volgens mij kun je beter gelijk opzeggenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:35 schreef highworker het volgende:
ik ga een betalingsregeling aanvragen, want dit kan ik echt niet betalen..
dat is voor sommige mensen teveel gevraagdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
of gewoon iets beter nadenken en je realiseren dat je dat soort zottigheid niet moet doen als je in het buitenland zit.
Nou ik dacht dat wanneer ik gebruikte maakte van het Vodafone netwerk in Duitsland,quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:36 schreef MissyMirjaM het volgende:
of gewoon iets beter nadenken en je realiseren dat je dat soort zottigheid niet moet doen als je in het buitenland zit.
Post eens een scannetjequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef highworker het volgende:
OMG OMG OMG OMG
ik heb een telefoonrekening van 1300 euro!!!!
en ik heb alleen maar een kwartiertje per dag met laptop en gsm m'n mail gechecked!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
dat bedoel ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:38 schreef highworker het volgende:
[..]
Nou ik dacht dat wanneer ik gebruikte maakte van het Vodafone netwerk in Duitsland,
het wel mee zou vallen. Vodafone=Vodafone...
![]()
Maar ben je niet met me eens dat het idioot is dat die tarieven zo verschillen?quote:
Ik wel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:39 schreef highworker het volgende:
[..]
Maar ben je niet met me eens dat het idioot is dat die tarieven zo verschillen?
dat wel, maar goed als je dat niet weet dan heb je de afgelopen jaren toch echt onder een steen doorgebrachtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:39 schreef highworker het volgende:
[..]
Maar ben je niet met me eens dat het idioot is dat die tarieven zo verschillen?
dolkomisch, zeker als ik geen afbetalingsregeling kan treffen, dan heb ik, en mijn vrouw en dochter een groot probleem volgende maand.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik wel.
Snap je wel dat het stiekem érg vermakelijk is?
jezus zeg.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef highworker het volgende:
[..]
dolkomisch, zeker als ik geen afbetalingsregeling kan treffen, dan heb ik, en mijn vrouw en dochter een groot probleem volgende maand.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef highworker het volgende:
[..]
dolkomisch, zeker als ik geen afbetalingsregeling kan treffen, dan heb ik, en mijn vrouw en dochter een groot probleem volgende maand.
Hier ben ik het helemaal mee eens. Dat het iets duurder is in het buitenland ok! Maar dit is wel heel erg!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:46 schreef HeatWave het volgende:
Of je het had kunnen weten of niet, het is en blijft schandalig. Je zit notabene op je "eigen" netwerk.
Telefoonmaatschappijen blijven schoften. En ze verdienen nog steeds veels te veel. Waarom zou je anders nog steeds zoveel cadeau kunnen krijgen bij een abo?
Dan hoop ik maar voor je dat het érg leuke mailtjes waren.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef highworker het volgende:
[..]
allemaal spamquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar voor je dat het érg leuke mailtjes waren.
Kan je nagaan wat die per stuk gekost hebben!
volgens mij een half jaarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:57 schreef boyv het volgende:
Hoe lang was je in Duitsland?
drie wekenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:57 schreef boyv het volgende:
Hoe lang was je in Duitsland?
Scheelt weer 1290¤quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:28 schreef Klonk het volgende:
volgende keer dus gewoon een internetcafe opzoeken
tegen deze idiote tarieven!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:42 schreef Klonk het volgende:
tegen wat, je eigen domheid ?
ik denk dat je je geld beter kunt uitgeven aan een leesbril, kun je voortaan de tarieven beter lezen.quote:
je vergelijking vind ik nergens op slaan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:46 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik denk dat je je geld beter kunt uitgeven aan een leesbril, kun je voortaan de tarieven beter lezen.
ik bedoel begin dan ook een kruistocht tegen de producent van je auto, zodat je kun protesteren tegen de hoge boetes die je krijgt als je te hard rijdt.
op fok hebben we een mooie term voor figuren als jij, het begint met een H en eindigt op E![]()
Dat was inderdaad veel slimmer geweest ja!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:52 schreef __Saviour__ het volgende:
Voortaan maar je laptop op het vaste telefoonnet inprikken en een lokale inbelprovider gebruiken.
Twintig kilobyte, dat is echt niks. Ik ga er even vanuit dat je je e-mail hebt bekenen via webmail. Dan is bijvoorbeeld de hotmail inbox pagina zo rond de 200KB, dus die pagina opvragen kost alleen al zo'n 6 euro. Die een paar keer opvragen plus wat berichten openen en sluiten, ja dat tikt wel aan.quote:
Inderdaad, dat is dus gebeurd..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:04 schreef Herkauwer het volgende:
hehe, ja en je 8mb update van Norton Antivirus even tussendoor! Je kritische windowsupdates die automatisch downloaden!! Damn, dat gaat hard dan zeg
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:05 schreef highworker het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is dus gebeurd..
updaten gebeurd zonder user-interactie, dus ja, dat is gebeurd..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:08 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Je maakt me niet wijs dat je daar geen moment aan gedacht hebt?
Ik bedoelde ook het on-line gaan via je GSM in het buitenland... dat dat wel es lomp duur zou kunnen zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:09 schreef highworker het volgende:
[..]
updaten gebeurd zonder user-interactie, dus ja, dat is gebeurd..
duur ja, maar ZO duur.?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:10 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook het on-line gaan via je GSM in het buitenland... dat dat wel es lomp duur zou kunnen zijn?
Bellen met je GSM is sowieso al duur.quote:
Als Vodafone humor heeft maken ze een site die groot is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:15 schreef hermandeperman het volgende:
Je had in het buitenland natuurlijk ook even de prijzen kunnen bekijken op vodafone.nl
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als Vodafone humor heeft maken ze een site die groot is.
Asociaal veel bitmapjes enzoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:25 schreef TrenTs het volgende:
[..]
Als Vodafone humor heeft maken ze een site die groot is.
OMFG, zover had ik het nog niet uitgerekent! Kolere zeg.............. Het is wel humoristisch en tegelijkertijd sneuquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:36 schreef noutie het volgende:
Heb je toch mooi 44 mb kunnen downloaden voor 1300 euro.
Als het maar data trekt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Asociaal veel bitmapjes enzo
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:22 schreef boyv het volgende:
Dat zijn de prijzen
Voor een ruime tienduizend euro kan je al een dvd downloaden
Geript en gedownload natuurlijk, we gaan toch zeker niet betalen voor dvd's als je ze ook kunt downloadenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
whehehe, is dat een geripte of een originele, anders ben je voor een originele dvd 20.000 euro kwijt
ik heb ingebeld via *99# en dat kon vroeger ook al, toen betaalde je de gesprekskosten voor de tijd dat je online was. Nu betaal je dataverkeer.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:58 schreef hermandeperman het volgende:
Dat hoeft niet, de meesten weten het wel
en zoals al vele malen eerder gezegd, bellen in en naar het buitenland is niet goedkoop dat weet m'n oma nog, en dan niet de tarieven checken, dan verbaast het me dat je de computer nog aan en uit weet te krijgenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:02 schreef highworker het volgende:
[..]
ik heb ingebeld via *99# en dat kon vroeger ook al, toen betaalde je de gesprekskosten voor de tijd dat je online was. Nu betaal je dataverkeer.
20 euro per MB!!!!
Sterker nog... 30 euro per MB.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 17:02 schreef highworker het volgende:
[..]
ik heb ingebeld via *99# en dat kon vroeger ook al, toen betaalde je de gesprekskosten voor de tijd dat je online was. Nu betaal je dataverkeer.
20 euro per MB!!!!
Dat is wel fijn. Ik weet dat t-mobile en kpn dit wel doen (als het eenmalig is) Als je maar belt is er opeens best veel mogelijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 14:35 schreef highworker het volgende:
Vodafone heeft trouwens gereageerd.![]()
Ze vinden het ook erg vervelend dat de rekening zo hoog is en ik had niet via live! moeten inbellen, hiervoor zijn veel betere bundels beschikbaar.
Ze gaan kijken of ze het niet om kunnen zetten in een andere constructie die waarschijnlijk toch ongeveer de helft goedkoper is. Scheelt alweer..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |