Mooi zo, optyfen met die slet.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Zie je!? Hoertje Branca gaat al met Pa Frommel neuken!
D'r jurkje schijnt wel lekker doorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Iris moet niet zo janken. Ze is nu tenminste van Hilly af.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:22 schreef LeefbaarFok het volgende:
Wat heeft dat met Julia te maken?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:31 schreef pberends het volgende:
Iris moet niet zo janken. Ze is nu tenminste van Hilly af.
Verkeerde quotequote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:32 schreef LeefbaarFok het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Julia te maken?
Ja HALLO! Dat gehoer zag je in de preview voor de STER.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:53 schreef TheVulture het volgende:
Toen ik die Chris Tates binnen zag komen dacht ik meteen, die gaat het met Julia aanleggen en het heeft welgeteld 20 minuten geduurd en mijn vermoedens worden bevestigd. lekker voorspelbaar![]()
Tonny en Elif zullen ook nog wel gaan neuken...
Wat dat betreft geef ik Ilyas gelijk.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:47 schreef haagse_elfje het volgende:
ja hoor daar gaan we, het moslim gezeik kan beginnen, vrouwen zijn minder
LeefbaarFok&Lizzyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:56 schreef haagse_elfje het volgende:
dat denk ik ook...
tonny&elif
vroman sr & julia
sanne&renee
niels&iris
kyra&daan ( lekker ouwe koeie uit de sloot halen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |