Grazie Molto, Maerycke (heel erg bedankt)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:56 schreef Maerycke het volgende:
Pepernotenzeep, speculaaszeep, dropzeep.. allemaal hetzelfde toch?
De zeep heet overigens Picasso zeep
raak ik een gevoelige snaar?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:01 schreef Maerycke het volgende:
Dat zijn van die details die ik eigenlijk helemaal niet wil weten..
Dat jouw wederhelft een wilde nacht heeft gehad, raakt nou niet bepaald een gevoelige snaar bij mij neequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:02 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
raak ik een gevoelige snaar?
dat is het risicoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:05 schreef _evenstar_ het volgende:
ymme die dreamtime temple balm werkt ook als een tiet vannacht eens niet gesmeerd en tadaaa ik sliep weer verrot![]()
er was een vervelende mug die me wakker hieldquote:
ze hebben daar meer geur door de knoflook etc.. die ze daar nogal extreem eten tegenover hierquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gelukkig!! hihi
Ik kan de Picassozeep niet vinden in het krantje
Ze hebben naar mijn idee meer deodorants dan hier (misschien door de hitte aldaar)
Heel erg jammer dat ik er nu pas achter kom dat de Lush ook in Venetie zit.
liever dat dan een smakeloos Nederlandquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:09 schreef _evenstar_ het volgende:
[..]
ze hebben daar meer geur door de knoflook etc.. die ze daar nogal extreem eten tegenover hierdus tja
![]()
Zo'n heel klein (waarschijnlijk superschattig) wezentje?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:23 schreef _evenstar_ het volgende:
schatje ik heb een beebje in mijn lijf die dat niet zo tof gaat vindenmijn lasagna roeleert en mijn pasta kip ook
![]()
Ik stond heel uitgelslapen op, dus dat zit wel goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:39 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Mooi zo, soms kan ik inderdaad niet slapen, maar dat is meestal omdat ik ergens zenuwachtig voor ben omdat ik vroeg moet opstaan o.i.d.
kun je er ook makkelijk van opstaan, of gaat dat moeizaam?
Die staat ook niet in het krantje. Ze hadden alleen nog een voorraad bij de Rialto. Bij de andere Lush in Venetie hadden ze het ook niet. Ik denk dat ik met mijn 8 stukken de voorraad ook aardig heb geslonken.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:06 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Gelukkig!! hihi
Ik kan de Picassozeep niet vinden in het krantje
Ze hebben naar mijn idee meer deodorants dan hier (misschien door de hitte aldaar)
Heel erg jammer dat ik er nu pas achter kom dat de Lush ook in Venetie zit.
Misschien dan maar een e-mail sturen over hoe het zit met het feit de fabriek wakker schudden en laten leveren die handel..?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:47 schreef Kyara het volgende:
[..]
Die staat ook niet in het krantje. Ze hadden alleen nog een voorraad bij de Rialto. Bij de andere Lush in Venetie hadden ze het ook niet. Ik denk dat ik met mijn 8 stukken de voorraad ook aardig heb geslonken.
Thanks, matequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:40 schreef ymme het volgende:
[..]
Ik stond heel uitgelslapen op, dus dat zit wel goedje kunt er lekker van
en goed van opstaan!
Dat kan je nu ook al hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:27 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Plus nog een voordeel: Je kunt alle Baby/Kinderproducten kopen bij Lush!!!!
daar zit een kern van waarheid in, heb je mijn mailtje overigens ontvangen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat kan je nu ook al hoor
Jezelf met zachte producten verwennen is nooit mis
Het zit je niet mee, jessiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:42 schreef jessie het volgende:
O waar ruikt die naar Anitra en waar heb je die vandaan?
Nog geen antwoord op mijn mailDe ene keer krijg ik binnen een uur antwoord, de andere keer na 2 dagen.
Mijn nieuwe potje zal ik nu zaterdag wel niet hebben!!!
Fijn dat je het ontvangen hebt! Moeilijk he, die Sexy. Ik vond hem ook behoorlijk naar honing ruiken maar kon ook niet zeggen of het iets voor jou zou zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:59 schreef La_Guiri het volgende:
Kyara!!! Ik heb de Sexy en de Picasso binnen!!![]()
Heel erg bedankt!!!![]()
De Picasso vind ik heel erg lekker ruiken, en ziet er ook erg cool uit zo zwart. Ja, en dan de Sexy... Moeilijk. Ik weet niet zo goed of ik hem lekker vind of niet. Hij is me niet te zoet ofzo, ruikt wel naar echte honing, maar heeft ook iets kruidigs in zich. Hij doet me soms ook een beetje aan Brazened Honey denken; die vind ik niet zo heel lekker ruiken. Dus ben er nog niet over uit of ik hem lekker vind.
Ik denk dat hij in vergelijking met andere shampoo's niet zo duur is hoor. Ik was m'n haar nu ook bijna iedere dag met de Ultimate Shine en ik kan er echt nog vele, vele keren mee doen (een shampoo bar is eerder goedkoper in het gebruik dan duurder).quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:43 schreef Marloes het volgende:
En hoelang doe je ermee? Want ik vind 'm best duuur
Hoi Debby!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:36 schreef debby1973 het volgende:
joehoe waar is iedereen? Ben net terug uit mijn werk en wil even kletsen.
Nouja ik was m'n haar mar 2x per week, dus dan zal hij welhelemaal zuinig zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:53 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in vergelijking met andere shampoo's niet zo duur is hoor. Ik was m'n haar nu ook bijna iedere dag met de Ultimate Shine en ik kan er echt nog vele, vele keren mee doen (een shampoo bar is eerder goedkoper in het gebruik dan duurder).
Ja lekker is smitten he? Ben er ook helemaal weg van. Ik ga rond de 24ste bestellen. Dan staat mijn salaris er weer lekker op. Ik denk dat ik dus volgende week woensdagavond ga bestellen.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 18:54 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Hoi Debby!De Smitten is echt helemaal fantastisch.. (staat inmiddels ook al op m'n Engeland lijstje). Wanneer ga jij bestellen?
Weet je al wat je gaat halen? Ik blijf maar strepen en er weer bijzetten.. Het schiet nog niet echt op, maar ik ga sowieso voor 2 buttercreams en 2 jellies denk ik. Ik weet nog niet of ik de tandpasta's ook neem (lijkt me zo'n eenmalig iets.. één keer proberen en daarna toch weer terug grijpen naar de frisse mintsmaak)quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:01 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ja lekker is smitten he? Ben er ook helemaal weg van. Ik ga rond de 24ste bestellen. Dan staat mijn salaris er weer lekker op. Ik denk dat ik dus volgende week woensdagavond ga bestellen.
anitra der schuldquote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:18 schreef Maerycke het volgende:
Oeh lekker Evenstar.. je bent nu helemaal om begrijp ik? Leuk!
Ik weet het.. haar enthousiaste verhalen hier op het forum (samen met die van alle andere mensen) hebben mij ook overgehaaldquote:
Ik gebruik retread 1 keer in de week en laat het dan als een masker zeker 30 minuten zitten. Mijn haar is ook super droog en een ramp om te borstelen. Na retread gebruik ik dan american cream als leave-in conditioner.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:24 schreef Maerycke het volgende:
Nieuwe American Cream komt er hier ookIk heb nu alle conditioners geprobeerd (en ik maak ze ook wel op) maar die AC bevalt me toch het beste tot nu toe (ook al is de geur wat heftig als ik m'n haar los laat hangen). De Retread ben ik zelf niet zo van onder de indruk (maar ik heb echt stro als haar en dan is borstelen een crime als het net gewassen is).
Wat een kansloos rotmailtje..quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:25 schreef jessie het volgende:
Beste Nathalie,
Dank voor je emailtje.
We vinden het heel vervelend dat je niet tevreden bent over Celestial. Voordat we het nieuwe potje naar je verstuurd hebben, hebben we het geopend en gekeken en geroken of er iets aan mankeerde. We hebben het aan verschillende mensen laten ruiken en iedereen was het er over eens dat de Celestial deze keer zeker goed was. Ook vanuit de fabriek zijn geen berichten binnengekomen dat deze Celestial verkeerd is. Alle potten worden namelijk uitgebreid op het lab getest en mocht er iets niet kloppen worden de potten teruggehaald. Ook dit is bij je laatste potje niet het geval. De producten van Lush zijn handgemaakt en kunnen daarom soms wat van geur of structuur wisselen. Helaas kunnen we je daarom ook geen nieuw potje versturen. Je kunt de Celestial gewoon gebruiken.
We hopen dat je vervelende ervaring met deze crème niet van invloed is op je mening op de rest van onze producten.
Met vriendelijke groet,
Lush Mailorder Team J
En dit krijg ik dus als reaktie!!!!
Wat moet ik hier nu weer mee
30 minuten! En ik dacht dat ik het al lang liet zitten als ik het er een kwartier in deed. Misschien hier ook wel een idee. Doe je er dan ook een handdoek omheen of dat dan weer niet? AC als leave-in heb ik trouwens ook nog niet geprobeerd.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 19:28 schreef debby1973 het volgende:
[..]
Ik gebruik retread 1 keer in de week en laat het dan als een masker zeker 30 minuten zitten. Mijn haar is ook super droog en een ramp om te borstelen. Na retread gebruik ik dan american cream als leave-in conditioner.
En dan ook over die houdbaarheidsdata want dat is ook een verhaal apartquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:05 schreef imago het volgende:
Nou Jessie, ik ben nu ook plaatsvervangend boos op de Lush! Belachelijk dit.
Heb je niet de mogelijkheid om binnenkort toch nog eens een keertje naar Amsterdam te gaan? Misschien wel samen met ET, samen sta je toch sterker (en is het ook minder eng). Dat is dan wel weer veel gedoe en er zitten dan ook weer reiskosten aan vast, maar ik zou dat er wel voor over hebben om ze nu eens goed de waarheid te gaan vertellen. En dan nemen jullie je mannen mee, die kunnen vast heel goed nors kijken![]()
Ik krijg steeds meer de neiging om een brief te schrijven over de manier waarop ze hun klanten behandelen: dat het bij de ene zo goed gaat en dat de ander zo slecht behandeld wordt. Iemand leidt dat personeel toch op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |