Nee, voor jou niet neequote:
Oh gezellig. Kom je dan van zelf wel een keer tegen met stappen als je met jett op stap gaatquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Molluck het volgende:
[..]
Nee, voor jou niet nee![]()
Maar als ik Jett zwanger gemaakt heb kom ik daarna wel ff een biertje met jou drinken hoor![]()
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh gezellig. Kom je dan van zelf wel een keer tegen met stappen als je met jett op stap gaat![]()
Morgen word ik 25.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:50 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij eigenlijk?
Ga jij naar dezelfde café's/clubs als Jett?
Hebben jullie elkaar eigenlijk al eens ontmoet?
westwood is niet scheveningen hoorquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Morgen word ik 25.
Nee heb jett nooit gezien en we kennen elkaar niet.
Zij komt in een club waar ik vroeger elk weekend was. Echt een kakker club in scheveningen.
En heel soms kom ik daar nog wel eens en zij volgens mij ook. Voor de rest elkaar nooit gezien.
Dat is het eigelijk.
En om de Slow chat te breken
[afbeelding]
Dit vind ik wel een mooie jas. Simpel maar heeft wel wat![]()
Westwood is randje duindorp randje kijkduin jaquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:55 schreef Jett het volgende:
[..]
westwood is niet scheveningen hoormaar nog gewoon den haag
eerder kijkduin.
nee dat is bij de zeewindelaan daar.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Westwood is randje duindorp randje kijkduin ja![]()
Officieel is het Den Haag ja.
Jij woont toch dicht bij kijkduin in de buurt van het strand?
Als ik me niet vergis de hoofdweg naar kijkduin links heb je dan dat nieuwbouw gebeuren en daar achter tegen de kust aan ligt die villa wijk met ouwe huizen met veel rieten daken. Daar ergens woon jij toch?
Wat me ook op valt is dat het logo weg is zie je datquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:59 schreef Molluck het volgende:
Best een mooi merk, dat A&F he![]()
ff on topic: dat overhemd is uit de Ezra Fitch lijn, al die dingen zijn wat duurder, de spijkerjasjes en spijkerbroeken zijn bijvoorbeeld veel meer bewerkt enzo, maar ik weet niet waarom dit duurder moet zijn. Kwa model zit er weinig verschil in en het ontwerp van de stof is niet meer of minder werk, misschien door de samenstelling van de stof, of gewoon om het wat exclusiever te houden...
Ik denk het wel ja. Het staat ook gewoon op een wanadoo accountjequote:
Laan van poot dat is die weg tegen over dat bos toch. Daar zit ook de westwood.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:00 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dat is bij de zeewindelaan daar.
ik woon gewoon in de vogelwijk. laan van poot.
Ik heb wel een OV.quote:Op zondag 21 augustus 2005 19:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee dat kan niet. Jij woont niet in de buurt bij haar en ik wel![]()
Foto's vind ik ook niet echt professioneel te noemen...quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik denk het wel ja. Het staat ook gewoon op een wanadoo accountje![]()
Komen van Ebay kijk maar naar de kleine logo rechts onder in.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:25 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
Foto's vind ik ook niet echt professioneel te noemen...
ik ga morgen maar eens even kijken dan, ligt het gewoon al bijna een week op slechts 30 meter afstandquote:Op zondag 21 augustus 2005 19:15 schreef Steijn het volgende:
Je hebt mail.Volgens track-trace staat het pakket op het postkantoor.
quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:25 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Komen van Ebay kijk maar naar de kleine logo rechts onder in.
Ze staan wel ingeschreven bij de KvK.. Of zegt dat niets? Ik heb er niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 21 augustus 2005 20:01 schreef ook_gek het volgende:
Ik denk het wel ja. Het staat ook gewoon op een wanadoo accountje![]()
KVK zegt helemaal niks. Elke lul kan een KVK nummer opvragen. Kost je alleen wel wat geld.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:28 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ze staan wel ingeschreven bij de KvK.. Of zegt dat niets? Ik heb er niet zoveel verstand van.
En Jett, ik ben jaloers.
Ik ging net even mijn wishlist checken en kwam uit op een bedrag van $ 384,- excl verzendkosten.
''Is de kleding die Goedkopepolo.nl verkoopt echt?quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:31 schreef ook_gek het volgende:
[..]
KVK zegt helemaal niks. Elke lul kan een KVK nummer opvragen. Kost je alleen wel wat geld.
Je hebt wel een adres met een KVK nummer. Maar goed of je daar wijzer van word....
Oh okay. Sorry dan als ik jullie misschien blij heb gemaakt met een dooie mus.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:31 schreef ook_gek het volgende:
KVK zegt helemaal niks. Elke lul kan een KVK nummer opvragen. Kost je alleen wel wat geld.
Je hebt wel een adres met een KVK nummer. Maar goed of je daar wijzer van word....
Mooie wijk is dat overigens.quote:Op zondag 21 augustus 2005 20:00 schreef Jett het volgende:
[..]
nee dat is bij de zeewindelaan daar.
ik woon gewoon in de vogelwijk. laan van poot.
dan koop je toch geen A&F zeker?quote:
Zonder importkosten is A&F helemaal niet zo duur hoor...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |