quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:56 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat dat betreft geef ik Ilyas gelijk.
Super... En Iwan, geen sneeuw in de Dolomieten voor mij, maar zon in Toscane:)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:28 schreef soapie het volgende:
Haai Babette, lekkere vakantie gehad????
Lieve schat! Jij hebt de hiërarchie nog niet begrepen! Eerst IK, dan IK en dan JIJ! Ik wil op de even dagen Iris, op de oneven dagen Lizzy en in het weekend mag jij ze hebben. Maarehhhh ... wil je je inhouden? Anders ben ik ze kwijt!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:59 schreef haagse_elfje het volgende:
vergeet ik toch
joost&lizzy (nog meer ouwe koeie)
leefbaarfok je mag lizzy ook hebbuh hoor
neem ik wel iris, zolang ze maar niet praat
Het grote nieuws al gehoord dat Dian en Linda terugkomen in GTST? Bron: GTST.Nlquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
Super... En Iwan, geen sneeuw in de Dolomieten voor mij, maar zon in Toscane:)
ONM vervalt snel in oude gewoontes: wat een saaie bedoeling vandaag
maar Julia verdient inmiddels bijna een standbeeld. meer hiervan graag...
Stomme vraag, maar wat heeft dit met ONM te maken???quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Het grote nieuws al gehoord dat Dian en Linda terugkomen in GTST? Bron: GTST.Nl
Dian is oud nieuws, Linda heb ik zelf geregeld...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:04 schreef Nano het volgende:
Het grote nieuws al gehoord dat Dian en Linda terugkomen in GTST? Bron: GTST.Nl
Helaas geen screenshots. Het kwam erop neer dat er geen mensen ontslagen zijn en Mark (Jack) vertelde dat hij als kind al naar GTST keek. Hij kon zich de scène met Frits van Houten in de badkuip nog goed herinneren.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:22 schreef Nano het volgende:
Iwan, heb jij screenshots van Jack Woods genomen? Of weet jij wat hij vertelde, en of het echt waar was van Dennis/Arnie?![]()
Die mag geeneens meer over straat.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:57 schreef haagse_elfje het volgende:
![]()
dit zeg jij echt niet tegen je vriendin....of loopt jouw vriendin ook gesluierd rond?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.President Camacho
TV series: Boardwalk Empire | Burn Notice | Dexter | Game of Thrones | Impractical Jokers | Luther | Sherlock | Sons of Anarchy
Vooral die neusgatenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 21:28 schreef babette21 het volgende:
wat je al niet tegenkomt in Italië... uit een verdwaalde Revu:
[afbeelding]
voor hen met goede ogen: Simone Cobben in Nieuwe Revu, wk 27 2005
*vraagt zich af of zij ook een vriend is en zwaait terugquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:07 schreef babette21 het volgende:
* Babette zwaait liefjes naar haar fok!-vrienden
net een onm-marathon uitgezeten...
de nieuwe leader is wel wennen, maar dat gaat wel lukken denk ik
verder vraag ik me af of de lampjes bij bnn op zijn: waarom zijn 9 van de 10 scenes in het donker?!?!
geen fijne combinatie met het breedbeeld-effect [nu hebben ze allemaal een plofkop!!] op een kleine tv
de dood van Ron had ik al voorspeld...
Victor terug is leuk, zijn rendez-vous met Bettina en zijn ontmoeting met Niels vond ik erg vermakelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door brombeertje_soaps op 19-08-2005 13:22:26 ]
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 13:10 schreef brombeertje_soaps het volgende:ik wist niet dat Niels en Maurice bevriend warenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Shirina for presidentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |