abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:00:42 #276
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804842
Komt vanzelf wel Baajguardian. Ik probeer de poorten open te zetten en dan krijg jij vanzelf ook waar je recht op heb. Geduld dus Het is nu een kwestie van tijd om het allemaal te voltooien.

Dan is ellende voltooid verleden tijd.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_29804843
*even langs fietst om Dromenvanger gedag te zeggen *
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:01:37 #278
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29804844
heb jezelf inde hand baaj. zo moeilijk is het ook weer niet om van de kleinste dingen in het leven te genieten. maar ja tegenwoordig zit bijna iedereen in het "ik moet haasten want ik moet zoveel dingen doen die ik zogenaamd leuk vind dat ik tijd te kort kom" gedachte.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:02:40 #279
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804849
Hallo Darkelf

Ik ben op dreef en heb zin erin. Ik ga nu pas echt beginnen waar ik voor gemaakt ben

En dat is contact leggen. Ik heb al contact continue en altijd al gehad maar ze kwamen nooit door zoals ze moesten doorkomen. En "ze" , ze is de overleden mensen en nog meer misschien.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:03:54 #280
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804854
Enyalius?? Hoezo zou je dingen "zogenaamd" leuk vinden. Je vindt dingen leuk of je vindt dingen niet leuk. Zogenaamd leuk vinden bestaat niet volgens mij.

En deze post is gemaakt als deja vus gevoel Niet deze hele post maar hetgeen ik hierboven schreef, de eerste 2 regels dus. Hetgeen wat hierna komt is na de deja vus geschreven.

Ik heb deze post al eens geschreven Het is de film die zich aan het herhalen is. De film hangt zich op? Of hoe zit dat nu precies. Ik zit tegen het einde van de film aan dus in principe moet er een nieuwe film aangebracht worden zodat ik niet steeds tegen het einde van de film loop aan te hikken.

Het is dus die poort die ik bedoel. Die poort waar ik tegenaan zit te hikken zal ik op de een of andere manier moeten openen zodat die deja vus niet meer bestaan. Dan is er openheid gekomen in alles.

En is er eindelijk complete vrijheid te krijgen. Misschien loop ik tegen het einde van het universum aan te lopen ofzo. Dat die poort naar andere dimensies eindelijk open moet. Want ik wordt moe van die deja vus continu.

In een boek van Stephen King gaat het ook op een gegeven moment over deja vus. Steeds opnieuw hetzelfde meemaken, tegen het einde loopt het anders en gaat die vrouw touwtje springen. En steeds kwam een bord terug over de heilige maagd maria, uiteindelijk was die heilige maagd maria niet goed en schreef King dat het beter was dat ze zou verdwijnen of iets dergelijks.

Maar dan moet ik wederom het boek lezen, want ik sla nog steeds de helft over
pi_29804900
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:59 schreef BaajGuardian het volgende:
soms ben ik jaloers op dromenvager , ik wil ook wel eens genieten
Genieten.
Vertel eens waar jij van zou kunnen genieten.
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_29804915
@Dromenvanger.... sssssssst..... het is nog vroeg....... zelfs die koter van mij zit nu nog even rustig zonder gespring op en neer naast mij.

Adem in....
adem uit....
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:14:02 #283
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_29804920
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 09:11 schreef Mirage het volgende:

[..]

Genieten.
Vertel eens waar jij van zou kunnen genieten.
van mijn lichamelijke lasten af zijn , verdomde hel atm
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:18:51 #284
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29804962
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 09:03 schreef Dromenvanger het volgende:
Enyalius?? Hoezo zou je dingen "zogenaamd" leuk vinden. Je vindt dingen leuk of je vindt dingen niet leuk. Zogenaamd leuk vinden bestaat niet volgens mij.
veel mensen denken te weten wat ze leuk vullen dus ze hebben heel veel hobbies e.d. om hun tijd te vullen. maar eigenlijk weten heel veel mensen niet wat ze echt willen. ze doen het maar omdat de rest ook zoveel dingen doen omdat ze anders het idee hebben dat ze "saai" bezig zijn.

maarja ik ben iemand die zich liever op een paar dingen richt en er daadwerkelijk goed in is en er dieper en langer van kan genieten dan dat ik mezelf dun verspreid over veel dingen die ik waar je in die korte tijdspan maar oppervlakkig van kan genieten.

denk dat ik maar es ga ontbijten
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:22:43 #285
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29804987
Ik ben rustig Mirage en ik heb soms nodig dat ik ff doorspring naar voren om door de barriere heen te komen. Anders blijf ik mijn hele leven in deze dimensie zitten en dat is niet de bedoeling lijkt me.

Af en toe heb ik het idee dat ik zomaar in een andere dimensie kan springen maar dat doe ik niet omdat ik dan kan verdwalen. Ik zal eerst alles nog beter op orde moeten hebben voordat ik die sprong waag. En die sprong is nu niet te doen ook.

Dus ik roep ff heel hard halt stop en geef rood licht bij mezelf. Ik moet af en toe rood licht geven maar dat lukt me steeds beter.

Tijd om nu ff te roken.

Het is niet makkelijk altijd, af en toe is het zwaar Maar het hoort erbij.

1,2,3 stop. Ik blijf ff in de 3e dimensie nog.

De 4e dimensie kan altijd nog. Ik bedoel ik ben pas 28 jaar en heb nog mijn hele leven de tijd. Dus ik wil ook niet haasten want haastige spoed is zelden goed Het beste is om het met zijden handschoenen aan te pakken.

Ideaal zou zijn wanneer ik kan switchen tussen de verschillende dimensies. Dus van de 3e naar de 4e en naar de 5e. En weer terug. En niet in een keer in het diepe springen want daar had ik vroeger tijdens het zwemmen al een gruwelijke hekel aan. Van het ondiepe naar het diepe was een hel voor mij op de lagere school.

Ze hadden daar 2 zwembaden dus. 1 ondiep bad waar je de eerste zwemoefeningen kreeg en een diep bad. Niet zoals het vaker is bij 1 zwembad met zowel ondiep water als diep water. Zodat je beter kon wennen aan de overgang tussen die 2.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:27:05 #286
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29805021
Tijd voor rust. Ik ga ff buiten in de frisse lucht zitten
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:33:21 #287
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_29805082
dan ga ik opnieuw een poging waging om die eindbaas van het ps2 spel te verslaan
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 09:37:01 #288
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29805109
Succes

Ik ben weer in de 3e dimensie volgens mij. Ik zat net heel ff in een andere dimensie en voelde me helemaal opgaan in het niets. Het was geen psychose maar een ervaring. Dus ben ik direct overgeschakeld naar hier. Ik zal daarom ook blijven schrijven om dit proces beter onder de knie te krijgen.

Daarom is het ook van belang dat ik me bezig hou met abstracte zaken. Om de grenzen aan te geven en grenzen aan te leggen ook. Grenzen en deuren die vanzelf gesloten kunnen worden zodat ik totale controle heb in mijn reis.

Je kunt het als een soort van architectuur zien. Maar dat is nog lang niet afgelopen. Er valt nog veel te bouwen. Maar er zullen in ieder geval fundamenten moeten zijn. Zonder fundamenten zakt een huis ook in elkaar als het hevig regent.

Moeras-vorming is niet goed en drijfzand al helemaal niet want dan verzuip ik gegarandeerd.

Daarom ga ik nog tekenen van zaken om die grenzen af te scheiden van elkaar. Ik heb nog veel werk te verrichten

Ik denk dat ik zo ff ga douchen. Eerst ff ontspannende muziek van beethoven luisteren.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 10:04:31 #289
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_29805386
Ik ga ff fok verlaten voor een uurtje. Buiten vlottend financieel management lezen.

Ik ga me niet teveel bezig houden met het paranormale voorlopig. Even wat exacters erbij pakken, economie dus. Dan kom ik weer back on earth want net ging het ff te ver naar voren. Of moet ik zeggen "Boven"

Dat ik door de barriere heen wil gaan is niet slecht. Maar net was ik ff te ver gegaan.

Dus ik ga ff wat exacters doen en ga mijn studie accountancy oppakken thuis. Alleen moet ik opzoeken of er bepaalde zaken veranderd zijn. Maar daar is de accountancy pagina voor gemaakt op internet.
pi_29805512
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:30 schreef UncleScorp het volgende:
Olla

Sinds gister terug van een weekje Spanje met wife en kids.

Amai wat een weer is me dat hier zeg

En met al die vliegtuigcrashes van de laatste week was ik blij dat we geland waren in Brussel ...

Kunnen we terug ouwehoeren
Haai, daar ben je weer.
Mij viel het dus wel op dat je er niet was. Had zelfs de neiging om wat nieuws items over de vogelgriep in de Oeral voor je te plaatsen
Maar ik dacht: ach.... dat haalt ie wel in.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_29805581
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 08:32 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Yea die klik heb ik ook ... schakel ik automatisch over op een colaatje ofzo.
Dus écht doorzakken zoals vroeger lukt gewoon niet meer
Heb niet eens de puf om door te zakken.

Wel af en toe op een feestje mezelf helemaal kapot dansen.
Laat anderen maar zuipen, ik dans wel.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29805653
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 09:13 schreef Mirage het volgende:
@Dromenvanger.... sssssssst..... het is nog vroeg....... zelfs die koter van mij zit nu nog even rustig zonder gespring op en neer naast mij.

Adem in....
adem uit....
rust?

werd vanacht 2x wakker omdat Rosa last had van een haarbal die ze dreigde op mijn hoofd te deponeren terwijl ik probeerde door te slapen.
Na de 2de keer en ik maar opgestaan en heb ik Roos maar uit mijn kamer meegenomen.

Het was hier erg rustig.... zo rustig dat ik dacht: kom.... ik ga es ff lekker terug mijn nestje in.
Staat George te mauwen. Die kat mauwt noooooit. Maar als ie begint dan klets ie de oren van je kop met zijn rare stemmetje. Zijn langgerekte mauw klinkt trouwens net als : MAAAAAM.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 11:49:34 #293
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_29806999
idd maar wou george naar binnen of wasie al binen ?
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_29807636
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 11:49 schreef Electro-Worm het volgende:
idd maar wou george naar binnen of wasie al binen ?
Toen was ie al binnen. Hij houdt niet op met kletsen. Net heft ie wel 1,5 uur naast me gelegen. Achterpootjes uit elkaar, buikje naar boven, bovenlijfje zo gedraaid dat ie zijn voorpootje om mijn knie kon slaan en ik zijn koppie en buikje tegelijk kon kroelen. Daarbij lag ie met zijn bekje tegen mijn knie te kwijlen van puur genot onder een mekker hier en daar met een katteglimlach. Hij wil weer bij me zijn.
Ik zeg het je.... het betekend dat het gedaan is met de zomer.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_29807637
Oei, nog mijn excuses voor begin van gisteravond nokwanda.
Ik ben weggerent midden in ons gesprek voor welkbekende redenen, en toen mijn lichaam eindeljik weer rustig was ben ik een poos in slaap getuimeld !

Ik ga maandag toch maar even langs een arts, wantikbeginmij nu toch wel zorgen te maken. Mijn bui groeit enorm maar mijn gewicht wordt minder.
Dit herken ik niet van de vorige zwangerschappen. Ik vind het eng. En mijn maag/slokdarm/keel doen pijn van het spugen.
Ik ga zo maar gember halen en thee zetten ofzo, dat schijnt te kunnen helpen ?
Sir Winston Churchill
pi_29807710
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:20 schreef Mirage het volgende:
Oei, nog mijn excuses voor begin van gisteravond nokwanda.
Ik ben weggerent midden in ons gesprek voor welkbekende redenen, en toen mijn lichaam eindeljik weer rustig was ben ik een poos in slaap getuimeld !
Ow, dat dacht ik al. Wilde er eik nog een grapje over maken maar vond dat ook weer zielig voor je
quote:
Ik ga maandag toch maar even langs een arts, wantikbeginmij nu toch wel zorgen te maken. Mijn bui groeit enorm maar mijn gewicht wordt minder.
Dit herken ik niet van de vorige zwangerschappen. Ik vind het eng. En mijn maag/slokdarm/keel doen pijn van het spugen.
Ik ga zo maar gember halen en thee zetten ofzo, dat schijnt te kunnen helpen ?
Ja, da´s waar ook.... gember. Vergeten. Dat vertelde een Afrikaanse vriendin me eens. Mijn tante maakte gemberthee (niet teveel gember. Tis wat scherp) met een sinaasappelschil erin voor me.

Tis nu ook anders. Je eerste twee zijn jongens.
Maar navragen kan geen kwaad.
Dinsdag moet je toch gaan voor de echo? of haal ik nu alles door elkaar?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:42:05 #297
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29808103
Gezien ik in TRU ben vraag ik maar eens of vervloekte broodmessen bestaan. Ik heb me zojuist voor de zoveelste keer gesneden met dat mes, en diverse bezoekers hebben zich ook al opengehaald met dat mes.
pi_29808167
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:42 schreef Alicey het volgende:
Gezien ik in TRU ben vraag ik maar eens of vervloekte broodmessen bestaan. Ik heb me zojuist voor de zoveelste keer gesneden met dat mes, en diverse bezoekers hebben zich ook al opengehaald met dat mes.
Messen! Da´s meer Enyaluis´ specialiteit
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 12:45:42 #299
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_29808187
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:44 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Messen! Da´s meer Enyaluis´ specialiteit
Wat moet ik dan? Mijn brood doormidden mediteren?
pi_29808251
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 12:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Wat moet ik dan? Mijn brood doormidden mediteren?
met een astraal broodmes
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')