Ha er is er eentje die ze heeft gezien!quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:07 schreef webfreak het volgende:
Ik kom net terug, en wederom (voor 't 4e jaar op rij eigenlijk) heb ik genoten.
HackensawBoys
Deze topmuzikanten gaven een briljante show weg in de Lima. Overvolle tent, groot feest; fantastische muziek.
Vooral leuk, omdat de band vantevoren nog bang was dat de zaal leeg zou blijven.
Hé verrek... Hoi buurmanquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik stond op Camping 4 zoals altijd.Wij stonden vlakbij de kapotte lantaarnpaal (al 10 jaar
) en hadden 2 partytenten met vlaggetjes
Ik heb meteen de nieuwe CD van ze gekocht. Een T-shirt heb ik helaas niet kunnen bemachtigen. Na 't optreden ben ik meteen naar de shirt-stand gerend, maar volgens de verkoper waren ze al opgehaald.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:30 schreef Prep2Fight het volgende:
[..]
Ha er is er eentje die ze heeft gezien!![]()
Wel een van mijn hoogste hoogtepunten van Lowlands![]()
OMG ja, het bamboespringen, ik was het haast vergeten...quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:34 schreef FLR het volgende:
Het was weer een zeer geslaagde Lowlands! Hoogtepunten Arcade Fire en Nick Cave & The Bad Seeds, maar weinig slechts gezien.![]()
En de bamboe-rel zondagnacht![]()
Mail me maar, ik zie ze namelijk nog een keer dan neem ik wel een tshirt voor je mee.. al add je me op msn heb ik nog wel wat leuks voor jequote:Op maandag 22 augustus 2005 17:36 schreef webfreak het volgende:
[..]
Ik heb meteen de nieuwe CD van ze gekocht. Een T-shirt heb ik helaas niet kunnen bemachtigen. Na 't optreden ben ik meteen naar de shirt-stand gerend, maar volgens de verkoper waren ze al opgehaald.Niet zo slim om de shirts al uit de rekken te halen voor 't concert is afgelopen
Ik heb ze jammer genoeg niet helemaal kunnen zien. Eerst 3 nummers in de tent gezien, toen even snel bier gaan halen en backstage aan de zijkant van het podium gaan staan. Erg gave show, aardige lui ook. Ik hoorde van anderen dat met name de "lead"-zanger (die kleine) echt extreem gestressed was vantevoren, maar dat dat ophield op het moment dat hij het podium opliep en de volle tent zag.quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:07 schreef webfreak het volgende:
I
HackensawBoys
Deze topmuzikanten gaven een briljante show weg in de Lima. Overvolle tent, groot feest; fantastische muziek.
Vooral leuk, omdat de band vantevoren nog bang was dat de zaal leeg zou blijven.
2 zelfs; Do You Love Me en als uitsmijter Stagger Lee, echt geweldigquote:Nick Cave
Ben niet zo'n Cave-fan, maar man wat een energiek optreden!
Tevens één van de weinige optredens die ik ooit heb gezien, waarbij een toegift nog echt word verdiend. Tegenwoordig komen de meeste artiesten vanzelfsprekend na 10 sec. applaus alweer uit de coulissen om nog een nummer te spelen. Nick lukte het echter om de zaal 5 minuten lang te laten schreeuwen, klappen en stampen om nog een liedje. En dat kregen we dus ook.
Ik volg ze al een hele tijd en voor zo'n publiek maken ze niet vaak mee (in NL dan)quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb ze jammer genoeg niet helemaal kunnen zien. Eerst 3 nummers in de tent gezien, toen even snel bier gaan halen en backstage aan de zijkant van het podium gaan staan. Erg gave show, aardige lui ook. Ik hoorde van anderen dat met name de "lead"-zanger (die kleine) echt extreem gestressed was vantevoren, maar dat dat ophield op het moment dat hij het podium opliep en de volle tent zag.
[..]
quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2005 17:54 schreef Roellio het volgende:
Tering. Ik had bij de Asia de 2e avond de "nasi hete kip"![]()
![]()
![]()
![]()
Was jij zo'n Loekie die bekertjes ging rapenquote:Op maandag 22 augustus 2005 17:59 schreef -Frankie- het volgende:
Vond het bekertjesysteem best werken. Zonder te veel moeite toch 26 euri's bij elkaar gespaard.
ja mozes, het was mijn eerste keer @ Lowlands, en dan neemt iedereen steevast teveel mee.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
WOW!
Ik las net dat er op donderdag al 36000 (!) mensen op het Lowlands terrein waren
Heheh, normaal gesproken heb ik daar ook een aversie voor, maar ik was niet zo'n schrapert....ik bewaarde ze van mezelf en iedereen die ze me gaf....op een gegeven moment stond ik in de 24 uurstent en daar was een hele groep die me aan het sponsoren was.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:34 schreef Svensational het volgende:
[..]
Was jij zo'n Loekie die bekertjes ging rapen![]()
Achter gebleven ergens op een vliegveld geloof ik.quote:Op maandag 22 augustus 2005 18:49 schreef Rahl het volgende:
Wat was er eigenlijk met de instrumenten van de Editors gebeurt? Verstond niet helemaal wat ie erover zei, behalve dat ie eerst spullen van Voicst had, daarna van de Sons and Daughters en daarna een gitaar van Nick Cave.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |