Whahhhahahahahahahhhahahahahahahhahahahahahhaquote:- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Lama? Lama??? Je bent zelf een lamaquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lama? Lama??? Je bent zelf een lama![]()
Kun je door die zon het rode licht nog wel zien?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:13 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Het zonnetje schijnt.
Zie ik uit mijn werkraam.
En dat werkraam klinkt ietwat dubieus![]()
Dat is geen lamaquote:
Het is maar goed dat ze de rugzak van die smiley niet laten zienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:24 schreef Viper_74 het volgende:
Da's een radicale moslim met een gewei![]()
daar is de lamaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze de rugzak van die smiley niet laten zien
Nee, spijkerbomquote:
Ik kan niet tekenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:29 schreef Viper_74 het volgende:
Wel goed plan eigenlijk
Zo'n emotie met een baardje met een rugzak om die dan op een soort knopje drukt en dan BOEM
wie maakt uhm
In R&P slowchat postenquote:
En betaald fokken!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef Viper_74 het volgende:
Jesus da's ook niks, dat kan elke boeren lul joh
Meld je ziek met de beroemde vrouwenkwaalquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen.... Ben al veel te lang aan het werk, wil naar huis
Dat gaat niet, ik heb t geld nodigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meld je ziek met de beroemde vrouwenkwaal![]()
Geld terug bij vertragingenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik heb t geld nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |