Hoe lang geef jij Thuis en NSE nog?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:54 schreef BliksemSchigt het volgende:
Hoi.
Was weer gezellig bij paps en mams. Vannacht maar weer werken
Gatverdamme wat een pleuristelevisie is dat zegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe lang geef jij Thuis en NSE nog?![]()
Thuis kijk ik net toevallig de laatste minuten van. Net radio op de tvquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:55 schreef SCH het volgende:
[..]
Hoe lang geef jij Thuis en NSE nog?![]()
135.000 gisteren - als dat volgende week niet beter gaat dan halen ze september niet, zeker niet in deze vorm.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:59 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Thuis kijk ik net toevallig de laatste minuten van. Net radio op de tv
NSE vond ik gisteren okay
Zullen je buren blij mee zijn dan.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:57 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ik moet wel naar Decibel dat is gewoon in m'n achtertuin
Tussen 5 en 6 was het forum inderdaad even downquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:55 schreef methodmich het volgende:
Decibel, gaat m'n broertje ook heen zag ik net op zijn MSN naam.
Is forum een tijdje down geweest vandaag, er zijn zo weinig nieuwe posts?
Buren who caresquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:00 schreef methodmich het volgende:
[..]
Zullen je buren blij mee zijn dan.
Jepquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:07 schreef methodmich het volgende:
Dat begreep ik. Ben jij Gorkummer?
Dat zijn niet denderende cijfers nee.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:00 schreef SCH het volgende:
[..]
135.000 gisteren - als dat volgende week niet beter gaat dan halen ze september niet, zeker niet in deze vorm.
Van Thuis voorspel ik sowieso dat het na volgende week in deze vorm verdwijnt, 95.000 is echt dramatisch.
Nope altijd bij SVW gespeeld toen ik klein was de aartsrivaal dusquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
Verder ooit een tatoeage van een bos rozen op m'n rug laten verwijderen, ziet er ook niet uit.
In Grunn is het vandaag ook weer zoverquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:54 schreef SCH het volgende:
Hoe zou het met Voreg zijn - ik heb al zeker duizend voregjes gezien
In Rotterdam is vanavond de laatste avond. Jammergenoeg maar 1 avond uit kunnen gaanquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:33 schreef StarGazer het volgende:
[..]
In Grunn is het vandaag ook weer zover
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:23 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Litteken op linkerwenkbrauw, omdat kleine Tong op 5 jarige leeftijd in een café al tegen het biljart aanliep.
Litteken op linkerarm, gebroken met voetballen op m'n twaalfde.
Verder ooit een tatoeage van een bos rozen op m'n rug laten verwijderen, ziet er ook niet uit.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:50 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Mja, littekens. Ik kan nog zien waar ik een goed jaar terug over het kunstgras ben gegleden met m'n knie en als ik goed zou zoeken zou ik de afdruk van de drempel nog kunnen vinden toen ik daar ongeveer 13 jaar terug head first op viel. Nu verborgen onder een redelijke hoeveelheid hoofdhaar.
Hoi.![]()
in tattoo vorm bij tong op z'n rug !quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Legolas!!!! Terug!!! Vind je het goed als ik een lid teken?
Enkel oogleden in isketch. (Bonuspunt voor het woordgrapje zien.)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:52 schreef methodmich het volgende:
Legolas!!!! Terug!!! Vind je het goed als ik een lid teken?
Kane moeten ze sowieso levend begravenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lego terug
* MrDoegewoon heeft meelijden met z'n mamie, kan helemaal niet tegen dreunende muziek en als de wind goed staat hoort ze Decibel en Kane door elkaar...
Kane is erg!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:05 schreef MrDoegewoon het volgende:
Lego terug
* MrDoegewoon heeft meelijden met z'n mamie, kan helemaal niet tegen dreunende muziek en als de wind goed staat hoort ze Decibel en Kane door elkaar...
Eensch.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kane moeten ze sowieso levend begraven.
Paaltje gepaktquote:
Mja, levend hoeft niet, dood mag ook wel.quote:
wat heb je gemeeten ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef Eilanden het volgende:
* Eilanden is terug
Dagje meeten in Amsterdam aan een van de grachten ... best relaxed!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |