Tja, we zitten wel bij BNN natuurlijkquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het volgens sommigen al ruk, dit seizoen ook letterlijk.![]()
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE alsjeblieft zeg, doe me dit niet aanquote:Op maandag 22 augustus 2005 13:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:42 schreef haagse_elfje het volgende:
Victor is de man!!!!!!!!!!!!!!!
¨quote:Op maandag 22 augustus 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
Victor = Arthur????
Ik vraag me af hoeveel mensen dit gaan geloven.quote:Op maandag 22 augustus 2005 13:05 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
nou hij is duidelijk zichzelf niet he....quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:04 schreef Mvnl het volgende:
Uhm... hoezo dat?
Bij die spiegel verwachtte ik even een Erik van Overeem scène (Goudkust).quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:43 schreef babette21 het volgende:
nou hij is duidelijk zichzelf niet he....
dus: wie is hij dan wel??????![]()
[afbeelding]
verklaar je naderquote:Op maandag 22 augustus 2005 21:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Bij die spiegel verwachtte ik even een Erik Overeem scène (Goudkust).
Het voldeed aan alle verwachtingen. Die lachband maakte het allemaal nog triester.quote:Op maandag 22 augustus 2005 20:36 schreef babette21 het volgende:
vreselijke comedy op Talpa, met Dennis Overeem als macho [yeah right]
en Jennifer Hoffman heeft een nieuwe stem!!
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:00 schreef Iwan1976 het volgende:
Dokter Erik van Overeem had een tweelingbroer die verongelukt is met een vliegtuig. Na z'n dood had hij echter nog steeds gesprekken met z'n overleden broer in de spiegel en Erik gaf zich ook een tijdje uit voor hem.
Julia: "Gggg.... Goudkust?!?"quote:BTW: Arjo gisteren met z'n 'Amsterdamse Goudkust'.
Yep, Frank van Overeem. Erik had een oogje op Emma Verkuil (EH&T: Corine Boon). Als ik het me goed herinner zijn de scenario's van EH&T een tijdje geschreven door iemand van scriptstudio.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:11 schreef babette21 het volgende:
ach ja Frank ofzo?! had hij niet iets met die blonde van "Eigen huis en tuin"??
Fan is een groot woord, maar ze doet het erg goed.quote:Julia: "Gggg.... Goudkust?!?"
ben ik echt nog steeds de enige fan???
Dat schaap had ik nou net verdrongen...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 08:54 schreef Iwan1976 het volgende:
Marnix en Stijn hadden meer met elkaar gemeen dan ze dachten: allebei erin geluisd door een Vroman.
Ik vind haar gewoon übergeil, meer niet.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:11 schreef babette21 het volgende:
ben ik echt nog steeds de enige fan???
haha jij valt wel op vals en lui?!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:24 schreef Svensational het volgende:
Ik vind haar gewoon übergeil, meer niet.
Damn, wat een w_i_v-bericht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |