Tot hoe laat moet je nog?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen.... Ben al veel te lang aan het werk, wil naar huis
het betere werkquote:
En heb je een datequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef melismay het volgende:
Nou mijn internet deed het niet, dus net met een rotsmoesje gebeld en toen kwam een hele lieve jongen het even voor me maken
Ik ook, waarom denk je dat ik in de dagtop 10 staquote:
Het is al gefixed, anders was je van harte welkom geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:25 schreef Viper_74 het volgende:
Ik mot tot 5 uur
Ik wil je inet wel fixen![]()
Ik tot half zesquote:
* Pheno gaat vanavond ook sportenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik tot half zes.
En daarna mot ik echt naar de sportschool. Laat het een beetje te erg versloffen.
Ga anders lekker hardlopenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik tot half zes.
En daarna mot ik echt naar de sportschool. Laat het een beetje te erg versloffen.
nieuwe manier gevonden om jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef melismay het volgende:
Nou mijn internet deed het niet, dus net met een rotsmoesje gebeld en toen kwam een hele lieve jongen het even voor me maken
hahaha, nee dit was gewoon een collega van het hoofdkantoor van ICTquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
nieuwe manier gevonden om jepostbode
te blijven zien?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:18 schreef melismay het volgende:
hahaha, nee dit was gewoon een collega van het hoofdkantoor van ICT
Over dat sporten, dat ga ik ook weer, heb besloten dat ik in September weer ga beginnen met zware danstrainingen
En toch ben je dan bijna 24/7 met elkaar in contact. Lijkt me frustrerendquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Viper_74 het volgende:
LoL,
was gister/eer toch een stuk over, ook in het nieuws. Relaties op het werk
tja aan de andere kant, wat doe je eraan als het gebeurd gebeurd het
24/7quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:32 schreef Pheno het volgende:
En toch ben je dan bijna 24/7 met elkaar in contact. Lijkt me frustrerend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |