Ik om 8:30. What's your point?quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:16 schreef Mike het volgende:
[..]
Oja...jullie hadden dat feestje.
Ik moest de volgende ochtend verplicht om 08.45 op college zijn.!
pleure pas germaine op ketnetquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 21:37 schreef BlaatschaaP het volgende:
Vannacht is trouwens de Nacht van Zembla. Vanaf 0:05 t/m 6:05 worden 10 Zembla-afleveringen uitgezonden. Erg tof.
De onderwerpen zijn: Louis van Gaal, De macht van de Hell's Angels, Ouderlijke Onmacht, Sjoemelen met Miljoenen, Baby's Maken, Enkele Reis Kashmir, Vergeten Gevangenen, Fatale Fouten in het Ziekenhuis, Raadsels Rond de Bijlmerramp en Het Geheim van de Aldi.
Voor meer info klik hier
ik om 8:00 op m'n werk. Die Mike is gewoon een softie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik om 8:30. What's your point?
Ik moest om 8:30 in Nijmegen zijn, terwijl ik de Oscars in een bioscoop in Amsterdam aan het kijken was.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:46 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
ik om 8:00 op m'n werk. Die Mike is gewoon een softie.
Parlez vous hollandais?quote:
Ik had een deeltentamen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Ik om 8:30. What's your point?
Ik zal die avond nooit vergeten, dat kan ik je wel vertellen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:53 schreef Modus het volgende:
Hey BS, vanavond weer Spetters op TV..
Dat heeft je ziel aardig verziekt he?.
Dat zal wel moeten, jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2005 22:59 schreef Modus het volgende:
Da's echt al 3 jaar geleden ofzo he?
Merk bij deze post de opwaarts gerichte duim op. Deze suggereert een positieve attitude die gericht is naar het onderwerp van de post, in casu "Mike".quote:
Met andere woorden: Mike is jarig?quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 17:27 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik leg het even uit voor degenen die het niet begrijpen.
Mike in identiteitscrisis dus. Zo kennen we hem toch 't best.quote:Op dinsdag 25 oktober 2005 18:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het zou wel stijlvoller zijn als Mike samen jarig was met de stem van Mr. Burns, niet met de stem van Ralph Wiggum.
t lukt je goedquote:Op woensdag 26 oktober 2005 16:36 schreef EdwardNortonsLeftTesticle het volgende:
Hoi.
Ik verziek deze pagina even met m'n username.
Oi.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |