Kerel! Ze woont in dezelfde plaats man! Je kent haar toch wel!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie?
Het spijt me. Echt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:41 schreef Zwansen het volgende:
Oh toch jammer dat er iemand reageert. Had dit topic graag voor mij en haar willen houden.
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Wie?
Foto?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kerel! Ze woont in dezelfde plaats man! Je kent haar toch wel!
Dat zeg je echt altijd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:46 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Het spijt me. Echt.
Ik wilde alleen mijn medeleven betuigen!
Nou vooruit, kom maar.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef cerror het volgende:
Volgens mij heb je een beurt nodig Zwansen.
Hallo!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!
hoi
Zoek en Gij zult vinden.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:50 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Van haar bedoel, lapZwans!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:50 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hallo!Maar slecht hoor...eerst over die ene en nu over haar een topic... als ze dat hoort!
Ik ben naar bed.
Ga je nu haar fotoboek volspemmen ?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:56 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Oh, wacht, http://fotoboek.fok.nl/Nouk![]()
Nee, hoezo?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 04:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ga je nu haar fotoboek volspemmen ?
Zeg.....kom jij uit Limburg?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:08 schreef Nouk het volgende:
Kenker, dit zie k nu pas! En dan eerst een topic voor haar openen. Smiegt dat je dr bent.
En ik heb niet meer het idee dat het goedkomt ja..
Nee. Zie ik er zo uit?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:08 schreef Nouk het volgende:
Kenker, dit zie k nu pas! En dan eerst een topic voor haar openen. Smiegt dat je dr bent.
Sommige mensen hebben nu eenmaal voorrang.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:08 schreef Nouk het volgende:
Ik wil niet eens meer dat het goed komt.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nu eenmaal voorrang.
Harder!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ik wil niet eens meer dat het goed komt..
MOET JE NOU ?!
Wat een lul is het hé! Ik heb er ook al wat van gezegd! Het kán gewoon niet!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:08 schreef Nouk het volgende:
Echt he? En dat moet dan een lief vertrouwd iemand zijn waar je je problemen kwijt kan!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat een lul is het hé! Ik heb er ook al wat van gezegd! Het kán gewoon niet!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Echt he? En dat moet dan een lief vertrouwd iemand zijn waar je je problemen kwijt kan!
NIKS HEB JE DR AAN, HELEMAAL NIKS!
SHIRquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:15 schreef Shirley het volgende:
[..]
Wat een lul is het hé! Ik heb er ook al wat van gezegd! Het kán gewoon niet!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |