sorrrrrrryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy danquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef _evenstar_ het volgende:
nog geen reden om er grapjes over te maken![]()
![]()
![]()
Overal mag je grappen over maken. Ook over Auschwitz.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:38 schreef _evenstar_ het volgende:
nog geen reden om er grapjes over te maken![]()
![]()
![]()
Toch zijn er momenten in het leven dat je een stuk verstandiger zou kunnen overkomen door gewoon niet te reageren.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:20 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Relativeren is het key-word hier.
Dat er 6 miljoen joden zijn gedeporteerd en vermoord is Fucking erg.... Maar er is zo vaak massamoord gepleegd... Zoals Mao Zedong, die heeft er 80 miljoen vermoord .
Of Stalin, die 25 miljoen roemenen heeft gedeporteerd en vermoord. Minstens. De holocaust was fuckin erg, maar absoluut geen reden om maar even al mn vrolijkheid en blijheid die ik NU voel te negeren en quasi-ge-emotioneerd te doen alsof ik echt geraakt wordt door een foto van een of andere gaskamer.
Het is ook nog eens een kutfoto, btw. Lelijke flits en scheve horizon...
Ik snap dat het emoties in je losmaakt die geen enkele andere foto kan losmaken.... maar dat is gewoon persoonlijk .
Op film is het nog leuker, dan zie je de voorste tank steeds om heen proberen te sturen waarnaar hij er toch weer voor gaat staan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:51 schreef Salvad0R het volgende:
wat Zwansen zegt, dus.
en btw, zwansie... die foto die je postte is mijn inziens 1 van de waardevolste beelden, ooit gemaakt op aarde
maar liever niet als ariėr tegen een jodenkind.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Overal mag je grappen over maken. Ook over Auschwitz.
Prachtig en zielig.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 17:11 schreef Salvad0R het volgende:
[[url=http://img373.imageshack.us/img373/5026/brandje7yx.th.jpg]afbeelding][/URL]
owwquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:30 schreef Dagonet het volgende:meer foto's! We gaan nu wel heel erg offtopic, dat kan, als het moet toch wel in een slowchattopic? Ahhhh? toe?
Voor de vaste FOTters, is het niet een ideetje om een volgende meet nieuwsfoto's te repliceren?
[afbeelding]
Het mooie van deze world press photo vind ik dat het zo'n gelijkenis vertoont met een Piėta, hoewel het laatste meer berustend is en dit emotioneel.
Jij gaat natuurlijk meedoenquote:Op vrijdag 19 augustus 2005 18:30 schreef Dagonet het volgende:meer foto's! We gaan nu wel heel erg offtopic, dat kan, als het moet toch wel in een slowchattopic? Ahhhh? toe?
Voor de vaste FOTters, is het niet een ideetje om een volgende meet nieuwsfoto's te repliceren?
De Grote Depressie in de VSquote:
Tank man, Tienanmen Plein.quote:
Die is inderdaad zo enorm mooi. Zo sprekend. Ik krijg er altijd rillingen van over mijn rug.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef blieblie het volgende:
Ik kan zo snel het origineel niet vinden. Maar de linker:
[afbeelding]
Echt een enorm mooie foto... Toen ik em voor het eerst zag heb ik er een half uur naar zitten staren. Heel maf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |