Naar een maat van me, die is volgende week jarig en viert van het weekend z'n verjaardag . . .quote:
Gezellig!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Naar een maat van me, die is volgende week jarig en viert van het weekend z'n verjaardag . . .
Zou je een vent moeten vinden die of een dag voor je of een dag na je jarig is . . .quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Het hele weekend. Misschien moet ik dat ook es invoeren, een heel weekend jarig zijn, misschien ga ik het dan leuker vinden.![]()
Juist niet, kan je nooit de verjaardag vergeten van je wederhelft . . .quote:
Ehhhhhh, ik wil zulke dagen nog wel es vergeten . . .quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef melismay het volgende:Nee dat soort dingen onthou ik wel
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:48 schreef melismay het volgende:
hahaha, dat is wel een typisch mannending volgens mij![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:57 schreef melismay het volgende:
Haha, dat weet jij niet eens, je kent me niet![]()
quote:
yep, allemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe staat het hier ervoor?
Nog doorbraken gehad in het denken?
Problemen weten op te lossen die nooit bleken opgelost te kunnen worden?
Spontaan genezen van duizenden stemmen in het hoofd?
Verder niemand hier ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Good enough.
Hoi nixxx, doei nixxx.![]()
Truste mopquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geloof het niet. Je hebt ook wel een beetje slechte timing
En ik ga ook al slapen.
Whahhhahahahahahahhhahahahahahahhahahahahahhaquote:- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Lama? Lama??? Je bent zelf een lamaquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lama? Lama??? Je bent zelf een lama![]()
Kun je door die zon het rode licht nog wel zien?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:13 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Het zonnetje schijnt.
Zie ik uit mijn werkraam.
En dat werkraam klinkt ietwat dubieus![]()
Dat is geen lamaquote:
Het is maar goed dat ze de rugzak van die smiley niet laten zienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:24 schreef Viper_74 het volgende:
Da's een radicale moslim met een gewei![]()
daar is de lamaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze de rugzak van die smiley niet laten zien
Nee, spijkerbomquote:
Ik kan niet tekenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:29 schreef Viper_74 het volgende:
Wel goed plan eigenlijk
Zo'n emotie met een baardje met een rugzak om die dan op een soort knopje drukt en dan BOEM
wie maakt uhm
In R&P slowchat postenquote:
En betaald fokken!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef Viper_74 het volgende:
Jesus da's ook niks, dat kan elke boeren lul joh
Meld je ziek met de beroemde vrouwenkwaalquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen.... Ben al veel te lang aan het werk, wil naar huis
Dat gaat niet, ik heb t geld nodigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meld je ziek met de beroemde vrouwenkwaal![]()
Geld terug bij vertragingenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik heb t geld nodig
Tot hoe laat moet je nog?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen.... Ben al veel te lang aan het werk, wil naar huis
het betere werkquote:
En heb je een datequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef melismay het volgende:
Nou mijn internet deed het niet, dus net met een rotsmoesje gebeld en toen kwam een hele lieve jongen het even voor me maken
Ik ook, waarom denk je dat ik in de dagtop 10 staquote:
Het is al gefixed, anders was je van harte welkom geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:25 schreef Viper_74 het volgende:
Ik mot tot 5 uur
Ik wil je inet wel fixen![]()
Ik tot half zesquote:
* Pheno gaat vanavond ook sportenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik tot half zes.
En daarna mot ik echt naar de sportschool. Laat het een beetje te erg versloffen.
Ga anders lekker hardlopenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik tot half zes.
En daarna mot ik echt naar de sportschool. Laat het een beetje te erg versloffen.
nieuwe manier gevonden om jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef melismay het volgende:
Nou mijn internet deed het niet, dus net met een rotsmoesje gebeld en toen kwam een hele lieve jongen het even voor me maken
hahaha, nee dit was gewoon een collega van het hoofdkantoor van ICTquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
nieuwe manier gevonden om jepostbode
te blijven zien?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:18 schreef melismay het volgende:
hahaha, nee dit was gewoon een collega van het hoofdkantoor van ICT
Over dat sporten, dat ga ik ook weer, heb besloten dat ik in September weer ga beginnen met zware danstrainingen
En toch ben je dan bijna 24/7 met elkaar in contact. Lijkt me frustrerendquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Viper_74 het volgende:
LoL,
was gister/eer toch een stuk over, ook in het nieuws. Relaties op het werk
tja aan de andere kant, wat doe je eraan als het gebeurd gebeurd het
24/7quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:32 schreef Pheno het volgende:
En toch ben je dan bijna 24/7 met elkaar in contact. Lijkt me frustrerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |