quote:0-60 mph: 3.4 seconds
1/4 Mile: 10.8 seconds
Top Speed: 214.4mph
Engine: Twin- Turbo V8
Displacement: 5733cc
Power 585HP @ 5,300 RPM
Transmission: 5- speed Manual
quote:7 - De bodemplaat van de auto hangt nogal laag. Hierdoor raak je vaak de grond en beschadigd de bodemplaat. Tot nu toe drie bodemplaten versleten.
Dat dacht ik ook toen ik foto's van een naakt meisje zag met een ijsjes naam of zo ietsquote:
Mja, die maat van mij met die 156 schuurde idd altijd flink over de hobbeltjes heen jaquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:19 schreef BoJo het volgende:
nog ff die 156 jtd myreview op autoweek.nl
[..]![]()
niks voor mij dus in Amsterdam en Servie & Montenegro
Ik heb geeen idee waarom ze opeens zo reagerenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
maar eeuh wat was er nou zo hard aan die opmerking van ook_gek![]()
mis ik iets of stellen jullie je aan![]()
die 156 staat me steeds minder en minder aanquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Mja, die maat van mij met die 156 schuurde idd altijd flink over de hobbeltjes heen ja
Maar geen bodemplaten vervangen
Hij was dan ook nog niet zo oud alvorens hij ermee ophield
denk dat je iets mistquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:20 schreef ThaFreak het volgende:
maar eeuh wat was er nou zo hard aan die opmerking van ook_gek![]()
mis ik iets of stellen jullie je aan![]()
Nee man, is echt een heeeeeerlijke bakquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:22 schreef BoJo het volgende:
[..]
die 156 staat me steeds minder en minder aan
Alexxx zijn vriendin ookquote:
kan niet op werklaptopquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb geeen idee waarom ze opeens zo reageren![]()
kom eens op msn
http://webmessenger.msn.comquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
kan niet op werklaptop![]()
zit zo'n half werkend windows geval op.....en heb geen rechten om instellingen te weizigen![]()
![]()
is het dringend kun je altijd eve mailen![]()
wat danquote:
lolquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
http://webmessenger.msn.com
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |