Hebben we nu verkering?quote:
Is hij de eigenaar dan?? Ik dacht toch echt de NASAquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:09 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
[..]
Nu je het weet, doe je gewoon wat de eigenaar van de foto vraagt. Daar is gewoon geen gezeur over.
yup. Toen deed men aan doordrukken, terughouden, retoucheren en airbrushen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ben ik nou uit het tijdperk dat meteen denkt dat die ogen van dat meisje gesoept zijn?
Hek ook lang gedacht, omdat ze gewoon onwerkelijk mooi zijn. Heb echter de docu erover gezien en ze zijn echt (mooi om de volwassen versie van het meisje te zien ook trouwens). Noem me een zwever, maar ik moest en moet bij die foto denken aan hoeveel moois er eigenlijk verborgen en verwoest wordt door die burqa's en vooral de manier waarop die vrouwen behandeld zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef littledrummergirl het volgende:
ben ik nou uit het tijdperk dat meteen denkt dat die ogen van dat meisje gesoept zijn?
Wat me opviel is hoeveel ouder die vrouw uiterlijk is geworden sinds die foto. Ze heeft wel nog steeds die ogen. Om koude rillingen van te krijgen, zo mooi.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hek ook lang gedacht, omdat ze gewoon onwerkelijk mooi zijn. Heb echter de docu erover gezien en ze zijn echt (mooi om de volwassen versie van het meisje te zien ook trouwens). Noem me een zwever, maar ik moest en moet bij die foto denken aan hoeveel moois er eigenlijk verborgen en verwoest wordt door die burqa's en vooral de manier waarop die vrouwen behandeld zijn.
Oeh, ben ik nou hypocriet?.
Mooie foto ja, ook met de bedoelingen van de monnik in gedachtenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:00 schreef Shark.Bait het volgende:
Er zijn veel mooie foto's....
Deze vind ik nog steeds erg fascinerend...
[afbeelding]
Zeker indrukwekkend zeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef Even het volgende:
Foto
ik zag net deze en vind em ook behoorlijk indrukwekkend
Holy shit, die dude z'n pink is dikker dan dast joch z'n armquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:48 schreef Even het volgende:
Foto
ik zag net deze en vind em ook behoorlijk indrukwekkend
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 00:26 schreef Mute_Me het volgende:
kan je er niet: het onbekende mooie foto topic van maken? ik ken vrijwel alle foto's wel...
Die zocht ik dus om hier te plaatsen. Was de eerste foto die in mijn hoofd kwam met dit topic. Heel indrukwekkend, is me altijd bijgebleven...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:36 schreef Ireth het volgende:
Dit heb ik altijd een erg indrukwekkende foto gevonden...
[afbeelding]
Kim Phuc, center, flees her Vietnam village following a napalm attack on June 8, 1972.
Ze is nog lelijk verbrand ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef Ireth het volgende:
Dit is Kim Phuc trouwens nu, met haar zoontje
[afbeelding]
Verhaal bij de foto http://www.steam-training.com/paris-wreck-story.htmquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:33 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
Dit is de eerste foto die ik ken vlgs mij, ik weet nog dat ik heel gefascineerd bleef kijken.. en nog. Geen idee waarom, vind het een prachtige foto.
Er is geposeerd voor deze foto las ik laatst, dat maakt hem wat minder interessant. Maar het blijft een mooie foto!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:11 schreef Elocyp het volgende:
[afbeelding]
Dit heb ik ook altijd wel een mooie foto gevonden.
was dit niet worldpressfoto van vorig jaar ofzo? ( desalniettemin, supermooie foto )quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:37 schreef nummer_zoveel het volgende:
[afbeelding]
Dit vind ik ook een mooie foto. Een Iraakse gevangene met z'n zoontje.
Ja, van 2004quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was dit niet worldpressfoto van vorig jaar ofzo? ( desalniettemin, supermooie foto )
quote:World Press Photo 2004
Winnende foto is van Jean-Marc Bouju, Frankrijk. Een Iraakse man troost zijn zoon in een kamp voor krijgsgevangenen. Foto genomen in Najaf, Irak, op
31 maart 2003 voor The Associated Press.
quote:World Press Photo 2005
Winnende foto is van Arko Datta uit India, gemaakt voor Reuters.
Een vrouw treurt om een familielid, die omgekomen is tijdens de tsunami. Gefotografeerd in Cuddalore, India, Tamil Nadu, 28 december 2004.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |