Thanks Shirley!!quote:
Ja, ik vind het ook leuk om mijn ervaringen aan anderen te laten weten. Altijd handig om te weten wat een ander ervan vindt. Bij mij juist soms dé reden om iets te kopen waar ik over twijfel.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:10 schreef Anitra het volgende:
[..]
Thanks Shirley!!
Leuk dat je ook wat neerzet bij de produkten want dat is juist de bedoeling, de gebruikers ervaringen delen!
Ik vind hem niet dun, hij is best 'stevig', om in cremetermen te spreken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:03 schreef jessie het volgende:
Hmm dezelfde als ET en ik dus. Vreemd dat de jouwe zo lekker is. Nou ja voor jou wel fijn natuurlijk. Is die bij jou ook erg dun?
zeker welquote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:jongens die Lush hebben zijn zeker niet cool.
.
Das offtopicquote:
Je wilde toch niet cool zijn?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 01:17 schreef HeatWave het volgende:jongens die Lush hebben zijn zeker niet cool.
.
Grazie Molto, Maerycke (heel erg bedankt)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:56 schreef Maerycke het volgende:
Pepernotenzeep, speculaaszeep, dropzeep.. allemaal hetzelfde toch?
De zeep heet overigens Picasso zeep
raak ik een gevoelige snaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:01 schreef Maerycke het volgende:
Dat zijn van die details die ik eigenlijk helemaal niet wil weten..
Dat jouw wederhelft een wilde nacht heeft gehad, raakt nou niet bepaald een gevoelige snaar bij mij neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
raak ik een gevoelige snaar?
dat is het risicoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ymme die dreamtime temple balm werkt ook als een tiet vannacht eens niet gesmeerd en tadaaa ik sliep weer verrot![]()
er was een vervelende mug die me wakker hieldquote:
ze hebben daar meer geur door de knoflook etc.. die ze daar nogal extreem eten tegenover hierquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gelukkig!! hihi
Ik kan de Picassozeep niet vinden in het krantje
Ze hebben naar mijn idee meer deodorants dan hier (misschien door de hitte aldaar)
Heel erg jammer dat ik er nu pas achter kom dat de Lush ook in Venetie zit.
liever dat dan een smakeloos Nederlandquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ze hebben daar meer geur door de knoflook etc.. die ze daar nogal extreem eten tegenover hierdus tja
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |