:05:08 #31
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_29761038
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 19:58 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Stoere moeder heb je!
Zeker!
Het was een keer op Editie.nl geweest over die dating zooi, en toen heeft mijn moeder het dus maar geprobeert en met succes
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:17:47 #32
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29761467
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 18:14 schreef Solitarias het volgende:
1e date: altijd om 16:00 thee/koffie/wijn gaan drinken ergens

- Is ze vervelend, dan moet je opeens om 18:00 bij vrienden gaan eten
- Is ze leuk, dan ga je om 19:00 met haar ergens een hapje eten....

Werkt altijd!
2e date overigens altijd naar een klimhal... kun je haar fysiek goed uitchecken....
Hmmm... de eerste date zou ik dan met vlag en wimpel slagen
de tweede date leg ik het af..... damnnnn
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29761505
Waar moet een goede nickname aan voldoen? Vreemd dat we dit niet eerder bespraken.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:37:28 #34
52066 Mickeys
Mickeys is een zij!
pi_29762069
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef UncleFunk het volgende:
Waar moet een goede nickname aan voldoen? Vreemd dat we dit niet eerder bespraken.
eentje die in ieder geval geen cijfers in zich heeft... zoals geboortejaar of leeftijd... zo ehm.... simpel... maar een leuke originele... eentje die je interesse trekt

alsof de mijne dat doet hahahaha
The reward of a thing well done is to have done it.
Spelfouten en dialect daargelaten
Dat ik open, eerlijk en aardig ben, wil nog niet zeggen dat ik verliefd op je ben
pi_29762333
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:37 schreef Mickeys het volgende:

[..]

eentje die in ieder geval geen cijfers in zich heeft... zoals geboortejaar of leeftijd... zo ehm.... simpel... maar een leuke originele... eentje die je interesse trekt

alsof de mijne dat doet hahahaha
Ik heb nu juist wel eentje met geboortejaar erin... ben dit keer eens wat minder irigineel geweest dan de vorige keer op Lexa.
pi_29763233
quote:
HoOii HoOii

ik bn een leuke en spontane meiid en ik bn niiet wanhopig op zoek ofsO, maar een leUke date is noOiit weg natuurlijk en dn ziien we vanself wel hoe dingen lOpen;)
ik zoek een leuke en een hele spontane jongen diie houdt vn lachen!
gwn gezellig samen op de bank ensO of juist gewoOn veel uiitgaan! , , als j dat aanspreekt of j denkt ik wil wel contact opnemen, , dankje..:D!

kusJ..!!
pi_29763291
Wat betreft mijn nickname, ik heb gewoon mijn voornaam genomen Zonder toevoeging van geboortejaar of iets dergelijks.
pi_29763652
Mijn nick was Jet Freggel.
pi_29763820
quote:
HOii lievrtts....ik ben opzoek naar een lieve leuke en skatige jongen diii ook van humor houd...;) donkr bruin haar en mahg gespierd...:P
ik hoop dat ik wat te horen krijg van jullie?
ik reken op jullie

kusSjj see you...(K)
De natte droom voor BrEeZaH-liefhebbers.
pi_29763863
Een skatige jongen?

M'n Nederlands, wat doen ze? Ik weet niet of ik wel docent wil worden hoor.
pi_29763907
Ik denk niet dat een nickname van doorslaggevend belang is om een reactie/date te krijgen lijkt me zo.
pi_29763990
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 21:29 schreef mortje het volgende:
Ik denk niet dat een nickname van doorslaggevend belang is om een reactie/date te krijgen lijkt me zo.
Doorgaans niet nee, maar van een naam als B0yZzZlUffEr word ik niet bepaald warm.
pi_29764025
Ik kijk meestal helemaal niet naar de namen. Maar mijn had toevallig wel een naam die ik heel mooi vond en die me wél opviel.
pi_29764233
quote:
Hoi allemaal
ik ben zo alleen
ik zoek iemand voor vriendschap
1.80
cup dd
als je het intereseert wil ik best een keer met je daten
pi_29764446
Dat cup DD doet 't 'm.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:23:25 #46
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29765731
Ik heb net gebeld met dat meisje van knuz en we hebben twintig minuten over echt heeeelemaal niks zitten kletsen, volgens mij is ze compleet gestoord, net als ik!

We hebben voor woensdag een date gepland en ik ben echt heel benieuwd hoe dat gaat worden, maar kheb er wel een goed gevoel over!
Vind ik
pi_29765957
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:23 schreef CvB het volgende:
Ik heb net gebeld met dat meisje van knuz en we hebben twintig minuten over echt heeeelemaal niks zitten kletsen, volgens mij is ze compleet gestoord, net als ik!

We hebben voor woensdag een date gepland en ik ben echt heel benieuwd hoe dat gaat worden, maar kheb er wel een goed gevoel over!
Wat gaan jullie doen En spreek je af in jou stad/dorp of haar stad/dorp?

Wat doen de fokkers hier eigenlijk? Laten de mannelijke fokkers de vrouwen naar zich toe komen voor de eerste date of ga je naar haar toe. En de vrouwelijke? Ik ben wel benieuwd. Overigens gaat dit natuurlijk niet op als je in dezelfde stad woont
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:35:19 #48
42381 CvB
handles your hunger better
pi_29766171
We gaan iets afspreken in Rotterdam, daar woont zij in de buurt, dus ik ga een uur treinen naar haar toe! Wat we daar gaan doen zien we nog wel, misschien iets drinken, eten, bios. Of dierentuin, of iets anders.
Vind ik
pi_29766578
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:35 schreef CvB het volgende:
We gaan iets afspreken in Rotterdam, daar woont zij in de buurt, dus ik ga een uur treinen naar haar toe! Wat we daar gaan doen zien we nog wel, misschien iets drinken, eten, bios. Of dierentuin, of iets anders.
Ok Leuk
pi_29766814
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:29 schreef StephanL het volgende:

[..]

Wat doen de fokkers hier eigenlijk? Laten de mannelijke fokkers de vrouwen naar zich toe komen voor de eerste date of ga je naar haar toe. En de vrouwelijke? Ik ben wel benieuwd. Overigens gaat dit natuurlijk niet op als je in dezelfde stad woont
Ik kan nog niet uit ervaring spreken op dit gebied, maar ik denk dat het in principe het handigst is om gewoon ergens in het midden af te spreken. Dan heb je beiden ongeveer dezelfde reistijd, en kan geen van de twee de ander ooit voor de voeten werpen dat hij/zij meer moeite heeft gedaan etc.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')