Uhm, werk, wonen . ALs je een relatie hebt, zou je elkaar heel lang zien op zo'n dagquote:
Hij was zeker niet leuk genoeg om mee te rotzooienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:25 schreef nixxx het volgende:
[..]rotzooien met collegas
dat gaat beter zonder hoofdpijn... zeur zeur
Jij was het helemaal niet! Jij woont in Arnhem!quote:
ah zo.. voor sommige mensen werkt dat best goed denk ik.. voor mij zou het iets teveel van het goede wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, werk, wonen . ALs je een relatie hebt, zou je elkaar heel lang zien op zo'n dag
Mee eensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
ah zo.. voor sommige mensen werkt dat best goed denk ik.. voor mij zou het iets teveel van het goede worden
choosyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:35 schreef melismay het volgende:
Hij was zeker niet leuk genoeg om mee te rotzooienHij was lief omdat ie mijn internet maakte
Ja ja, als ik er vandaag en vannacht zo'n last van hou ga ik morgen naar de dokter, kee?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ik denk dat ie ramgek van me zou worden
Iemand je ooit wel eens vertelt dat je een grote zeur bent, nixxxmens?quote:
Ik ben een beetje drukquote:
Water drinken!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben een beetje druk
Hoewel op dit moment niet, druk doen, is pijn aan mijn hoofd
Lieve Pheno, je dentk dat ik dat nog niet geprobeerd heb nadat ik de hele nacht al verging van de pijn?quote:
Sorry hoor, probeer ik eens aardig te zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Lieve Pheno, je dentk dat ik dat nog niet geprobeerd heb nadat ik de hele nacht al verging van de pijn?
Ik vind het ook erg lief van jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry hoor, probeer ik eens aardig te zijn![]()
Ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg lief van jeMaar ik ben een ervaren hoofdpijn diskundige
Nee, want dat ben ik ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef melismay het volgende:
Iemand je ooit wel eens vertelt dat je een grote zeur bent, nixxxmens?
Heel liefquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee, want dat ben ik ook niet
* nixxx stilletjes, zonder dat pheno het ziet, mel eenvoor haar neus schuift... misschien helpt dat
.......................... ....................................... ...........................quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee, want dat ben ik ook niet
* nixxx stilletjes, zonder dat pheno het ziet, mel eenvoor haar neus schuift... misschien helpt dat
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Heel liefMijn moeder zei straks aan de telefoon dat ik mijn asperine daarmee moest innemen
Alleen een beetje jammer dat ik die 2 koppen van vanmorgen er al heb uiitgegooid
Dat was jij toch uberhaupt al?quote:
Ik voel hier liefdequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat was jij toch uberhaupt al?
wat kan je toch verkeerde indrukken krijgen over mensen via internetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat was jij toch uberhaupt al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |