Naar een maat van me, die is volgende week jarig en viert van het weekend z'n verjaardag . . .quote:
Gezellig!quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Naar een maat van me, die is volgende week jarig en viert van het weekend z'n verjaardag . . .
Zou je een vent moeten vinden die of een dag voor je of een dag na je jarig is . . .quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:33 schreef Twisted_fok het volgende:
Het hele weekend. Misschien moet ik dat ook es invoeren, een heel weekend jarig zijn, misschien ga ik het dan leuker vinden.![]()
Juist niet, kan je nooit de verjaardag vergeten van je wederhelft . . .quote:
Ehhhhhh, ik wil zulke dagen nog wel es vergeten . . .quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:43 schreef melismay het volgende:Nee dat soort dingen onthou ik wel
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:48 schreef melismay het volgende:
hahaha, dat is wel een typisch mannending volgens mij![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:57 schreef melismay het volgende:
Haha, dat weet jij niet eens, je kent me niet![]()
quote:
yep, allemaalquote:Op woensdag 17 augustus 2005 22:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Hoe staat het hier ervoor?
Nog doorbraken gehad in het denken?
Problemen weten op te lossen die nooit bleken opgelost te kunnen worden?
Spontaan genezen van duizenden stemmen in het hoofd?
Verder niemand hier ?quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Good enough.
Hoi nixxx, doei nixxx.![]()
Truste mopquote:Op donderdag 18 augustus 2005 00:04 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geloof het niet. Je hebt ook wel een beetje slechte timing
En ik ga ook al slapen.
Whahhhahahahahahahhhahahahahahahhahahahahahhaquote:- Wil je de menselijke kant van de R&P mods zien?
Lama? Lama??? Je bent zelf een lamaquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lama? Lama??? Je bent zelf een lama![]()
Kun je door die zon het rode licht nog wel zien?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:13 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Het zonnetje schijnt.
Zie ik uit mijn werkraam.
En dat werkraam klinkt ietwat dubieus![]()
Dat is geen lamaquote:
Het is maar goed dat ze de rugzak van die smiley niet laten zienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:24 schreef Viper_74 het volgende:
Da's een radicale moslim met een gewei![]()
daar is de lamaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze de rugzak van die smiley niet laten zien
Nee, spijkerbomquote:
Ik kan niet tekenenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 09:29 schreef Viper_74 het volgende:
Wel goed plan eigenlijk
Zo'n emotie met een baardje met een rugzak om die dan op een soort knopje drukt en dan BOEM
wie maakt uhm
In R&P slowchat postenquote:
En betaald fokken!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef Viper_74 het volgende:
Jesus da's ook niks, dat kan elke boeren lul joh
Meld je ziek met de beroemde vrouwenkwaalquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen.... Ben al veel te lang aan het werk, wil naar huis
Dat gaat niet, ik heb t geld nodigquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meld je ziek met de beroemde vrouwenkwaal![]()
Geld terug bij vertragingenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:09 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat gaat niet, ik heb t geld nodig
Tot hoe laat moet je nog?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:04 schreef melismay het volgende:
Goedemorgen.... Ben al veel te lang aan het werk, wil naar huis
het betere werkquote:
En heb je een datequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef melismay het volgende:
Nou mijn internet deed het niet, dus net met een rotsmoesje gebeld en toen kwam een hele lieve jongen het even voor me maken
Ik ook, waarom denk je dat ik in de dagtop 10 staquote:
Het is al gefixed, anders was je van harte welkom geweestquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:25 schreef Viper_74 het volgende:
Ik mot tot 5 uur
Ik wil je inet wel fixen![]()
Ik tot half zesquote:
* Pheno gaat vanavond ook sportenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik tot half zes.
En daarna mot ik echt naar de sportschool. Laat het een beetje te erg versloffen.
Ga anders lekker hardlopenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik tot half zes.
En daarna mot ik echt naar de sportschool. Laat het een beetje te erg versloffen.
nieuwe manier gevonden om jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 10:19 schreef melismay het volgende:
Nou mijn internet deed het niet, dus net met een rotsmoesje gebeld en toen kwam een hele lieve jongen het even voor me maken
hahaha, nee dit was gewoon een collega van het hoofdkantoor van ICTquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:17 schreef nixxx het volgende:
[..]
nieuwe manier gevonden om jepostbode
te blijven zien?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:18 schreef melismay het volgende:
hahaha, nee dit was gewoon een collega van het hoofdkantoor van ICT
Over dat sporten, dat ga ik ook weer, heb besloten dat ik in September weer ga beginnen met zware danstrainingen
En toch ben je dan bijna 24/7 met elkaar in contact. Lijkt me frustrerendquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:26 schreef Viper_74 het volgende:
LoL,
was gister/eer toch een stuk over, ook in het nieuws. Relaties op het werk
tja aan de andere kant, wat doe je eraan als het gebeurd gebeurd het
24/7quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:32 schreef Pheno het volgende:
En toch ben je dan bijna 24/7 met elkaar in contact. Lijkt me frustrerend
Uhm, werk, wonen . ALs je een relatie hebt, zou je elkaar heel lang zien op zo'n dagquote:
Hij was zeker niet leuk genoeg om mee te rotzooienquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:25 schreef nixxx het volgende:
[..]rotzooien met collegas
dat gaat beter zonder hoofdpijn... zeur zeur
Jij was het helemaal niet! Jij woont in Arnhem!quote:
ah zo.. voor sommige mensen werkt dat best goed denk ik.. voor mij zou het iets teveel van het goede wordenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Uhm, werk, wonen . ALs je een relatie hebt, zou je elkaar heel lang zien op zo'n dag
Mee eensquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
ah zo.. voor sommige mensen werkt dat best goed denk ik.. voor mij zou het iets teveel van het goede worden
choosyquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:35 schreef melismay het volgende:
Hij was zeker niet leuk genoeg om mee te rotzooienHij was lief omdat ie mijn internet maakte
Ja ja, als ik er vandaag en vannacht zo'n last van hou ga ik morgen naar de dokter, kee?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:40 schreef melismay het volgende:
[..]
Mee eens![]()
Ik denk dat ie ramgek van me zou worden
Iemand je ooit wel eens vertelt dat je een grote zeur bent, nixxxmens?quote:
Ik ben een beetje drukquote:
Water drinken!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben een beetje druk
Hoewel op dit moment niet, druk doen, is pijn aan mijn hoofd
Lieve Pheno, je dentk dat ik dat nog niet geprobeerd heb nadat ik de hele nacht al verging van de pijn?quote:
Sorry hoor, probeer ik eens aardig te zijnquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:45 schreef melismay het volgende:
[..]
Lieve Pheno, je dentk dat ik dat nog niet geprobeerd heb nadat ik de hele nacht al verging van de pijn?
Ik vind het ook erg lief van jequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sorry hoor, probeer ik eens aardig te zijn![]()
Ik ookquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:47 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg lief van jeMaar ik ben een ervaren hoofdpijn diskundige
Nee, want dat ben ik ook nietquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:42 schreef melismay het volgende:
Iemand je ooit wel eens vertelt dat je een grote zeur bent, nixxxmens?
Heel liefquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee, want dat ben ik ook niet
* nixxx stilletjes, zonder dat pheno het ziet, mel eenvoor haar neus schuift... misschien helpt dat
.......................... ....................................... ...........................quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
Nee, want dat ben ik ook niet
* nixxx stilletjes, zonder dat pheno het ziet, mel eenvoor haar neus schuift... misschien helpt dat
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:54 schreef melismay het volgende:
[..]
Heel liefMijn moeder zei straks aan de telefoon dat ik mijn asperine daarmee moest innemen
Alleen een beetje jammer dat ik die 2 koppen van vanmorgen er al heb uiitgegooid
Dat was jij toch uberhaupt al?quote:
Ik voel hier liefdequote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat was jij toch uberhaupt al?
wat kan je toch verkeerde indrukken krijgen over mensen via internetquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat was jij toch uberhaupt al?
Ik postte helemaal geenquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
wat kan je toch verkeerde indrukken krijgen over mensen via internet
Nee, maar wel geflirtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 11:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik postte helemaal geenPheno!! Let nou eens op!
Ow ja? je weet meer dan ikquote:
Dat weet je toch?quote:
jij bent ziek, je hoeft niet lief te doenquote:
Ah, dus als ik ziek ben is dat mijn vrijbrief om gemeen te doen?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
jij bent ziek, je hoeft niet lief te doen
Niet slim, met hoofdpijnquote:
ga je gang maarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:06 schreef melismay het volgende:
[..]
Ah, dus als ik ziek ben is dat mijn vrijbrief om gemeen te doen?
Reeeallllyyyyy![]()
Hahahaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
ga je gang maarals het te erg word, dan klik ik op dat kruisje in de rechterbovenhoek
dat kan in het echie niet
Specifieke reden dat je daar zit?quote:
ik ben heeel liefquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:30 schreef Blinky het volgende:
Hoi Nixxx. Wat ben je lief aan het zingen!
likken okquote:
Scherpquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:37 schreef nixxx het volgende:
[..]
likken ok, maar zuigen is niet mijn ding
Yup.quote:
Melismay!!quote:
Alleen een mannetje met een hamerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:40 schreef Blinky het volgende:
[..]
Melismay!!
Al een mannetje gevonden ?
Is dat interessant dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:41 schreef Viper_74 het volgende:
zijn er verder nog wel hetero mannen aanwezig offuh
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Alleen een mannetje met een hamer
Veel plezier!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:44 schreef zwaaibaai het volgende:
oooeeeehhhhhh Heb dr zin an!!!!!!!!
Ik ga naar lowlands![]()
![]()
![]()
werksequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:44 schreef zwaaibaai het volgende:
oooeeeehhhhhh Heb dr zin an!!!!!!!!
Ik ga naar lowlands![]()
![]()
![]()
Gisteren heb ik weer gerend en het ging goed!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemiddag allemaal,
melis lukt het nog een beetje?
i'll livequote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
Goedemiddag allemaal,
melis lukt het nog een beetje?
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:48 schreef Blinky het volgende:
[..]
Gisteren heb ik weer gerend en het ging goed!
Ik heb je al gespamdquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:48 schreef Blinky het volgende:
Mag ik een topic spammen? Please? Heb ik geen mooie paal?
En ik wil van jullie allemaal een net zo mooie paal zien!
Lekker rustig blijven dan. Buiten gaan zitten in de schaduw ofzo?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:48 schreef melismay het volgende:
[..]
i'll livemaar ben blij dat ik zo naar his mag, denk dat het verstandig is om mijn afspraak van vanmiddag af te zeggen:{
Het gaat eigenlijk prima, als ik maar niet beweegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lekker rustig blijven dan. Buiten gaan zitten in de schaduw ofzo?
Dan heb ik al de hele dag vergaderingquote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:52 schreef Pheno het volgende:
* Pheno heeft zo vergadering (= rustig doen)
Ja! Kijk eens in deze: De grote 'ken je mede-fok!kers' quizz!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:51 schreef melismay het volgende:
Heb je nog meer leuke topics Blinky?
Das moeilijk joh!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 12:57 schreef Blinky het volgende:
[..]
Ja! Kijk eens in deze: De grote 'ken je mede-fok!kers' quizz!
Het houdt je van de straat
Je moet ze toevallig kennenquote:
Mja... dat is wel zo. Maar soms zie je er wel een tussen die ook veel in jouw subforum post. Nixxx is bijvoorbeeld al een keer genoemdquote:
Ja dat zag ik, maar geloof niet da ik daar op was gekomenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:08 schreef Blinky het volgende:
[..]
Mja... dat is wel zo. Maar soms zie je er wel een tussen die ook veel in jouw subforum post. Nixxx is bijvoorbeeld al een keer genoemd
Ikquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef Viper_74 het volgende:
wie gaat er nou fokken in een vergadering
Wat loop je nou te piepen? Als je het hier niet leuk vindt kan je toch op genoeg andere plaatsen posten?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef Viper_74 het volgende:
Onze Marcb ! Gezellie toch?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:13 schreef Viper_74 het volgende:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:15 schreef melismay het volgende:
[..]
Wat loop je nou te piepen? Als je het hier niet leuk vindt kan je toch op genoeg andere plaatsen posten?
Ben jij een Melisman?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:21 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
KapsonesLekkerwijf
Ik vroeg het alleen maar
Ik denk het niet blinkyquote:
Ik heb het voor je geprobeerd ...quote:
Ze vindt dat directe misschien wel goedquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:00 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
neuken dan
En dan verwacht ik dezelfde reactie
Vergaderingen zijn saaiquote:Op donderdag 18 augustus 2005 13:16 schreef Blinky het volgende:
[..]
Onze Marcb ! Gezellie toch?
Moet je ook notuleren Marcb?
Dat wil ik ook wel...quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:00 schreef Copycat het volgende:Ik wil samen met mijn beste en jarige vriend aan het zwembad in Marostica liggen
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld.
Je kent me nu alquote:Op donderdag 18 augustus 2005 14:00 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
neuken dan
En dan verwacht ik dezelfde reactie
Die van jezelf zijn altijd ietsjes leukerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:19 schreef Copycat het volgende:
Wat is er mis met mijn beste vriend???
Afvallige... en dan ook nog op zijn verjaardag!![]()
Foto!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:19 schreef Copycat het volgende:
Wat is er mis met mijn beste vriend???
Afvallige... en dan ook nog op zijn verjaardag!![]()
Dus dat voorspel slaan we overquote:
Eerst foto, anders laat ik me door de verkeerde nemen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dus dat voorspel slaan we over
Nou hoef ik je alleen nog maar te nemen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dus dat voorspel slaan we over
Nou hoef ik je alleen nog maar te nemen
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:23 schreef Blinky het volgende:
CC, om het goed te maken heb ik wel wat kadootjes voor hem:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:26 schreef melismay het volgende:
[..]
Eerst foto, anders laat ik me door de verkeerde nemen!
Vooruit dan maar: Voor KC!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:28 schreef Copycat het volgende:
en een paar Birckenstocks in zit...
[..]
Thanks voor de Birckenstocks!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:32 schreef Blinky het volgende:
Vooruit dan maar: Voor KC!
[afbeelding]
Jij gaat naar NY CC?![]()
Wat let je?quote:
Ik ook!quote:
[..]
4 dagen moet genoeg zijn. In steden houd ik het eigenlijk niet veel langer uitquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:58 schreef melismay het volgende:Barca! Daar moet ik ook nog een keer weer heen, de vorige keer was veel te kort
Ik zou mijn hond er nog vanaf trappenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:59 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Vanavond afspreken dan
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog vanaf trappen![]()
Thanx Pheno!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 15:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog vanaf trappen![]()
Dan moet je deze misschien ook in je fotoboek zetten, als het dan toch je best foto isquote:
Jaja, ik haal de foto al weg jesus zegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:05 schreef marcb1974 het volgende:
Ik verveel me een beetje en krijg hoofdpijn........
Welke fotoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:06 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jaja, ik haal de foto al weg jesus zeg![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:05 schreef Pheno het volgende:
*ril*
Das helemaal iemand anders!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:10 schreef Viper_74 het volgende:
Deze is wat duidelijker:
[afbeelding]
![]()
In de film Madagascar vonden ze het tropisch eiland ook beterquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:10 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
Een pinguin die het koud heeft![]()
koffiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:13 schreef Viper_74 het volgende:
Wat uitslapen en wat koffie al wel niet kan doen hè![]()
quote:
Er is nog maar 1 redmiddel: ben je postbode?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:17 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
Dus nu geen afspraakje meer
Ik wist dat ik die 2de foto niet moest plaatsen, daar gaat me imago
Je woont wel in de buurtquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:17 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
Dus nu geen afspraakje meer
Ik wist dat ik die 2de foto niet moest plaatsen, daar gaat me imago
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 redmiddel: ben je postbode?
Oeh, toch een pluspuntquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 redmiddel: ben je postbode?
Scheelt filesquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:20 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
Ja ik ga altijd met de F16 naar me werk
Postbode zijn zou nog een pluspunt zijnquote:
Dat hoeft natuurlijk niet he?! De rest kan nog komen!quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Postbode zijn zou nog een pluspunt zijn
Melismay heeft een zwak voor mannen die gleuven vullen
Das NIET waar! HIJ is leuk en dat ie toevallig postbode is, doet er helemaal niet toe!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Postbode zijn zou nog een pluspunt zijn
Melismay heeft een zwak voor mannen die gleuven vullen
Nee klopt dan kunnen we dat eene pluspunt ook wel weer wegstrepenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:22 schreef melismay het volgende:
[..]
Dat hoeft natuurlijk niet he?! De rest kan nog komen!
Uhm? Want?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nee klopt dan kunnen we dat eene pluspunt ook wel weer wegstrepen![]()
Moet je wel opschieten, want om half 5 ben ik klaarquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Das NIET waar! HIJ is leuk en dat ie toevallig postbode is, doet er helemaal niet toe!
en ik maar denken dat je op postbodes viel... daar gaat weer een illusiequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Das NIET waar! HIJ is leuk en dat ie toevallig postbode is, doet er helemaal niet toe!
Nee kijk, voor jou geldt dezelfde uitlegquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
en ik maar denken dat je op postbodes viel... daar gaat weer een illusie![]()
jajaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:23 schreef melismay het volgende:
[..]
Waar ben je klaar dan?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:23 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Moet je wel opschieten, want om half 5 ben ik klaar![]()
Het is niet zo dat die shirtjes van de PTT nou zo woest aantrekkelijk zijnquote:
PTT bestaat niet meerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is niet zo dat die shirtjes van de PTT nou zo woest aantrekkelijk zijnHet gaat er om wie m aanheeft
pfoequote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee kijk, voor jou geldt dezelfde uitleg
Jij BENT leuk, dat je dan postbode bent, is bijzaak!
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:27 schreef melismay het volgende:
[..]
Het is niet zo dat die shirtjes van de PTT nou zo woest aantrekkelijk zijnHet gaat er om wie m aanheeft
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Nee kijk, voor jou geldt dezelfde uitleg
Jij BENT leuk, dat je dan postbode bent, is bijzaak!
Je kunt ook leuk echt elke negatieve opmerking uitvergroten jaquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:28 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
En bedankt hè
ze vindt me shirt niet mooi
Zoals ik al zei... ik hoef niet perse gisteren aan de kerel hoorquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:28 schreef Blinky het volgende:
[..]
Nixxx... melismay....
* Blinky ziet mogelijkheden...
TPG dan... lijkt op elkaarquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:30 schreef melismay het volgende:
[..]
Zoals ik al zei... ik hoef niet perse gisteren aan de kerel hoor
Zoals ik al zei, dichtbij genoeg, maar ik weet nog steeds niet WIE je ben, WAAR je bent en dus geen idee hoe ik bij je zou moeten komenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
gister
Ik dacht dat je vanavond wou sexen
Nou enormquote:
Does lief!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:33 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou enorm
Net zo veel als een TPG ambtenaar op een moslim extremist lijkt
we zijn al even geen ambtenaar meerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:33 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou enorm
Net zo veel als een TPG ambtenaar op een moslim extremist lijkt
Ja maar dat vindt me vriendin dan weer minder hèquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:38 schreef melismay het volgende:
In de buurt, dat zei ik toch
Het was veel praktischer geweest als je me gewoon vertelt had waar jij was, dan was ik er nu al lang en breed geweest
Oh jee, Viper, haar lippen beginnen al te klapperen!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:33 schreef melismay het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dichtbij genoeg, maar ik weet nog steeds niet WIE je ben, WAAR je bent en dus geen idee hoe ik bij je zou moeten komen
Trio voorstellenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:40 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ja maar dat vindt me vriendin dan weer minder hè
busted!quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:40 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ja maar dat vindt me vriendin dan weer minder hè
Another myth?quote:
Jaja, smooth talk heet dat let maar op leer je nog wat van van zulke loverboy taalquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh jee, Viper, haar lippen beginnen al te klapperen!
Yes you didquote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:41 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Jaja, smooth talk heet dat let maar op leer je nog wat van van zulke loverboy taal
![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:41 schreef melismay het volgende:
[..]
Yes you didDan ga ook maar lekker bij je vriendin om sex smeken
Op zich niet verwonderlijk als je geen idee hebt waar je heen zou moeten komenquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:42 schreef melismay het volgende:
[..]
Zie je mij al onderweg zijn? Nee dat dacht ik al... zit nog zeer relaxed achter in de tuin
Ow yeah! Hoeveel van die cliches heb je nog?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het toch altijd weer te 'verneuken' hè
Of misschien ligt het niet aan mij maar aan haar![]()
Genoeg, ik hoor ze elke week 4 keer dusquote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:44 schreef melismay het volgende:
[..]
Ow yeah! Hoeveel van die cliches heb je nog?![]()
quote:Op donderdag 18 augustus 2005 16:43 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Op zich niet verwonderlijk als je geen idee hebt waar je heen zou moeten komen
Als je wil 'komen' dan moeten we afspreken dan regelen we dat even![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |