Heb je een relatie met een vrouw. Zeg dat dan eerder. Dan klinkt de voorstel niet eens zo onredelijk. Nieuwe dingen ontdekken enzo.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:19 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Nee, ik heb een relatie met een vrouw, maar ik ben niet lesbisch.
Het was een hindoestaan. Maar dat heb ik maar niet gemeld in de openingspostquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:20 schreef -DailaLama- het volgende:
[..]
AHA!![]()
Dit wordt weer een allochtonenbashtopic.
verkapt-kijk-mij-eens-een-poging-tot-grappig-zijn-doen-postquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
'verkapt-kijk-mij-eens-pot-zijn-topic'![]()
Het lijkt me niet dat ze zit te wachten op een 30-jarige vent mét kruidvat zonnebril in bed.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:21 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Heb je een relatie met een vrouw. Zeg dat dan eerder. Dan klinkt de voorstel niet eens zo onredelijk. Nieuwe dingen ontdekken enzo.![]()
Wel zonder de zonnebril natuurlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:26 schreef Dead-Doll het volgende:
[..]
Het lijkt me niet dat ze zit te wachten op een 30-jarige vent mét kruidvat zonnebril in bed..
Nou nee niet iedere dag, jij wel zo te merken? Ik dacht alleen vandaag bij het zwemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:24 schreef Foxxy het volgende:
[..]
verkapt-kijk-mij-eens-een-poging-tot-grappig-zijn-doen-postJij krijgt zeker ook iedere dag zo'n rare vraag naar je hoofd geslingerd of niet?
Ja, dagelijks. Daarom open ik er ook een topic over.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Nou nee niet iedere dag, jij wel zo te merken? Ik dacht alleen vandaag bij het zwemmen![]()
Ja ach, ik kan me er iets bij voorstellen. Zo'n zonnebril is natuurlijk zó lelijk, dat het hele uiterlijk van die vent verandert als ie 'm níet draagt. Gok ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:27 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Wel zonder de zonnebril natuurlijk.
Triest mannetjequote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
'verkapt-kijk-mij-eens-pot-zijn-topic'![]()
Als het het werkelijk waar dagelijks is, zou ik eens in de spiegel kijken of het probleem niet bij jezelf ligtquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:28 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Ja, dagelijks. Daarom open ik er ook een topic over.
Dan waren de 1e 20 reactie's idd anders geweestquote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:21 schreef Foxxy het volgende:
[..]
Het was een hindoestaan. Maar dat heb ik maar niet gemeld in de openingspost.
triest dat je wegens de harde piemel die je van de TS krijgt dat een trieste opmerking vindtquote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:56 schreef Herald het volgende:
[..]
zoiets?
Zwemmen met man: vriendin vraagt om trio.
Ik heb ook stiekem gekeken,quote:Op woensdag 17 augustus 2005 20:12 schreef Herald het volgende:
en wel weer typisch Fok!kertjes hoor, eerst in het fotoboek kijken voordat ze reageren
Of zeg: "Ja ik wil wel een trio voor je regelen!"quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:41 schreef Drommelsch85 het volgende:
Had zijn laptop in het water gegooid![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 21:50 schreef -DailaLama- het volgende:
'verkapt-kijk-mij-jullie-laten-fantaseren-over-twee-zoenende-wijven-topic'
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |