abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29868066
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:07 schreef webfreak het volgende:
I
HackensawBoys
Deze topmuzikanten gaven een briljante show weg in de Lima. Overvolle tent, groot feest; fantastische muziek.
Vooral leuk, omdat de band vantevoren nog bang was dat de zaal leeg zou blijven.
Ik heb ze jammer genoeg niet helemaal kunnen zien. Eerst 3 nummers in de tent gezien, toen even snel bier gaan halen en backstage aan de zijkant van het podium gaan staan. Erg gave show, aardige lui ook. Ik hoorde van anderen dat met name de "lead"-zanger (die kleine) echt extreem gestressed was vantevoren, maar dat dat ophield op het moment dat hij het podium opliep en de volle tent zag.
quote:
Nick Cave
Ben niet zo'n Cave-fan, maar man wat een energiek optreden!
Tevens één van de weinige optredens die ik ooit heb gezien, waarbij een toegift nog echt word verdiend. Tegenwoordig komen de meeste artiesten vanzelfsprekend na 10 sec. applaus alweer uit de coulissen om nog een nummer te spelen. Nick lukte het echter om de zaal 5 minuten lang te laten schreeuwen, klappen en stampen om nog een liedje. En dat kregen we dus ook.
2 zelfs; Do You Love Me en als uitsmijter Stagger Lee, echt geweldig
A mind with a heart of it's own
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:03:06 #252
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29868118
Ik moet zeggen dat de sfeer en "andere" gebeurtenissen meer indruk op mij hebben gemaakt dan de concerten zelf. die zijn immers meer "alledaags" dan het hele gebeuren eromheen erg leuk vond ik het zingen en "van voor naar achter van links naar rechts" in de rij voor night comedy op zaterdag, man man man dat was prachtig.
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:06:27 #253
73438 Prep2Fight
Noem me alsjeblieft Tim!
pi_29868174
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:00 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik heb ze jammer genoeg niet helemaal kunnen zien. Eerst 3 nummers in de tent gezien, toen even snel bier gaan halen en backstage aan de zijkant van het podium gaan staan. Erg gave show, aardige lui ook. Ik hoorde van anderen dat met name de "lead"-zanger (die kleine) echt extreem gestressed was vantevoren, maar dat dat ophield op het moment dat hij het podium opliep en de volle tent zag.
[..]
Ik volg ze al een hele tijd en voor zo'n publiek maken ze niet vaak mee (in NL dan)
Maar ook omdat ze het tegen The Pixies moesten opdoen waren ze misschien wel gestressed dat er niemand kwam, wat natuurlijk heel grappig is want er kunnen nooit 52.000 man naar The Pixies
Tim's LastFM Charts
' I want a easy plateau, some place to rest my head '
pi_29868238
er waren trouwens 54.000 kaarten verkocht hoorde ik.
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:13:31 #255
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29868287
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:31 schreef Mar10Segovia het volgende:

[..]

Hé verrek... Hoi buurman

Zat je ook echt bij ons of iets verderop?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_29868472
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:54 schreef Roellio het volgende:
Tering. Ik had bij de Asia de 2e avond de "nasi hete kip"

haha ik ook!
en maar bier zoeken, overal rijen, snel naar de wc's gerend: 'geen drinkwater', AAAAAAH snel doorrennen
'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
pi_29868527
Wat was ik brak vanmorgen zeg. ! Lag er pas om 5 uur in omdat een paar idioten het leuk vonden om een tent van ons te jatten en 'm ergens anders neer te leggen. (Camping 4):{.

Donderdag avond kwam ik zo rond 7 uur het terrein op, en had in het begin nog wel lol in de wachtrij. Maar na drie biertjes, een iets te kleine blaas, en een wachtrij van 2 uur voor je, was dat ook wel weer voorbij. .

Vrijdagmiddag om te beginnen naar de Kaiser Chiefs geweest! ik had er nog nooit van gehoord, maar het viel me niet tegen! Ik stond in het 1e vak echt onwijs uit m'n dak te gaan. ! Daarna het 1e vak uit gegaan om te eten, wat we dus beter niet hadden kunnen doen, Met Franz Ferdinand zat het helenaal vol, dus ik had echt een kutplek toen. Ik vond ze echt tegenvallen trouwens, het geluid was kut, ze speelde heel veel nieuwe nummers die niemand kende, ze speelde niet met publiek, wat KC juist ontzettend goed in was !

Open Podium in Essent vond ik ook leuk trouwens, met uitzondering van een par dronken gasten die dachten "grappig" te zijn. .
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_29868574
Ik doe een poging de setlist van Nick Cave op papier te krijgen zodat ik m'n broer even jaloers kan maken. Hopelijk kan iemand helpen want ik heb ze volgens mij nog niet allemaal, ik heb het idee dat ik er 1 of 2 mis. Ze staan vast en zeker ook niet in de goede volgorde, maar dat maakt niet zoveel uit.

Get Ready for Love
Red Right Hand
The Ship Song
Hiding All Away
Tupelo
Messiah Ward
The Weeping Song
Breathless
Supernaturally
Deanna
There She Goes My Beautiful World
The Mecy Seat
Do You Love Me
Stagger Lee
pi_29868614
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 17:59 schreef -Frankie- het volgende:

Vond het bekertjesysteem best werken. Zonder te veel moeite toch 26 euri's bij elkaar gespaard.
Was jij zo'n Loekie die bekertjes ging rapen
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
pi_29868654
Zó m'n eerste Lowlands zit er op. Na twee keer Werchter dit jaar is wat anders, en dat is erg goed bevallen. De voorzieningen waren stukken beter (lekker eten, schone toiletten, 2 x douchen), de veelzijdigheid vond ik ook een pluspunt. Zoveel podia en dan ook nog films, theater, blote badgasten, een fanfare etc. Kortom, volgend jaar waarschijnlijk weer. Ow één ding was wel kut vergeleken met Werchter en dat was die gigantische rij op donderdag avond.

Gezien:
Vrijdag:

Polyphonic Spree (vond ik best vreselijk eigenlijk, veel theater maar weinig muzikaal niveau, de kinderen van de zanger die gedurende het hele concert voor het podium rondliepen waren nog het leukst)
Franz Ferdinand (al op Werchter gezien vorig jaar, toen vond ik het erg leuk nu wat minder)
Royksopp (van een afstandje naar geluisterd en dat was erg aangenaam)

Zaterdag:

Calvaire (absurde Franse film met de nodige shockelementen, mede dankzij het publiek dat met elk flauw chanson mee klapte, erg leuk om te zien)
Death from above 1979 (Tja een flinke bak herrie, kon er weinig mee, na afloop een flinke ruis in de oren)
The Arcade Fire (Dit was het eerste echt gave optreden dat ik zag. We stonden alvast helemaal vooraan voor de Pixies, daardoor ook optimaal genoten van deze band. Wat een show en wat een muziek! Aan het einde klom één van de muzikanten met trommel en al een mast in)
Pixies (Vorig jaar Werchter waren ze al erg ok, maar ze speelden deze avond eigenlijk wel een stuk beter en ze leken zelf ook een stuk enthousiaster. Kim heeft het hele optreden met een glimlach op dr gezicht gespeelt, na het spelen hebben ze gezamelijk het publiek bedankt ze waren niet van het podium te slaan. Toen ze daarna nog een extra lange Gigantic speelden ging het publiek nog meer uit hun dak dan daarvoor al het geval was. Ik hoop dat ik ze nog vaker ga zien)

Zondag:

House of Flying Daggers (Over-the-top martial arts film in een bloedhete Echo, duurde mij veelste lang, was dan ook erg blij toen ik 2 uur later weer buiten in het zonnetje stond)
Editors (Leek wel heel erg op Interpol. Die zanger, wat een aansteller. Waren ze ook nog eens hun instrumenten kwijt, gevolg --> veel geklaag en aanstellerij.)
Coffee & Cigarettes (Omdat mijn mede Lowlandsgangers zonodig de QotsA wilden zien, ben ik toch maar weer de Echo ingedoken waar het gelukkig dit keer niet zo warm was. Jammer dat de film over koffie en sigaretten ging)
Nick Cave & the bad seeds(Na de Pixies en de Arcade Fire het derde hoogepunt voor mij. Ik had alleen wat nummers van z'n nieuwe cd gehoord, maar het leek alsof ik 'm al jaren kende, wat een fantastische vent (en band).
'Paul McCartney krijgt een award van niemand minder dan Bono' - Beau van Erven Dorens.
http://www.last.fm/user/spacemangraig
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:38:52 #261
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29868688
WOW!

Ik las net dat er op donderdag al 36000 (!) mensen op het Lowlands terrein waren
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:45:14 #262
46998 Duder
strolling along
pi_29868764
Iemand op camping 4 bij jolanda gezeten
Ik heb meer respect voor feministen met grote borsten.....
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:49:50 #263
51794 Rahl
Life is just a game we play
pi_29868839
Wat was er eigenlijk met de instrumenten van de Editors gebeurt? Verstond niet helemaal wat ie erover zei, behalve dat ie eerst spullen van Voicst had, daarna van de Sons and Daughters en daarna een gitaar van Nick Cave.
'Very funny Scotty, now beam down my clothes.'
Klippend door je schuur, dorp of plantsoen.
last.fm
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:49:57 #264
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_29868841
Jolanda?

Die opblaaspop?
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:50:02 #265
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_29868845
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:38 schreef Morpheus2002 het volgende:
WOW!

Ik las net dat er op donderdag al 36000 (!) mensen op het Lowlands terrein waren
ja mozes, het was mijn eerste keer @ Lowlands, en dan neemt iedereen steevast teveel mee.
Ik dus ook, en kon n tas niet meenemen. Dus ja ik denk dan haal ik em vanaaf 22.00 wel...

Ja mis! Godver 22.00 van camping 3 gaan lopen met n gast, 2.00 was ik pas terug, en de auto stond als 2e op de parkeerplek
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
pi_29868859
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:34 schreef Svensational het volgende:

[..]

Was jij zo'n Loekie die bekertjes ging rapen
Heheh, normaal gesproken heb ik daar ook een aversie voor, maar ik was niet zo'n schrapert....ik bewaarde ze van mezelf en iedereen die ze me gaf....op een gegeven moment stond ik in de 24 uurstent en daar was een hele groep die me aan het sponsoren was.
12:51 is the time my voice found the words I sought
The end is always the start of a new episode
Elke dag dat iemand je het leven minder prettig maakt, is een dag niet geleefd
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:52:49 #267
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29868887
In dat lowlands krantje stond gisteren inderdaad dat er 54000 mensen aanwezig waren op Lowlands
Bernie en ik zijn tof.
pi_29868922
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:49 schreef Rahl het volgende:
Wat was er eigenlijk met de instrumenten van de Editors gebeurt? Verstond niet helemaal wat ie erover zei, behalve dat ie eerst spullen van Voicst had, daarna van de Sons and Daughters en daarna een gitaar van Nick Cave.
Achter gebleven ergens op een vliegveld geloof ik.
pi_29868925
Hi,

Ook ik ben weer terug van een zeeeer geslaagd Lowlands

Ik ben zondagavond alleen m'n camera en portomonee uit m'n rugtas verloren. De portomonee (rode Vans portomonee) lag wonder boven wonder bij de gevonden voorwerpen (de eerlijke vinder moet even contact met me opnemen) zonder dat er ook maar een cent uit was gehaald, dus echt hulde voor de vinder

De camera is helaas niet teruggevonden. Ik wilde dus vragen of iemand misschien een camera heeft gevonden (of iemand kent die er een heeft gevonden). Het gaat om een Sony P92. Ik wil in elk geval heel graag de foto's hebben, de camera natuurlijk ook wel maar die is te vervangen, de foto's niet.

Ondanks dit incident heb ik genoten van de gekte die Lowlands heet en volgend jaar ben ik weer van de partij!
pi_29868945
Stond er nog iemand op camping 1?
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:57:34 #271
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_29868955
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:55 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Achter gebleven ergens op een vliegveld geloof ik.
inderdaad, hij zei ook nog: "Never fly easy-jet"
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 22 augustus 2005 @ 18:59:16 #272
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_29868982
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:56 schreef super-muffin het volgende:
Stond er nog iemand op camping 1?
.

Achteraan bij de ingang naar camping 2.
pi_29869010
quote:
Op maandag 22 augustus 2005 18:49 schreef Morpheus2002 het volgende:
Jolanda?

Die opblaaspop?

Met dat briefje erop: 'Ook al lijkt ze een beetje slap, ze is nog steeds ontzettend krap' .

Zo ja, dan zaten wij daar ook in de buurt .
... fart.
pi_29869032
He ik stond daar ook in de buurt
-edit-
achter in camping 1 vlak bij 2.
  maandag 22 augustus 2005 @ 19:04:11 #275
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_29869056
Wij stonden bij die partytent met die Ajax-vlag er op.

.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')