Axelmusic heeft toch ook zweedse dvds? Hoewel het wel deens is dacht ik...quote:Op woensdag 31 augustus 2005 10:46 schreef Hare het volgende:
Voor Duitsland zou ik gewoon amazon.de nemen, zweden weet ik niet, maar daar is altijd nog dvdtalk om je te helpen:
http://www.dvdtalk.com/forum/showthread.php?t=404640#sweden
Daar staan trouwens ook nog meer sites voor Duitsland op, en voor vele andere landen
Een erg late reply, maar ik heb hem ergens eind vorig jaar gezien. Ik vond hem toen erg leuk en las hier en daar dat er een dvd-release aan zat te komen. Maar die liet zo lang op zich wachten dat ik me afvroeg óf die nog wel zou komen. Dankzij mijn filmlijst heb ik mijn 'review' terug kunnen vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2005 12:20 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Had je hem al gezien? ik heb hem voor de helft gezien (was de laatste film in een marathon op het belgische fantastische film festival) hij is wel grappig van wat ik gezien hadmaar ja na het geweldige paul Schrader's exorcist the prequel (de wereld premiere!!
) kon ik mn slaap niet meer inhouden
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 01:17 schreef Durbin het volgende:
Dead & Breakfast
Een film die enigzins mee probeert te gaan met het succes van Dawn of the Dead (remake) en Shaun of the Dead, maar het gore-gehalte ligt bij deze film veel hoger. Er zit genoeg humor in de film, mede dankzij de cowboy die tussen de scenes door zijn verhaal 'zingt'. David Carradine heeft nog een aardige bijrol als motel-eigenaar. Al met al vond ik hem erg leuk, maar niet beter dan Dawn of Shaun of the Dead. Oz Perkins heeft een geweldige kop om een zombie te spelen overigens.
Welk werk? Omdat hij per ongeluk in 't verkeerde topic heeft gepost?quote:Op vrijdag 2 september 2005 23:45 schreef Hare het volgende:
Is ff kijken hoe goed SoK zijn werk kan doen
Owja, en dan krijgen we straks allemaal posts als deze:quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Welk werk? Omdat hij per ongeluk in 't verkeerde topic heeft gepost?
Laat die jongen toch z'n screenshotjes plaatsen. Ga er gewoon niet op in.
en de spanning ook natuurlijkquote:Op zaterdag 3 september 2005 00:19 schreef Hare het volgende:
[..]
Owja, en dan krijgen we straks allemaal posts als deze:
Ik heb deze binnengekregen:
[afbeelding]
En zo zien de menu's eruit:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
En zo de subtitles:
[afbeelding]
En hier nog wat plaatjes uit de film! Het is echt superkwaliteit hoor!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Komop zeg, das toch niet normaal heHet is een leuk topic dit, maar als dit blijft doorgaan is de lol er snel vanaf
quote:Op zaterdag 3 september 2005 00:30 schreef California het volgende:
Hare, als de mods mochten bepalen welke posts wel mogen en welke niet, hoe lang denk je dan dat jij 't hier zou hebben uithgehouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |